உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ٹی سی ایس، انفوسس، وپرو آئی ٹی کمپنیوں میں 1لاکھ فریشرزکی بھرتیاں، فریشرزکی طلب میں ہوا اضافہ

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    بڑے نئے سودوں اور مضبوط سہ ماہی نتائج کی بدولت آئی ٹی فرمیں نئے گریجویٹس کی خدمات حاصل کرنے اور ان کی سرپرستی کرنے کے لیے اچھی حالت میں ہیں۔

    • Share this:
      حالیہ برسوں میں انفارمیشن ٹیکنالوجی (Information Technology) کے شعبے میں بھرتیوں میں اب تک کا سب سے زیادہ اضافہ ہوا ہے۔ چار بڑے سروس فراہم کنندگان، یعنی ٹاٹا کنسلٹینشی سروس Tata Consultancy Services (TCS)، انفوسیس Infosys، ویپرو Wipro اور ایچ سی ایل ٹکنالوجیز HCL Technologies ایک لاکھ سے زیادہ نئے افراد کو بھرتی کرنے کے لیے تیار ہیں جو تمام شعبوں میں بڑھتے ہوئے مطالبات اور آسمان کو چھونے والے مانگ کی شرح کو پورا کرے گا۔

      ملک کی چار بڑی آئی ٹی کمپنیوں کی سہ ماہی آمدنی کی نئی گائیڈ لائن کے تحت فرموں کے دعووں میں اس بات کا ذکر کیا گیا ہے کہ رواں مالی سال میں تقریباً 1,20,000 ملازمین کو بھرتی کرنے کا ارادہ رکھتی ہیں۔

      علامتی تصویر
      علامتی تصویر


      ٹاٹا کنسلٹینشی سروس Tata Consultancy Services (TCS)، انفوسیس Infosys، ویپرو Wipro اور ایچ سی ایل ٹکنالوجیز HCL Technologies نے اپنی بھرتی کے تخمینوں میں اضافہ کیا ہے اور مالی سال 22 کی دوسری سہ ماہی میں 50,000 سے زیادہ افراد کو شامل کیا ہے، جس سے مالی سال کے پہلے چھ مہینوں میں ملازمتوں کی تعداد ایک لاکھ (1,02,517) سے زیادہ ہو گئی ہے۔ . یہ چار فرمیں ہندوستان کی کل افرادی قوت کے ایک چوتھائی سے زیادہ کو ملازمت دیتی ہیں۔

      تاہم یہ آئی ٹی کمپنیاں انٹریشن کی شرح میں تیزی سے اضافہ دیکھ رہی ہیں، جس کی وجہ سے وہ ضرورت سے زیادہ ملازمین کی خدمات حاصل کر رہے ہیں۔ بڑے نئے سودوں اور مضبوط سہ ماہی نتائج کی بدولت آئی ٹی فرمیں نئے گریجویٹس کی خدمات حاصل کرنے اور ان کی سرپرستی کرنے کے لیے اچھی حالت میں ہیں۔

      ٹی سی ایس کے چیف ایچ آر ملند لکڈ نے کہا کہ ’’یہ ایک سے زیادہ طریقوں سے پورا کرنے والی سہ ماہی رہی ہے۔ ہم نے پچھلے چھ مہینوں میں ریکارڈ تعداد میں 43,000 نئے گریجویٹس لائے ہیں۔ ہماری شفٹ وائس تربیت کی حکمت عملی نے ان کی تعیناتی کو تیز کرنے میں ہماری مدد کی ہے۔ ٹیلنٹ کی اپنی پائپ لائن بنانے میں وقت سے پہلے کی سرمایہ کاری نے ہمیں سپلائی سائیڈ چیلنجوں پر قابو پانے اور اپنے صارفین کی ترقی اور تبدیلی کے پروگراموں کے نفاذ کی ٹائم لائنز کو پورا کرنے میں مدد کی ہے‘‘۔

      کمپنی نے یہ بھی اعلان کیا کہ وہ رواں مالی سال کی دوسری ششماہی میں مزید 35,000 نئے گریجویٹس کو ملازمت دے گی، اس طرح کل مالی سال میں ان میں سے 78,000 کی خدمات حاصل کی جائیں گی۔ TCS کی اٹریشن ریٹ 11.9 فیصد ریکارڈ کی گئی جو کہ پچھلی سہ ماہی میں 8.6 فیصد تھی۔ انتظامیہ نے کہا کہ وہ توقع کرتے ہیں کہ یہ رجحان اگلے دو سے تین سہ ماہیوں تک جاری رہے گا۔
      جہاں تک Infosys کا تعلق ہے، کمپنی نے کئی علاقوں میں وسیع البنیاد طلب پر محصول میں اضافے کی پیش گوئی کی ہے، جس کی وجہ سے ملازمت کی کارروائی میں تیزی آئی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: