உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ابھی کرپٹو کی دنیا میں اپنے سفر کا آغاز کریں!

    ابھی کرپٹو کی دنیا میں اپنے سفر کا آغاز کریں!

    ابھی کرپٹو کی دنیا میں اپنے سفر کا آغاز کریں!

    جب تک آپ کسی ماہر شخص کے ماتحت نہیں رہتے تب تک آپ بلاشبہ کرپٹو کرنسی، بٹ کوائن اور NFT جیسے اصطلاحات سے واقف نہیں ہو پائیں گے ۔

    • Share this:
      جب تک آپ کسی ماہر شخص کے ماتحت نہیں رہتے تب تک آپ بلاشبہ کرپٹو کرنسی، بٹ کوائن اور NFT جیسے اصطلاحات سے واقف نہیں ہو پائیں گے ۔ یہ ایک بہت عمدہ آغاز ہے لیکن ہم میں سے بہت سے لوگ آگاہی کے اسی مرحلے پر رہ جاتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے اس مرحلے پر ہیں تو آپ کو یہ بھی معلوم ہوگا کہ ہندوستان میں کرپٹو کرنسیوں کی تجارت پر پابندی نہیں ہے لہذا آپ اپنی چاہت کے مطابق تجارت کر سکتے ہیں۔

      دیکھنے والی بات یہ ہے کہ کرپٹو کرنسی کس طرح مالیاتی اداروں جیسے PayPal، ویزا اور ماسٹر کارڈ کے ساتھ ساتھ السلواڈور جیسے ممالک کے ذریعے اختیار کی جا رہی ہے ۔ اب وقت آگیا ہے کہ کرپٹو کی دنیا میں اپنا سفر شروع کریں اور اس سنہرے موقع کا بھرپور فائدہ اٹھائیں۔

      آپ کو کرپٹو کی ضرورت کیوں ہے –

      حقیقی دنیا میں آئیں اور قبول کریں کہ FOMO حقیقی ہے۔ یہ بھی تسلیم کرتے چلیں کہ پچھلی دہائی میں جن لوگوں نے جو بھی سرمایہ کاری کی تھی ان سب میں بٹ کوائن بہترین سرمایہ کاری میں سے ایک ہے۔ لہذا، اگر آپ 2010 میں 10،000 روپے کا بٹ کوائن خریدے تھے، تو آپ صرف سات سال بعد 2017 میں 66 کروڑ روپے کے ڈھیر پر بیٹھے ہوں گے اور جولائی 2017 میں 1 بٹ کوائن کی قیمت 2779 امریکی ڈالر تھی۔

      2017 کے بعد سے، بٹ کوائن نے واحد بٹ کوائن کی قیمت کو بہت زیادہ بڑھا دیا ہے جو فی الحال 46،000 امریکی ڈالر (INR 34.46 لاکھ) سے زیادہ کی تجارت کر رہا ہے! کیا آپ کوئی اور اثاثہ کلاس دکھا سکتے ہیں جس نے اس طرح کی پذیرائی حاصل کی ہو، تو ہم اپنے الفاظ فورا واپس لے لیں گے۔

      درحقیقت، تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ دسمبر 2025 تک فی بٹ کوائن کی قیمت 318417 امریکی ڈالر (INR 2.36 کروڑ) تک پہنچنے کے لیے تیار ہے! جو لوگ پہلی بار اس میں شامل ہوئے اور ابھی بھی بٹ کوائن کی ترقی کی کہانی کا حصہ بنے ہوئے ہیں ان کے لیے یہ بہت بڑی خوشخبری ہے۔ آئیے شروع کرتے ہیں۔

      کرپٹو کرنسی: شروع کرنے کا طریقہ

      اب چونکہ آپ نے کرپٹو کرنسی میں سرمایہ کاری شروع کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے، تو یہاں آپ کو معلوم ہونا چاہیے کہ آپ کو اس نئے اثاثہ کی کلاس کی طرف کونسی چیز کھینچ رہی ہے۔ بنیادی طور پر، ایک بار جب آپ یہ سمجھ لیں کہ کرپٹوز مستقبل ہیں، تو آپ خود بخود ان کی طرف کھینچے چلے جائیں گے۔

      ایک بار جب آپ اپنا ذہن بنا لیتے ہیں، تو آپ کو یہ منتخب کرنے کی ضرورت ہوتی ہے کہ آپ کس کرپٹو میں سرمایہ کاری کرنا چاہتے ہیں اور کتنا پیسہ لگانا چاہتے ہیں۔ بٹ کوائن اور ایتھریم جیسے مشہور آپشنز پر نظر رکھیں لیکن کم معروف کوائنز پر بھی نظر رکھیں جو اپنے مشہور ساتھیوں کے مقابلے شامل ہونے کی شاندار صلاحیت رکھتا ہے۔

      پیسہ لگانے کے لیے، آپ کو سب سے پہلے ہندوستان میں کرپٹو ایکسچینج سروس کے ساتھ سائن اپ کرنا ہوگا، KYC کی کارروائی مکمل کرنی ہوگی اور پھر اپنا پہلا کرپٹو خریدنے کے لیے فنڈز کو اپنے بینک سے ایکسچینج میں ٹرانسفر کرنا ہوگا۔ ہم مزید وجوہات کی بناء پر بٹ کوائن ایکسچینج ایپ ZebPay کی تجویز کرتے ہیں اور حقیقت یہی ہے کہ یہ ملک میں سب سے قدیم اور سب سے مشہور کرپٹو ایکسچینج ہے۔ مثال کے طور پر ZebPay Earn کو ہی لے لیجئے ، یہ خصوصیت آپ کو کرپٹو پر بنے رہنے کے لیے آسانی سے کرپٹو کمانے کی اجازت دیتی ہے – تقریبا ایسے ہی جیسے آپ کے کرپٹو بچت پر سود کی شرح حاصل ہونا۔ آپ کے پاس جو کوائنز ہیں اس کی بنیاد پر واپسی کی شرح 1%  سے 7.5% فیصد کے درمیان مختلف ہوتی ہے، بیٹھ کر کرپٹو کمانا کبھی بھی آسان نہیں تھا۔

      پہلی بار کرپٹو سرمایہ کار کے طور پر جاننے کی چیزیں

      اضافی وسائل کے طور پر، جب آپ پہلی بار سرمایہ کاری کر رہے ہوں تو درج ذیل باتیں ذہن میں رکھیں۔

      1 - شروع میں اپنے پورٹ فولیو کی ایک چھوٹی رقم کرپٹو کرنسی کے لیے مختص کریں۔ اتنا زیادہ نہ ڈالیں جس سے آپ ہار سکتے ہیں۔

      2 - کرپٹو کرنسی میں سرمایہ کاری شروع کرنے کے لیے آپ کو ہزاروں روپے کی ضرورت نہیں ہے۔ ایکسچینجز عام طور پر کم سے کم INR 100 روپے سے سرمایہ کاری شروع کرنے کا آپشن کی پیشکش کرتے ہیں۔ اس طرح، آپ پورے کوائن کے بجائے بٹ کوائن کی طرح کسی بھی کرپٹو کا ایک حصہ خرید سکتے ہیں۔

      3- حکومت کی جانب سے جاری کردہ ضوابط اور خبروں پر نظر رکھیں۔ اگرچہ ہندوستان میں کرپٹو پر پابندی نہیں ہے، اس کے ضوابط کے حوالے سے کافی متضاد معلومات پائی جا سکتی ہیں۔ تازہ ترین معلومات سے با خبر رہنے کے لیے صحیح گروپس، فورمز اور خبروں کے ذرائع کو فالو کریں۔

      4 - سنہری کہاوت کو یاد رکھیں، اگر کوئی چیز سچ میں بہت اچھی ہے تو وہ اچھی ہوسکتی ہے۔ کچھ کرپٹو ایکسچینج ذہن کو سکون بخش واپسی کی پیشکش کرتے ہیں لیکن اگر کرپٹو کرنسی کریش ہوتی ہے تو آپ ایک ہی وقت میں سب کچھ کھو دیتے ہیں۔ معروف کرپٹو ایکسچینجز جیسے ZebPay پر بنے رہیں۔

      دستبرداری:

      کرپٹو کرنسیز غیر منظم ڈیجیٹل اثاثے ہیں اور قانونی ٹینڈر نہیں ہیں۔ ماضی کی کارکردگی مستقبل کے نتائج کی کوئی ضمانت نہیں ہوتی ہے۔ کرپٹو کرنسیز میں سرمایہ کاری/تجارت مارکیٹ کے خطرات اور قانونی خطرات سے مشروط ہے۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: