உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Reliance Retail: ریلائنس نےرقم کی نئی تاریخ، اس سال کے پہلے سہ ماہی میں 58569 کروڑکی آمدنی!

    ریلائنس نے کہا کہ یومیہ آرڈرز میں 64 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

    ریلائنس نے کہا کہ یومیہ آرڈرز میں 64 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

    ریلائنس ریٹیل نے کہا کہ اس نے جون کی سہ ماہی کے دوران 17,000 سے زیادہ ملازمتوں کا اضافہ کیا ہے، جس سے جون 2022 تک ملازمین کی کل تعداد تقریباً 3.79 لاکھ ہو گئی ہے۔

    • Share this:
      ریلائنس انڈسٹریز (Reliance Industries) کی ذیلی کمپنی ریلائنس ریٹیل (Reliance Retail) نے 22 جولائی کو اس سال کے پہلے سہ ماہی رپورٹ جاری کی ہے۔ اس نے 52 فیصد سال بہ سال کی سب سے بہترین سہ ماہی مجموعی آمدنی میں 58,554 کروڑ روپے کا اضافہ کیا ہے، جون 2022 کو ختم ہونے والی سہ ماہی میں بڑے پیمانے پر یہ اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے۔

      مالی سال 22 کی پہلی سہ ماہی میں مجموعی آمدنی 38,563 کروڑ روپے تھی۔ ریٹیل ٹاپ لائن میں ترتیب وار نمو تقریباً 1 فیصد تھی۔ ریلائنس انڈسٹریز نے ایک ریلیز میں کہا کہ آپریشنز سے آمدنی (جی ایس ٹی کا نیٹ) ایک سال پہلے کی سہ ماہی کے مقابلے میں 53.7 فیصد زیادہ 51,582 کروڑ روپے پر آیا، کیونکہ ہمارے کاروبار کو کورونا کے آغاز کے بعد سے کسی بھی آپریٹنگ رکاوٹ کے بغیر اپنی پہلی سہ ماہی کو جاری رکھا گیا ہے۔

      کمپنی نے مزید کہا کہ صارفین کے اخراجات میں اضافہ ہوا کیونکہ خاندان تفریحی سرگرمیوں، سماجی سازی، تہواروں اور خریداری میں مصروف تھے کیونکہ کووِڈ کی صورتحال میں بہتری آئی حالانکہ افراط زر کے خدشات کی وجہ سے لوگوں نے معاشی سرگرمیوں پر کنٹرول کیا ہے۔۔

      سہ ماہی کے لیے منافع 2,061 کروڑ روپے سالانہ 114.2 فیصد زیادہ ہے اور 2,873 کروڑ روپے کا نقد منافع گزشتہ مالی سال کی اسی مدت کے مقابلے میں 105.2 فیصد بڑھ گیا، کسٹمر بیس نے 200 ملین کا سنگ میل عبور کیا۔ ریلائنس نے کہا کہ جون 2022 کی سہ ماہی کے اختتام پر کسٹمر بیس 208 ملین تھا، جو 29 فیصد سالانہ اضافہ ہوا، اس سہ ماہی کے لیے 175 ملین ریکارڈ کیے گئے، جو کہ 19 فیصد پہلے کی کووِڈ کی سطح سے زیادہ تھے کیونکہ صارفین اسٹورز پر واپس آئے تھے۔

      ریلائنس ریٹیل آپریٹر نے کہا کہ بڑھتی ہوئی تعداد اور ڈیجیٹل دوروں نے Q1FY23 میں تقریباً 220 ملین ٹرانزیکشنز کا اندراج کیا ہے، جو کووڈ سے پہلے کی سطحوں کے مقابلے میں 60 فیصد سے زیادہ کا اضافہ ہے۔

      آپریٹنگ سطح پر کاروبار نے 3,897 کروڑ روپے کا آپریٹنگ ای بی آئی ٹی ڈی اے پوسٹ کیا، جو کہ گزشتہ سال کی اسی سہ ماہی میں 4.1 فیصد کے مقابلے میں 7.6 فیصد کے مارجن میں 350-bps سالانہ بہتری کے ساتھ 180.4 فیصد سالانہ کی نمایاں نمو ہے۔ یہ EBITDA سود، ٹیکس، فرسودگی اور معافی سے پہلے کی آمدنی ہے۔

      مزید پڑھیں: 

      Petrol Diesdel price today: آج پٹرول ڈیزل کی قیمتیں، جانیے آپ کی ریاست میں کتنی ہیں قیمتیں

      PM Kisan:آنے والی ہے 12ویں قسط، آپ نے بھی دی ہے درخواست تو فہرست میں چیک کریں اپنا نام

      ریلائنس ریٹیل نے کہا کہ اس نے جون کی سہ ماہی کے دوران 17,000 سے زیادہ ملازمتوں کا اضافہ کیا ہے، جس سے جون 2022 تک ملازمین کی کل تعداد تقریباً 3.79 لاکھ ہو گئی ہے۔ سہ ماہی میں 792 اسٹور کھلنے کے ساتھ 45.5 ملین مربع فٹ کے رقبے  کی اسٹورز کی کل تعداد بڑھ کر 15,866 ہوگئی۔

      مزید پڑھیں:

      UK Inflation:گلوبل مہنگائی کا بڑھا خطرہ،اب برٹین میں مہنگائی 40سالوں کی اونچی سطح پر پہنچی

      Electric Bus: حکومت کاربن کےاخراج کوروکنےپرعزم، 80,000 کروڑروپےکےمیگاالیکٹرک بسوں کامعاہدہ

      Paytm - Ola: آج پارلیمانی پینل سے پےٹی ایم کےوجے شیکھرشرما اور اولاکےرتیش اگروال کی ملاقات

      ریلائنس نے کہا کہ یومیہ آرڈرز میں 64 فیصد اضافہ کے ساتھ ڈیجیٹل کامرس پلیٹ فارم مضبوط سے مضبوط ہوتے چلے گئے، ریلائنس نے کہا کہ کنزیومر الیکٹرانکس سیگمنٹ نے اپنے کاروبار کو پچھلے سال کے مقابلے دوگنا کر دیا جس کی ایئر کنڈیشنرز، موبائلز، لیپ ٹاپس اور اعلی درجے کی کیٹیگریز میں وسیع بنیاد پر ترقی کی وجہ سے ہوئی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: