உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیا سال 2022 میں مکمل طور پر دفتر واپسی ہوگی؟ بڑے پیمانے پر ملازمتوں کا امکان: TATA Realty

    Youtube Video

    ٹاٹا ریالیٹی اینڈ انفراسکٹچر (Realty and Infrastructure) کے ایم ڈی اور سی ای او سنجے دت کے مطابق اب 'آفس پر واپسی' میں اضافہ ہوگا۔ سال 2022 کے اختتام تک سات بڑے شہروں میں دفتر کی جگہ کی کل لیزنگ گزشتہ سال کی تعداد سے تجاوز کر جائے گی۔

    • Share this:
      ٹاٹا ریالیٹی اینڈ انفراسکٹچر (TATA Realty and Infrastructure) کے ایم ڈی اور سی ای او سنجے دت نے کہا کہ بڑے سات شہروں میں دفتری جگہ کی کل لیز پر 2022 میں 26 ملین مربع فٹ کے مقابلے میں 30 ملین مربع فٹ سے زیادہ ہونے کی امید ہے۔ سال 2021 کارپوریٹس کی بہتر مانگ پر سال 2022 میں مزید اضافہ کا امید ہے۔

      پی ٹی آئی کے ساتھ ایک انٹرویو میں دت نے روشنی ڈالی کہ کووڈ-19 وبائی امراض کے منفی اثرات کے بعد بہت سے سیکٹرز کی واپسی کے ساتھ بڑے پیمانے پر ملازمتیں پہلے سے ہی ہو رہی ہیں۔ کووڈ۔19 کیسز میں تیزی سے کمی کے ساتھ تجارتی سرگرمیاں پہلے ہی بڑھ چکی ہیں۔ اب 'آفس پر واپسی' میں اضافہ ہوگا۔ ابتدائی علامات بتاتی ہیں کہ 2022 میں سات بڑے شہروں میں دفتر کی جگہ کی کل لیزنگ گزشتہ سال کی تعداد سے تجاوز کر جائے گی۔

      دفتری جگہ کا کل خالص جذب 2022 میں 30 ملین مربع فٹ سے تجاوز کر جائے گا جو پچھلے سال 26 ملین مربع فٹ تھا۔ دت نے کہا کہ بڑے پیمانے پر بھرتی کا عمل پہلے سے ہی ہو رہا ہے۔ بہت سے شعبے واپس آ رہے ہیں۔ ہمارے خیال میں کوئی خطرہ نہیں ہے بلکہ مواقع اور بھی بہتر ہیں۔

      آگے بڑھتے ہوئے انہوں نے کہا کہ کمپنی ایسے آفس پارکس تیار کرے گی جو کرایہ داروں کی ضروریات سے زیادہ متعلقہ ہوں۔ دت نے کہا کہ ہر کوئی ٹچ لیس چاہتا ہے، ہر کوئی ایسی پراپرٹی چاہتا ہے جہاں ملازمین محفوظ، مضبوط اور اپنے کام کو انجام دینے کے لیے زیادہ آسان محسوس کریں۔ ہم ایسی عمارتوں کو ڈیزائن کریں گے، جو پائیدار، فلاح و بہبود کی تصدیق شدہ ہوں اور ملازمین کے لیے زیادہ مشغول ہوں۔

      مزید پڑھیں: TMREIS: تلنگانہ اقلیتی رہائشی اسکول میں داخلوں کی آخری تاریخ 20 اپریل، 9 مئی سے امتحانات

      انہوں نے مزید کہا کہ ٹاٹا ریئلٹی اینڈ انفراسٹرکچر آفس پارکس، برانڈ نام 'انٹیلیون' کے تحت، سمارٹ، پائیدار اور متحرک عمارتیں ہوں گی۔ 12 اپریل کو کینیڈا پنشن پلان انویسٹمنٹ بورڈ (CPPIB) نے چنئی اور گروگرام میں TATA ریئلٹی اور انفراسٹرکچر کے دو پریمیم کمرشل آفس پروجیکٹس میں 49 فیصد حصص حاصل کرنے کے لیے 2,600 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کا اعلان کیا۔

      ٹاٹا ریئلٹی ان دونوں پروجیکٹوں میں بقیہ 51 فیصد حصص رکھے گی۔ دونوں کمپنیوں کے درمیان مشترکہ منصوبہ مستقبل میں ترقی کے لیے زمین اور مکمل اثاثے خریدنے کے لیے مزید 2,000 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ ٹاٹا ریئلٹی نے CPPIB کے ساتھ تجارتی رئیل اسٹیٹ اثاثوں کو تیار کرنے اور ان کی ملکیت کے لیے شراکت داری قائم کی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: