ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

سب بڑی کارپوریٹ ویکسی نیشن مہم:ریلائنس اپنےملازمین اورانکےاہل خانہ کودی جائیگی کوروناویکسین

یہ ملک میں کسی بھی کارپوریٹ گھرانے کے ذریعہ کوویڈ 19 ویکسی نیشن کی سب سے بڑی مہم ثابت ہوگی۔ کمپنی کا مقصد اپنے تمام ملازمین اور ان کے افراد خاندان کو کورونا وائر س سے بچانے کے لیے کم سے کم پہلی خوراک 15 جون تک فراہم کرنا ہے۔

  • Share this:
سب بڑی کارپوریٹ ویکسی نیشن مہم:ریلائنس اپنےملازمین اورانکےاہل خانہ کودی جائیگی کوروناویکسین
ریلائنس نے سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا سے (کوویشیلڈ) اور بھارت بائیوٹیک سے(کوواکسن) خرید لی۔

ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ نے (Reliance Industries Limited)بلا معاوضہ ویکسی نیشن مہم چلانے کا فیصلہ کیاہے۔ یہ ملک میں کسی بھی کارپوریٹ گھرانے کے ذریعہ کوویڈ 19 ویکسی نیشن کی سب سے بڑی مہم ثابت ہوگی۔ کمپنی کا مقصد اپنے تمام ملازمین اور ان کے افراد خاندان کو کورونا وائر س سے بچانے کے لیے کم سے کم پہلی خوراک 15 جون تک فراہم کرنا ہے۔ ریلائنس نے ملک بھر کے 880 شہروں میں 13 لاکھ سے زائد ملازمین ،معاونین ، شراکت داروں (جیسے بی پی ، گوگل وغیرہ) اور ان کے کنبہ کے افراد کو مکمل طور پر بلا معاوضہ ٹیکے لگانے کے لئے ایک وسیع منصوبہ تیار کیا ہے۔ جب مرکز نے نجی اداروں کو اپنے ملازمین کے لئے ویکسین خریدنے کی منظوری دی تو ، ریلائنس نے سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا سے (کوویشیلڈ) اور بھارت بائیوٹیک سے(کوواکسن) خرید لی۔


ملازمین کے اہل خانہ کے زمرے کو وسعت دیتے ہوئے ملازمین کے ساتھ ساتھ ان کے شریکِ حیات ، والدین ، ​​دادا ،دادی ، والدین ، ​​ساس ، اہل بچوں اور بہن بھائیوں کو شامل کیا گیاہے۔ اس کے علاوہ ، ویکسی نیشن مہم صرف موجودہ ملازمین تک محدود نہیں ہے ، بلکہ اس کے ریٹائرڈ ملازمین اور ان کے کنبہ کےارکان کو شامل کیاگیاہے۔


ویکسی نیشن پروگرام کی فائل فوٹو
ویکسی نیشن پروگرام کی فائل فوٹو


تمام اہل ملازمین اور ان کے کنبہ کے افراد کو کوین پلیٹ فارم پر اندراج کروانا ہوگا ، جس کے بعد وہ آر ایل کے آن لائن ہیلتھ کیئر پلیٹ فارم جیو ہیلتھ ہب پر اپنے منتخب کردہ مقام کے لئے سلاٹ بک کرسکتے ہیں۔یہ ویکسی نیشن پروگرام ، حکومت کی جانب سے مرتب کردہ کام کی جگہ کی ویکسی نیشن پالیسی کا حصہ ہے ۔ویکسی نیشن کی یہ سہولت آر آئی ایل کے پیشہ ورانہ صحت مراکز (RIL’s Occupational Health Centers ) پر جام نگر ، وڈوڈرا ، ہزارہ ، دہج ، پٹل گنگا ، ناگوتھن ، کانیکاڈا ، گڈیموگہ ، ساہدول ، بارابنکی ، ہوسٹیر پور ، ریلائنس اسپتالوں میں فراہم کی جائے گی۔ اور اپلو ، میکس ، منیپال جیسے اسپتالوں کے ساتھ 800 + شہروں میں اشتراک کیاگیاہے۔

کچھ ملازمین اور ان کے کنبہ کے افراد جن کو پہلے ہی ٹیکہ لگ چکا ہے۔ریلائنس کی جانب سے ان اخراجات کی مکمل ادائیگی کی جائے گی۔ پہلے شاٹ میں 3.30 لاکھ سے زائد ملازمین اور کنبہ کے افراد کو پہلے ہی ٹیکے لگے ہیں۔اس پروگرام کے تحت تقریبا 13،000 پرچون اور جیو اسٹورز پر اسٹور لیول اسٹاف سمیت آر آئی ایل اور اس کی گروپ کمپنیوں کے ملازمین کو بھی کورونا ویکسین دی جائیگی ۔اس کے ملازم ویکسی نیشن پروگرام کا آغاز ممبئی اور مینو فیکچرنگ مقامات سے ہوچکا ہے ، اور اگلے ہفتے تک یہ دوسرے بڑے شہروں اور ریاستی دارالحکومتوں میں شروع ہوجائے گا۔ اس کے بعد دوسرے شہروں کا احاطہ کیا جائے گا جہاں ریلائنس اور شراکت داروں کے ملازمین ہو اس سلسلہ میں پارٹنر اسپتالوں اور کلینکوں کے ساتھ معاہدہ پہلے سے کیاجاچکاہے۔۔

ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ نے (Reliance Industries Limited)بلا معاوضہ ویکسی نیشن مہم چلانے کا فیصلہ کیاہے۔
ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ نے (Reliance Industries Limited)بلا معاوضہ ویکسی نیشن مہم چلانے کا فیصلہ کیاہے۔


ریلائنس کی تیز اور وسیع پیمانے پر ویکسین سازی کی منصوبہ بندی نہ صرف اپنے عملے اور ان کے اہل خانہ کو محفوظ بنائے گی ، بلکہ یہ صحت عامہ کے نظاموں پر دباؤ کو بھی کافی حد تک کم کرے گی اور ہندوستان کو وبائی امراض سے وابستہ مؤثر طریقے سے مقابلہ کرنے میں مدد دے گی۔

DISCLAIMER: Network18 and TV18 – the companies that operate news18urdu.com – are controlled by Independent Media Trust, of which Reliance Industries is the sole beneficiary.



 
Published by: Mirzaghani Baig
First published: May 27, 2021 03:49 PM IST