உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Reliance AGM 2022: جیو4Gخدمات کی حصولیابیوں کا تذکرہ، 5G خدمات کیلئےمیکش امبانی نےکیاعزائم کااظہار

    کمپنی کے چیئرمین مکیش امبانی

    کمپنی کے چیئرمین مکیش امبانی

    ریلائنس انڈسٹریز (Reliance Industries) کے چیئرمین مکیش امبانی (Mukesh Ambani) کئی تفصیلات سے آگاہ کیا کہ کمپنی نے اب تک کیا حاصل کیا ہے؟ ریلائنس انڈسٹریز اور متعلقہ کمپنیوں جیسے ریلائنس جیو (Reliance Jio) اور ریلائنس ریٹیل (Reliance Retail) کا کیا وژن ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Hyderabad | Kolkata [Calcutta] | West Bengal
    • Share this:
      ریلائنس انڈسٹریز (Reliance Industries) کی جانب سے آج اپنی 45 ویں سالانہ جنرل میٹنگ (AGM) کا انعقاد عمل میں آیا، جہاں کمپنی کے چیئرمین مکیش امبانی (Mukesh Ambani) کئی تفصیلات سے آگاہ کیا کہ کمپنی نے اب تک کیا حاصل کیا ہے؟ ریلائنس انڈسٹریز اور متعلقہ کمپنیوں جیسے ریلائنس جیو (Reliance Jio) اور ریلائنس ریٹیل (Reliance Retail) کا کیا وژن ہے۔ میٹنگ کے دوران امبانی نے ہندوستان کی ڈیجیٹل تبدیلی میں اپنا کردار ادا کرنے میں اب تک جیو کی حصولیابیوں کا بھی ذکر کیا ہے۔

      امبانی نے حکومت کے ڈیجیٹل انڈیا کے اقدامات کی مزید تعریف کی جن میں آدھار، جن دھن، یو پی آئی، روپے، اسٹارٹ اپ انڈیا اور بہت کچھ شامل ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت کے اسٹارٹ اپ انڈیا پہل کے ساتھ 73,000 اسٹارٹ اپس نے گزشتہ چھ سال میں تقریباً 63 بلین ڈالر (تقریباً 5.04 لاکھ کروڑ روپے) حاصل کیے ہیں۔ انھوں نے کہا کہ میں فخر دونوں کے ساتھ یہ بتانا چاہوں گا کہ یہ تمام غیر معمولی کامیابیاں اس لیے ممکن ہوئیں کیونکہ جیو نے مناسب وقت پر کافی صلاحیت کے ساتھ عالمی معیار کا فور جی ڈیجیٹل انفراسٹرکچر بنایا، اور اسے پیش کیا۔ ورنہ پہلے اس کا تصور تک نہیں کیا جاسکتا تھا۔

      اپنے خطاب کے دوران امبانی نے کہا کہ ریلائنس جیو نے گزشتہ برسوں میں ہندوستان کے نمبر ایک ڈیجیٹل سروس فراہم کنندہ کے طور پر اپنی پوزیشن کو مستحکم کیا ہے۔ جیو کے پاس اس وقت ہندوستان میں اس کے فور جی (4G) نیٹ ورک پر 421 موبائل براڈ بینڈ سبسکرائبرز ہیں جو اوسطاً ماہانہ تقریباً 20 جی بی ڈیٹا استعمال کرتے ہیں، جو کہ ایک سال پہلے ہندوستانی صارفین کی کھپت سے تقریباً دوگنا ہے۔ جس سے اندازہ لگایا جاسکتا ہے کہ ریلائنس جیو کس طرح عوام میں مقبول ہے اور وہ صارفین کی پہلی پسند بنتا جارہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      RIL AGM 2022: ایشا امبانی نے کی WhatsApp-JioMart پارٹنرشپ کا کیا اعلان

      امبانی نے ہندوستان میں 5G خدمات کا اعلان کرنے کے لیے آگے بڑھا، جو انٹرنیٹ کو اپنانے میں ہندوستان کی 138 ویں درجہ بندی کو آگے لے جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Reliance 45th AGM: ریلائنس کے چیئرمین مکیش امبانی نے کہا- ریلائنس نے دی سب سے زیادہ نوکریاں


      فکسڈ براڈ بینڈ خدمات کے بارے میں بات کرتے ہوئے امبانی نے کہا کہ جیو کے پین-انڈیا آپٹک فائبر نیٹ ورک کی لمبائی 11 لاکھ کلومیٹر سے زیادہ ہے، جو 27 سے زیادہ مرتبہ سیارے کے گرد چکر لگانے کے لیے کافی ہے۔ جیو فائبر (JioFiber) براڈ بینڈ پر 7 ملین سے زیادہ منسلک احاطے ہیں، یہ ایک کارنامہ ہے جو کووڈ۔19 لاک ڈاؤن کے باوجود دو سال سے بھی کم عرصے میں حاصل کیا گیا ہے۔

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: