اپنا ضلع منتخب کریں۔

    Reliance Jio 5G launch: آکاش امبانی نے راجستھان کے ناتھدوارہ میں جیو سروس کی لانچ

    آکاش امبانی

    آکاش امبانی

    ناتھدوارہ کے شری ناتھ جی مندر میں 5G خدمات کا آغاز کرتے ہوئے، آکاش امبانی نے بھی سب کو دیوالی کی مبارکباد دی۔ ریلائنس انڈسٹریز کے مکیش امبانی نے گزشتہ ماہ ہی ناتھدوارا مندر کا دورہ کیا تھا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Nathdwara, India
    • Share this:
      دھنتیرس کے موقع پر ریلائنس جیو نے راجستھان کے لوگوں کو ایک خاص تحفہ دیا ہے۔ ریلائنس جیو کے چیئرمین آکاش امبانی نے سنیچر 22 اکتوبر کو راجستھان کے ناتھدوارا میں شری ناتھ جی مندر میں 5G سروس کا آغاز کیا۔ یہ راجستھان کے راجسمند ضلع میں ہے۔ لانچ کے ساتھ ہی صارفین کو اس علاقے میں 5G خدمات ملنا شروع ہو جائیں گی۔

      ناتھدوارہ کے شری ناتھ جی مندر میں 5G خدمات کا آغاز کرتے ہوئے، آکاش امبانی نے بھی سب کو دیوالی کی مبارکباد دی۔ ریلائنس انڈسٹریز کے مکیش امبانی نے گزشتہ ماہ ہی ناتھدوارا مندر کا دورہ کیا تھا۔ اس کے بعد انہوں نے وعدہ کیا تھا کہ وہ اس مندر سے 5G سروس شروع کریں گے۔ اس سے قبل 2015 میں مکیش امبانی نے شری ناتھ جی مندر جا کر 4G سروس شروع کی تھی۔


      وزیر اعظم نریندر مودی نے یکم اکتوبر کو ملک میں 5G ٹیلی کام خدمات کا آغاز کیا تھا۔ اس کے بعد Jio کا 5G بیٹا ٹرائل، جسے کمپنی 'Jio True 5G' کہہ رہی ہے، صرف چار شہروں دہلی، ممبئی، کولکتہ اور وارانسی میں منتخب صارفین کے لیے دستیاب کرایا گیا ہے۔

      اب اس فہرست میں ناتھدوارہ کا نام بھی شامل ہو گیا ہے۔ Reliance Jio کے مطابق، کمپنی اگلے سال کے آخر تک ملک بھر میں اپنی 5G خدمات شروع کرے گی۔ اسی وقت، بھارتی ایئرٹیل نے آٹھ شہروں میں اپنی 5 جی خدمات شروع کی ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: