உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    TCS, Infosys, Wipro Salary Hike: نامور کمپنیوں کے ملازمین کی تنخواہوں میں اضافہ؟ کمپنیوں کی پالیسی یا ملازمین کی کمی کا خدشہ؟

    پہلی سہ ماہی کے دوران 19.7 فیصد کی شرح ریکارڈ کی۔

    پہلی سہ ماہی کے دوران 19.7 فیصد کی شرح ریکارڈ کی۔

    انفوسس اپنے ملازمین کی تنخواہوں میں اضافہ کر رہی ہے اور خالص بھرتی میں بھی اضافہ کیا جا سکتا ہے جس سے فرم کے قریبی مدت کے مارجن پر اثر پڑ سکتا ہے۔ کمپنی کا خیال ہے کہ اس سے فرسودگی کی شرح میں کمی آئے گی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Patna | Hyderabad | Delhi | Goraya
    • Share this:
      ہندوستان میں کام کرنے والی کئی انفارمیشن ٹیکنالوجی اور سافٹ ویئر کمپنیاں گزشتہ چند سہ ماہیوں کے دوران اعلیٰ اٹریشن کی شرح کے ساتھ جدوجہد کر رہی ہیں۔ جب کہ کئی ملازمین اپنی ملازمتیں چھوڑ رہے ہیں۔ اس مسئلے سے لڑنے کے لیے وپرو (Wipro)، انفوسس (Infosys)، ٹاٹا کنسلٹنسی سروسز (Tata Consultancy Services) اور ایچ سی ایل ٹیکنالوجیز (HCL Technologies) سمیت کئی آئی ٹی کمپنیوں نے ملازمین کو برقرار رکھنے کے لیے تنخواہوں میں اضافے اور بونس سمیت اقدامات کا اعلان کیا ہے۔ وپرو کمپنی نے حال ہی میں کہا ہے کہ ملازمین کے لیے تنخواہ میں اضافہ ستمبر سے لاگو کیا جائے گا۔

      کمپنیاں کس طرح ملازمین کو تنخواہوں میں اضافے، بونس اور دیگر فوائد کے ذریعے برقرار رکھنے کا منصوبہ بنا رہی ہیں، جانیے تفصیلات:

      وپرو (Wipro)

      منٹ کی ایک رپورٹ کے مطابق وپرو نے کہا ہے کہ اس کے ملازمین کی تنخواہ میں اضافے کے منصوبوں میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی ہے اور اسے ستمبر سے نافذ کیا جائے گا۔ تنخواہ میں اضافے کے بارے میں ہمارے پہلے بیان میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی ہے، اور ہمارے ملازمین کے لیے اضافے کا اطلاق 1 ستمبر 2022 سے ہو گا۔ ہم نے سہ ماہی ترقی کا پہلا دور بھی مکمل کر لیا ہے جو 1 جولائی 2022 سے لاگو ہو گا۔ ہمارے پاس مزید کوئی تبصرہ نہیں کیا گیا ہے۔

      انفوسس (Infosys)

      انفوسس اپنے ملازمین کی تنخواہوں میں اضافہ کر رہی ہے اور خالص بھرتی میں بھی اضافہ کیا جا سکتا ہے جس سے فرم کے قریبی مدت کے مارجن پر اثر پڑ سکتا ہے۔ کمپنی کا خیال ہے کہ اس سے فرسودگی کی شرح میں کمی آئے گی، جو کہ جون 2022 کی سہ ماہی کے دوران بڑھ کر 28.4 فیصد ہو گئی تھی جبکہ گزشتہ سہ ماہی میں یہ 27.7 فیصد تھی۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      ٹی سی ایس:

      ہندوستان کی سب سے بڑی آئی ٹی کمپنی ٹاٹا کنسلٹنسی سروسز نے کہا ہے کہ وہ اپنے ملازمین کی تنخواہوں میں 5 تا 8 فیصد اضافہ کرے گی، جب کہ فرم نے رواں مالی سال کی پہلی سہ ماہی کے دوران 19.7 فیصد کی شرح ریکارڈ کی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: