உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اب کاریگروں کے ہاتھ سے بنی اشیا کو ملے گا بازار، Reliance Retail کھولے گا ’’سودیش‘‘ اسٹورز

    اب کاریگروں کے ہاتھ سے بنی اشیا کو  ملے گا بازار، Reliance Retail کھولے گا ’’سودیش‘‘ اسٹورز

    اب کاریگروں کے ہاتھ سے بنی اشیا کو ملے گا بازار، Reliance Retail کھولے گا ’’سودیش‘‘ اسٹورز

    Reliance Retail: ریلائنس ریٹیل نے ' ہینڈ میڈ ان انڈیا' پروگرام کا اعلان کیا ہے۔ اس کے تحت، ریلائنس ریٹیل "سودیش" کے نام سے ریٹیل اسٹور کھولے گا ۔ تاکہ مستند دستکاری کی مصنوعات کی نمائش کی جاسکے اور عالمی سطح پر بھرپور ہندوستانی فن کو فروغ دیا جاسکے۔

    • Share this:
      نئی دہلی : ریلائنس ریٹیل نے ' ہینڈ میڈ ان انڈیا' پروگرام کا اعلان کیا ہے۔ اس کے تحت، ریلائنس ریٹیل "سودیش" کے نام سے ریٹیل اسٹور کھولے گا ۔ تاکہ مستند دستکاری کی مصنوعات کی نمائش کی جاسکے اور عالمی سطح پر بھرپور ہندوستانی فن کو فروغ دیا جاسکے۔ یہ نہ صرف ہزاروں کاریگروں اور  دستکاروں کو پائیدار روزی روٹی فراہم کرے گا بلکہ پوری دنیا میں ہندوستانی آرٹ کے لیے بازار بھی فراہم کرے گا۔

      سودیش اسٹورز میں ہندوستانی کاریگروں کی بنائی ہوئی اشیا کو "سودیش برانڈ" کے تحت مارکیٹ میں لایا جائے گا۔ پہلا سودیش اسٹور اس سال کے دوسرے نصف میں کھلنے کی امید ہے۔ اس میں ہاتھ سے بنے ہوئے کپڑے، دستکاری، زرعی مصنوعات جیسے دستکاروں سے براہ راست خریدے گئے سامان کی ایک وسیع رینج ہوگی۔ سودیش ہندوستانی کاریگروں اور مستند ہاتھ سے بنی مصنوعات بیچنے والوں کو پوری دنیا کے صارفین سے مربوط کرنے کے لیے ایک عالمی بازار بھی بنائے گا۔

       

      یہ بھی پڑھئے : Reliance نے خریدا ایک اور فیشن برانڈ، 35 سال پرانے ابو جانی سندیپ کھوسلا فیشن ہاوس میں ہوگی 51 فیصد حصہ داری


      ایشا امبانی، ڈائریکٹر، ریلائنس ریٹیل وینچرز لمیٹڈ نے کہا کہ "ہندوستانی فنون اور دستکاری کا مستقبل ایک دلچسپ مرحلے  میں ہے۔ فن کی فنی شکلوں کو زندہ کرنے اور مقامی کاریگروں، بُنکروں اور  دستکاروں کے لیے ایک ماحولیاتی نظام کی تشکیل اور ایک مضبوط انفراسٹرکچر تیار کرنے کے لیے ہماری سابقہ کوششوں کے حوصلہ افزا نتائج برآمد ہوئے ہیں۔ ہمارا اسٹینڈ ایلون ہینڈی کرافٹ ڈیسٹینیشن اسٹور فارمیٹ، "سودیش" اب تیار ہے۔ اس میں ملبوسات، گھریلو ٹیکسٹائل، گھر کی سجاوٹ، فرنیچر، زیورات، تندرستی کی مصنوعات اور بہت کچھ دکھایا جائے گا۔

      ایشا امبانی نے اپنے بیان میں کہا کہ یہ ملک کے کاریگروں کے لیے ایک بہترین موقع ہے اور اس موقع کو حاصل کرنے کے لیے، ریلائنس ریٹیل مختلف سرکاری تنظیموں کے ساتھ شراکت داری کر رہی ہے ۔ تاکہ مختلف مقامی فن پاروں کو قومی اور عالمی سطح پر مقبول بنایا جا سکے۔ اس کے ساتھ ہی، ریلائنس ریٹیل نے مختلف دیسی دستکاریوں کے لیے کلیدی ذیلی مراکز کی شناخت کے لیے ریلائنس فاؤنڈیشن کے ساتھ معاہدہ کیا۔

       

      یہ بھی پڑھئے : ریلائنس ریٹیل کی خواتین کے مخصوص لباس والے برانڈ کلوویا میں 89 فیصد حصہ داری


      سودیش مختلف پی ایس یوز اور ریاستی حکومتوں کے ساتھ شراکت داری کر رہا ہے تاکہ دستکار برادریوں سے براہ راست 100  فیصدیمستند دستکاری کی مصنوعات حاصل کی جا سکے اور اس نے ٹیکسٹائل کی وزارت کے ساتھ ایک مفاہمت نامے پر دستخط کیے ہیں۔

      اس کے علاوہ ایم ایس ایم ای اور ٹیکسٹائل ڈپارٹمنٹ، حکومت مغربی بنگال کے ساتھ بھی ایک ایم او یو پر دستخط کیے گئے ہیں۔ اس شراکت داری کا مقصد ایک صحت مند، متحرک ماحولیاتی نظام کی تعمیر ہے۔ اس مفاہمت نامے پر آج کولکتہ میں بنگال گلوبل بزنس سمٹ میں دستخط کیے گئے۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: