உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ریلائنس اوریو اے ای کے تعزیز نے 2 بلین ڈالر کے شیئر ہولڈر معاہدہ پر دستخط کئے

    ریلائنس اوریو اے ای کے تعزیز نے 2 بلین ڈالر کے شیئر ہولڈر معاہدہ پر دستخط کئے

    ریلائنس اوریو اے ای کے تعزیز نے 2 بلین ڈالر کے شیئر ہولڈر معاہدہ پر دستخط کئے

    ابوظہبی کیمیکل ڈیریویٹوز کمپنی آر ایس سی لمیٹڈ (TA'ZIZ) اور ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ (RIL) نے تعزیز ای ڈی سی اور پی وی پروجیکٹ کیلئے باضابطہ شیئر ہولڈر معاہدے پر دستخط کیے ہیں۔ شیئر ہولڈر معاہدے کی مالیت 2 بلین ڈالر ہے۔ یہ مشترکہ منصوبہ تعزیزانڈسٹریل کیمیکلز زون، روائیس میں لگایا جائے گا۔

    • Share this:
      ابوظہبی، متحدہ عرب امارات/ممبئی: ابوظہبی کیمیکل ڈیریویٹوز کمپنی آر ایس سی لمیٹڈ (TA'ZIZ) اور ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ (RIL) نے تعزیز ای ڈی سی اور پی وی پروجیکٹ کیلئے باضابطہ شیئر ہولڈر معاہدے پر دستخط کیے ہیں۔ شیئر ہولڈر معاہدے کی مالیت 2 بلین ڈالر ہے۔ یہ مشترکہ منصوبہ تعزیزانڈسٹریل کیمیکلز زون، روائیس میں لگایا جائے گا۔ تعزیز EDC اور PVC جوائنٹ وینچر کلور الکالی، ایتھیلین ڈائیکلورائیڈ (EDC) اور پولی وینیل کلورائیڈ (PVC) کے لیے ایک پیداواری سہولت بنائے گا اور ان کا آپریشن بھی کرے گا۔ متحدہ عرب امارات میں پہلی بار ایسا کیمیکل تیار کیا جائے گا۔ اس سے مقامی صنعت کاروں کے لیے آمدنی کی نئی راہیں کھلیں گی۔
      باضابطہ شیئر ہولڈر معاہدے پر ریلائنس کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر مکیش امبانی نے اے ڈی این او سی ہیڈکوارٹر کے دورے کے دوران دستخط کیے تھے۔ امبانی نے یو اے ای کے صنعت اور جدید ٹیکنالوجی کے وزیر اعلیٰ ڈاکٹر سلطان الجابر اور اے ڈی این او سی کے منیجنگ ڈائریکٹر اور گروپ سی ای او سے ملاقات کی اور ہائیڈرو کاربن ویلیو چین، نئی توانائی اور ڈیکاربونائزیشن میں شراکت داری اور ترقی کے مواقع پر تبادلہ خیال کیا۔

      یہ بھی پڑھیں۔

      Elon Musk Buy Twitter: ایلن مسک کا ہوا ٹوئٹر، 44 بلین ڈالر(3.3لاکھ کروڑ روپے) میں طے ہوا معاہدہ
      مکیش امبانی نے کہا: "مجھے ریلائنس انڈسٹریز اور TA'ZIZ کے درمیان مشترکہ منصوبے کی تیز رفتار ترقی دیکھ کر بہت خوشی ہوئی ہے۔ یہ مشترکہ منصوبہ ہندوستان اور متحدہ عرب امارات کے درمیان مضبوط تعلقات کا گواہ ہے۔ متحدہ عرب امارات کو آزاد تجارت سے فائدہ ہوگا۔ معاہدہ جس پر اس سال فروری میں دستخط ہوئے تھے۔اس سے دونوں ممالک کے درمیان دو طرفہ تجارت کو فروغ ملے گا۔

      ڈاکٹر الجابر نے کہا: "ریلائنس ایک اہم اسٹریٹجک پارٹنر ہے اور TA'ZIZ میں ہمارا تعاون متحدہ عرب امارات اور ہندوستان کے درمیان گہرے اور دوستانہ تعلقات کو مزید مضبوط کرے گا۔ یہ صنعتی اور توانائی کے تعاون میں اہم کردار ادا کرے گا۔مکیش امبانی نے قابل تجدید توانائی اور گرین ہائیڈروجن میں تعاون کے ممکنہ مواقع تلاش کرنے کے لیے مسدر کے سی ای او محمد جمیل الرمی سے بھی ملاقات کی۔ نئی توانائی متحدہ عرب امارات اور ہندوستان دونوں کی ترجیحات میں سے ایک ہے۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: