உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شوبھالکشمی پالیسٹرس اور شوبھلکشمی پولیٹیکس لمیٹڈ کو ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ خریدے گا جلد

    ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ کی طرف سے ایک ایکسچینج فائلنگ میں اس کا ذکر کیا گیا۔

    ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ کی طرف سے ایک ایکسچینج فائلنگ میں اس کا ذکر کیا گیا۔

    ایس پی ایل براہ راست پولیمرائزیشن کے ذریعے پولیسٹر فائبر، یارن، اور ٹیکسٹائل گریڈ چپس تیار کرتا ہے اور ساتھ ہی ٹیکسٹچرائزنگ کے ذریعے ویلیو ایڈیشن کے ساتھ ایکسٹروڈر اسپننگ کرتا ہے۔ اس کی مسلسل پولیمرائزیشن کی صلاحیت 2,52,000 ملین ٹن سالانہ ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Delhi | Hyderabad | Gujarat
    • Share this:
      ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ (Reliance Industries) کی ایک ذیلی کمپنی نے شوبھالکشمی پولیسٹر لمیٹڈ (SPL) اور شوبھلکشمی پولیٹیکس لمیٹڈ (SPTex) کے کاروبار کو بالترتیب 1,522 کروڑ روپے اور 70 کروڑ روپے میں خریدنے کے لیے حتمی معاہدوں پر عمل درآمد کیا ہے۔ ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ کی طرف سے ایک ایکسچینج فائلنگ میں کہا گیا ہے کہ کل 1,592 کروڑ روپے کا کاروبار ریلائنس پٹرولیم ریٹیل لمیٹڈ کے ذریعہ کیا جائے گا۔ یہ معاہدہ کیا گیا ہے کہ شوبھالکشمی پولیسٹر لمیٹڈ اور شوبھلکشمی پولیٹیکس لمیٹڈ کے متعلقہ قرض دہندگان کی منظوری کو یقینی بنایا جائے گا۔

      ایس پی ایل براہ راست پولیمرائزیشن کے ذریعے پولیسٹر فائبر، یارن، اور ٹیکسٹائل گریڈ چپس تیار کرتا ہے اور ساتھ ہی ٹیکسٹچرائزنگ کے ذریعے ویلیو ایڈیشن کے ساتھ ایکسٹروڈر اسپننگ کرتا ہے۔ اس کی مسلسل پولیمرائزیشن کی صلاحیت 2,52,000 ملین ٹن سالانہ ہے۔ فرم کے پاس دو پیداواری سہولیات ہیں۔ ایک گجرات میں دہیج اور دادرا اور نگر حویلی میں سلواسا ہے۔ اس کے تحت ٹیکسٹورائزڈ یارن کی پیداوار کے لیے ایک پلانٹ چلایا جاتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      صدر جمہوریہ دروپدی مرمو نے کیا غلام علی کو Rajya Sabha کے لئے نامزد، کشمیر سے رکھتے ہیں تعلق

      یہ بھی پڑھیں:

      ملکہ برطانیہ الزبتھ دوم کے شوہر شہزادہ فلپ کا 99 برس کی عمر میں انتقال

      ریلائنس پیٹرولیم ریٹیل اپنے ڈاون اسٹریم پالئیےسٹر کاروبار کو بڑھانے کے اپنے مقصد کے ایک حصے کے طور پر حصولات کرے گی۔ مالی سال 2019، 2020 اور 2021 کے لیے ایس پی ایل کا کاروبار بالترتیب 2,702.50 کروڑ روپے، 2,249.08 کروڑ روپے اور 1,768.39 کروڑ روپے تھا اور ایس ہی ٹیکس کا 337.02 کروڑ روپے، 338.00 کروڑ روپے اور 240 کروڑ روپے تھے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: