உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    RIL AGM 2022: ریلائنس کی جانب سےگیگا فیکٹری کےقیام کااعلان، پاورالیکٹرانکس کوملےگی نئی اڑان

    ریلائنس انڈسٹریز (Reliance Industries) کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر مکیش امبانی (Mukesh Ambani)

    ریلائنس انڈسٹریز (Reliance Industries) کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر مکیش امبانی (Mukesh Ambani)

    مکیش امبانی (Mukesh Ambani) نے مزید کہا کہ شمسی توانائی کے علاوہ، ریلائنس بائیو انرجی، آف شور ونڈ اور قابل تجدید توانائی کی دیگر غیر روایتی پراجیکٹس پر بھی سرگرمی سے ترقی کر رہی ہے، جس کی وجہ سے ماحولیاتی نظام میں توازن برقرار رہے گا اور بہتر طور پر ترقی کو ممکن بنایا جاسکے گا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Ahmadabad (Ahmedabad) [Ahmedabad] | Mumbai | Kolkata [Calcutta] | Hyderabad | Jammu
    • Share this:
      ریلائنس انڈسٹریز (Reliance Industries) کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر مکیش امبانی (Mukesh Ambani) نے 45 ویں سالانہ جنرل میٹنگ (AGM) میں پاور الیکٹرانکس کے لیے ایک نئی گیگا فیکٹری کے قیام کا اعلان کیا ہے۔ یہ گرین انرجی کی ویلیو چین کو جوڑنے والے کلیدی اجزاء میں سے ایک ہوگا، جس کی وجہ سے سستے اور قابل اعتماد پاور الیکٹرانکس کی دستیابی میں مدد ملے گی۔

      مکیش امبانی نے کہا کہ ہم کلاؤڈ کمپیوٹنگ، ٹیلی کمیونیکیشن اور آئی او ٹی پلیٹ فارم سے مل کر پاور الیکٹرانکس اور سافٹ ویئر سسٹمز کے ڈیزائن اور تیاری میں نمایاں صلاحیتیں پیدا کر رہے ہیں۔ ہم اس کو سرکردہ عالمی کمپنیوں کے ساتھ شراکت داری کے ذریعے تیار کریں گے تاکہ اس کی کارکردگی اور حفاظت کے عالمی معیارات پر پورا اترا جاسکے۔

      امبانی نے مزید کہا کہ شمسی توانائی کے علاوہ، ریلائنس بائیو انرجی، آف شور ونڈ اور قابل تجدید توانائی کی دیگر غیر روایتی پراجیکٹس پر بھی سرگرمی سے ترقی کر رہی ہے، جس کی وجہ سے ماحولیاتی نظام میں توازن برقرار رہے گا اور بہتر طور پر ترقی کو ممکن بنایا جاسکے گا۔

      مکیش امبانی نے کہا کہ پچھلے سال ریلائنس نے جام نگر میں دھیرو بھائی امبانی گرین انرجی گیگا کمپلیکس کے قیام کا اعلان کیا۔ ہمارا مقصد 2030 تک کم از کم 100GW شمسی توانائی کا قیام اور اسے فعال بنانا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      RIL AGM 2022: ایشا امبانی نے کی WhatsApp-JioMart پارٹنرشپ کا کیا اعلان

      امبانی نے ہندوستان میں 5G خدمات کا اعلان کرنے کے لیے آگے بڑھا، جو انٹرنیٹ کو اپنانے میں ہندوستان کی 138 ویں درجہ بندی کو آگے لے جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Reliance 45th AGM: ریلائنس کے چیئرمین مکیش امبانی نے کہا- ریلائنس نے دی سب سے زیادہ نوکریاں

      مکیش امبانی نےکہا اب تک کیے گئے کام نے شمسی توانائی میں میرے یقین کی تصدیق کی ہے اور چار گیگا فیکٹریوں کے قیام کے لیے ہمارے سرمایہ کاری کے مقالے کو مزید تحریک فراہم کی ہے۔ سب سے پہلے فوٹو وولٹک پینلز کے لیے دوسرا توانائی ذخیرہ کرنے کے لیے تیسرا گرین ہائیڈروجن کے لیے اور چوتھا فیول سیل سسٹمز کے لیے یہ خدمات فراہم کی جارہی ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: