اپنا ضلع منتخب کریں۔

    رئیل می کا 10 پرو سیریز 5 جی سمارٹ فون لانچ، جیو کے اسٹینڈ الون 5جی نیٹ ورک کو کرے گا سپورٹ

    رئیل می کا 10 پرو سیریز 5 جی سمارٹ فون لانچ، جیو کے اسٹینڈ الون 5جی نیٹ ورک کو کرے گا سپورٹ

    رئیل می کا 10 پرو سیریز 5 جی سمارٹ فون لانچ، جیو کے اسٹینڈ الون 5جی نیٹ ورک کو کرے گا سپورٹ

    Realme 10Pro 5G Series: اپنے بیان میں ریئل می نے کہا کہ یہ ریلائنس جیو کے ساتھ مل کر بہت سے نئے بنڈل آفرز کے ساتھ آئے گا۔ اسمارٹ فون کی فروخت 14 دسمبر سے شروع ہوگی ۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai
    • Share this:
      نئی دہلی : ریئل می نے جمعرات کو اپنا نیا فائیو جی اسمارٹ فون بہت دھوم دھام سے لانچ کیا۔ فلیگ شپ فون کلر۔10 پرو سیریز کے اس فون کی قیمت 17,999 روپے سے شروع ہوگی۔ اپنے بیان میں ریئل  می نے کہا کہ یہ ریلائنس جیو کے ساتھ مل کر بہت سے نئے بنڈل آفرز کے ساتھ آئے گا۔ اسمارٹ فون کی فروخت 14 دسمبر سے شروع ہوگی ۔

      لانچ پر تبصرہ کرتے ہوئے ریئل می انڈیا کے سی ای او مادھو شیٹھ نے کہا کہ ریئل می نے فائیو جی اسٹینڈ الون، این آر سی اے، وی او این آر جیسی ٹکنالوجیز کے لیے جیو کے ساتھ ہاتھ ملایا ہے۔ اس کے ساتھ ریئل می جیو کے ساتھ شراکت داری میں صارفین کو حقیقی فائیو جی تجربہ فراہم کرنے کے لیے منتخب شو رومز میں  ٹرو 5 جی تجربہ زون بھی قائم کرے گا ۔

      یہ بھی پڑھئے: مہاراشٹر : جیو صارفین کے لیے خوشخبری ،پونے میںTrue-5Gکی خدمات کا آغاز


      یہ بھی پڑھئے: جیو کی بادشاہت برقرار، 4 جی ڈاؤن لوڈ اور اپ لوڈ اسپیڈ میں لگاتار دوسرے مہینہ نمبر ون


      کرن تھامس، سی ای او، جیو پلیٹ فارمز لمیٹڈ نے شراکت داری پر کہا  کہ ہم ریئل  می کے ساتھ ایک اور عظیم شراکت داری میں داخل ہونے کے لیے بے حد پرجوش ہیں۔ ریئل  می 10 پرو+ جیسے طاقتور فائیو جی اسمارٹ فون کی حقیقی طاقت صرف  جیو جیسے حقیقی فائیو جی نیٹ ورک کے ذریعہ ہی سامنے آسکتی ہے۔  جیو سچے فائیو جی انڈیا کے ساتھ دنیا کا سب سے جدید نیٹ ورک ہے۔

      آپ کو بتاتے چلیں کہ ریلائنس جیو ملک میں واحد آپریٹر ہے جو اسٹینڈ الون 5G نیٹ ورک شروع کر رہا ہے۔ اسٹینڈ الون 5G نیٹ ورک کی خاصیت یہ ہے کہ یہ 4G نیٹ ورک پر بالکل بھی منحصر نہیں ہے۔ ایک انتہائی تیز ڈیٹا ہائی وے بھی بناتا ہے۔
      ریئل می 10 پرو + 5 جی فلیگ شپ لیول کے 120Hz کروڈ ویژن ڈسپلے سے لیس ہے اور یہ اپنے سیگمنٹ کا پہلا اسمارٹ فون ہے۔

      ریئل می 10 پرو + 5 جیفل ایک الٹر۔ لائٹ باڈی کے ساتھ پرکشش ہائپر سپیس ڈیزائن میں آتا ہے۔ اس ہلکے وزن والے اسمارٹ فون کا کل وزن صرف 173 گرام ہے، اس کے ساتھ اسمارٹ فون میں 5000mAh بیٹری بھی ہے۔ جو طویل عرصے تک چلنے کے لیے بنایا گیا ہے۔ فوٹو گرافی کے شوقین افراد کے لیے یہ فلیگ شپ موبائل فون لیول 108MP پرو لائٹ کیمرہ سے لیس ہے۔ ریئل می 10 پرو + 5 جی تین رنگوں میں دستیاب ہوگا ۔ یہ ہائپر اسپیس گولڈ، ڈارک میٹر اور نیبولا بلیو جیسے رنگوں میں دستیاب ہوگا۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: