ہوم » نیوز » معیشت

خوبصورت ترین ڈیزائن والا سب سے پتلا فون ۔ پیش ہے OPPO F17 Pro!

یہ ایک حیرت انگیز امتزاج ہے! اتنے خوبصورت ڈيزائن میں اتنی ساری خصوصیات کے ساتھ یہ فون پکڑنے اور لیجانے میں بہت آسان ہے، یہ انڈسٹری میں پہلا ‎‏220° کرو ایج ڈیزائن تکنیک والا شاندار فون ہے ۔

  • Share this:
خوبصورت ترین ڈیزائن والا سب سے پتلا فون ۔ پیش ہے OPPO F17 Pro!
خوبصورت ترین ڈیزائن والا سب سے پتلا فون ۔ پیش ہے OPPO F17 Pro!

وہ دن گزر گئے جب آپ کے وزن دار موبائل فون میں قلیل مقدار میں آپ کی پسند کی خصوصیات ہوا کرتی تھیں۔ اسمارٹ فون کے میدان میں سرفہرست رہنے والی کمپنی OPPO نے ایک بار پھر یہ ثابت کیا ہے کہ وہ بہترین خصوصیات سے لیس سب سے پتلے اسمارٹ فونز پیش کرنے کی صلاحیت رکھتی ہے۔ اور کمپنی نے یہ کام حیرت انگیز طور پر ڈیزائن کردہ OPPO F17 Pro کے ساتھ کر دکھایا ہے۔


اپنی نوعیت کے پہلے لانچ ایونٹ میں، OPPO F17 Pro کو پوری شان و شوکت کے ساتھ دنیا کے سامنے پیش کیا گیا۔ جدید اسمارٹ فون کے علاوہ، OPPO نے بھی لانچ ایونٹ کو منفرد بنا دیا- کمپنی نے مخصوص عنصر والی اجرائی باتوں کو پس پشت ڈآل کر موسیقی کے کے ساتھ یہ نیا فون لانچ کیا ہے!


جی ہاں، اس اسمارٹ فون کو پہلی میوزیکل کنسرٹ میں لانچ کیا گیا، F17 Pro ایونٹ میں 'رفتار' اور 'ہارڈی سیندھو' سمیت میوزک انڈسٹری کے کچھ معروف اداکاروں نے کارکردگی پیش کی؛ اتنا ہی نہیں، بلکہ اس پروگرام کی میزبانی مشہور ٹیلی ویژن اداکار 'ریتھک دھنجانی' نے کی۔




فون لانچ کرنے کا طریقہ منفرد ہی نہیں تھا، بلکہ اس نے ایک بار پھر یہ بھی ظاہر کر دیا کہ OPPO میں دوسروں سے بالکل مختلف ہونے کی صلاحیت ہے۔ ایک طرف، کمپنی جدید خصوصیات کے ساتھ اسمارٹ فون کو مارکیٹ میں پیش کر رہی ہے، تو دوسری طرف، وہ اس طرح کے اقدامات کے ذریعہ صارفین سے اپنے رابطوں کو مضبوط کر رہی ہے۔

OPPO کی ہی بات کريں تو، Android 10 پر جلنے والا OPPO F17 Pro، 7. 48mm مونا اور صرف 164 گرام کا فون ہے! اور جب امتیازی خصوصیات کی بات آتی ہے تو، OPPO F17 Pro بہترین خصوصیات سے لیس ہے جو رجحان ترتیب دینے کی ٹکنالوجی کو نئی شکل دیتی ہیں اور آپ کے اسمارٹ فون کے تجربے کو مکمل طور پر مرتب کرنے کے لئے منفرد بناتی ہیں۔

آئیے معلوم کریں اپنے پاس عمدہ ترین اسمارٹ فون رکھنے کی وجوہات:

 خوبصورت ڈيزائن اور باریکیوں پر توجہ

یہ ایک حیرت انگیز امتزاج ہے! اتنے خوبصورت ڈيزائن میں اتنی ساری خصوصیات کے ساتھ، یہ فون پکڑنے اور لیجانے میں بہت آسان ہے، یہ انڈسٹری میں پہلا ‎‏220° کرو ایج ڈیزائن تکنیک والا شاندار فون ہے، نیز اس اعلی معیار کا گلاس ہے جو اس فون کو خوبصورت بنانے کے ساتھ توازن کو برقرار رکھتا ہے جبکہ ہاتھ میں استعمال کرنے کے اعتبار سے بہت ہی آرام دہ بھی ہے۔



یہ فون میجک بلو، میٹ سیاہ اور میٹیلک سفید رنگوں میں دستیاب ہے، آپ کو اس فون کا میٹلک بلیک رنگ بہت پسند آئے گا، اس رنگ سے اس فون میں ایک عجیب چمک پیدا ہوتی ہے جس سے آپ کی آنکھوں کو ثھنڈک ملے گی۔ آپ کو بآسانی اپنے انداز اور شخصیت کے اعتبار سے اپنی پسند کا رنگ منتخب کرسکتے ہیں۔ نیز، میٹیلک سفید رنگ، خاص طور پر، فون میں ایک انوکھا، نمایاں چمک پیدا کرتا ہے، بعض اوقات ایک نرم گلابی رنگ کی بھی عکاسی کرتا ہے جو ڈیزائن کو اور بھی تازگی بخشتا ہے۔ یہاں تک کہ میٹ سیاہ رنگ خوبصورت اور پرکشش ہو جاتا ہے، اس کے علاوہ، F17 Pro ہر زاویے سے بہت ہی قابل دید ہے۔

اّپ کو خوش کر دینے والا کیمرا

بہترین فون کیمرا خاص آپ کے لیے ہے، اس سے آپ حیرت انگیز فوٹوگراف لے سکتے ہیں چاہے آپ نے فوٹو گرافی کی کوئی تربیت نہ لی ہو۔ اور اس فون کے استعمال کے بعد، شاید آپ یہ کہیں کہ ہم نے اس معیار میں جو کوشش کی ہے اس میں سے یہ ایک بہترین کوشش ہے۔

OPPO F17 Pro کیمرا میں ایک 48MP سنٹرل کیمرا، 8MP وائيڈ لیز، اور دو، 2MP مونو سینسر کے ساتھ ایک اعلی درجے کی کواڈ سینسر سیٹ اپ ہے۔ اور اگر اتنا کافی نہیں ہے تو، سیلفی لینے اور ویڈیو کالز کرنے کے لئے اس میں فرنٹ ڈوئل پنچ ہول کیرا بھی ہے جو 16MP مین کیمرا اور 2MP ڈپتھ کیمرا کے ساتھ آتا ہے۔



نیز، اس فون کا 6 AI-portrait آپ کو بہترین صاف و شفاف اور معیاری تصاویر لینے میں مدد کرتا اور اس کے فرنٹ کیمرا کے ڈوئل لینس بوکیھ موڈ کے ذریعے آپ اپنے سوشل میڈيا پوسٹ کو مکمل تخلیقی سیلفی بن سکتے ہیں۔

خصوصیات کی فہرست ابھی ختم نہیں ہوئی ہے۔ کم روشنی میں شاندار سیلفی لینے کے لیے AI سُپر نائٹ پورٹریٹ بہت ہی مناسب ہے، خواہ آپ اسٹریٹ لیمپ کے نیچے یا بار میں آپ کی سیلفی بالکل صحیح آئے گی۔ اسی کے ساتھ، AI نائٹ فلیئر پورٹریٹ کی مدد سے آپ تیز روشنی کے عکس کے ساتھ نائٹ پورٹریٹ شاٹ لے سکتے ہیں، یہ جلد کے سروں کو اور خوبصورت بناتا ہے اور ہر کلک کے ساتھ آپ کو بہترین تصویر فراہم کرتا ہے۔

آپ جانتے ہیں کہ آپ کے پاس ایک بہترین پروڈکٹ ہے کیونکہ کمپنی نے آپ کے لئے ذاتی نوعیت کا بنایا ہے۔ اس کے دوسرے جینریشن میں، AI بیوٹیفیکیشن 2.0 کوخاص طور پر ہندوستانی خوبصورتی کی ترجیحات کے مطابق بنایا گیا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ہر بار بالکل فطری دکھنے والی تصاویر ملیں گی۔

 زبردست بیٹری لائف

OPPO F17 Pro شاندار فون ہونے کے ساتھ مستقبل کے لئے ایک تیار آلہ ہے، جو آج کی تیز رفتار طرز زندگی کے لیے بہت ہی مناسب ہے۔ بہترین 30W VOOC 4.0 فلیش چارجنگ ٹکنالوجی سے لیس ہے، آپ ایک ہی 5 منٹ کے چارج سے 4 گھنٹے تک ٹاک ٹائم حاصل کر سکتے ہیں۔ اتنا ہی نہیں، بلکہ F17 Pro صرف 53 منٹ میں ‎%100 چارج ہو جاتا ہے۔ گیم کھیلنے والوں کے لیے اور زيادہ اہم ہے کیوںکہ اس کی تیز رفتار چارج ٹکنالوجی فون کو زیادہ گرم کیے بغیر زیادہ مؤثر چارج کرنے کی سہولت فراہم کرتی ہے۔



اب آپ کو دوستوں کے ساتھ طویل ملاقات کے دوران یا دفتر کی اہم کانفرنس کال کے دوران اپنے فون کے بند ہونے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ فون میں سُپر پاور سیونگ موڈ اور AI نائٹ چارجنگ ہے، جس سے آپ 4000 mAh کی بڑی بیٹری سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھا سکیں گے۔ یہ اس نقطۂ نظر نابقل یقین ہے۔

سُپر پاور سیونگ موڈ کو آن کرنے سے بیٹری ضرورت کے وقت سیو کرتا ہے۔ اس سے آپ کا ڈسپلے بلیک اینڈ وائٹ ہو جائے گا اور 6 'یوزر پریسیٹ' ایپس 5 فیصد بیٹری لائف پر بھی کے گی جس سے آپ 14.6 گھنٹوں تک استعمال کر سکتے ہیں۔

ہر سوائپ پر آپ کو ملے گی تیز کارکردگی

مزید آپ کو کسی اور فون کے بارے ميں سوچنے کی ضرورت نہیں ہے۔ OPPO F17 Pro ایکMediaTek Helio P95 AI پروسیسنگ یونٹ کے ساتھ آتا ہے جس میں 2.2Ghz اعلی CPU فریکوئنسی کے ساتھ 8-cores ہے۔

اس میں 2 ARM Cortex-A75 Prime Cores بھی ہے جو 2.2GHZ تک کام کرسکتا ہے۔ صارفین کو 8GB میموری اور 128GB اسٹوریج کا پاور کومبو ملے گا، جسے 3-کارڈ سلاٹ کے ذریعے256GB  تک بڑھایا جا سکتا ہے۔

اینٹی لیگ الگوریتم (Anti-Lag Algorithm) کا پتہ لگاتا ہے اور خرابیوں کا باعث بننے اور آپ کے فون کو سست کرنے والے ڈیٹا کو صاف کرتا ہے۔ نیز، کھانا پکانے کے دوران آپ کے ہاتھ میں آٹا لگ جائے یا موٹر سائیکل ٹھیک کرتے وقت ہاتھ چپچپا ہو جائے، اور آپ کو کال کا جواب دینا پڑے، تو ہوا کے اشارے سے آپ جواب دے سکتے ہیں۔ یہاں تک کہ فون سے ‎20-50 سنٹی میٹر کے فاصلے سے بھی بس اپنے ہاتھ کو ہلا کر آپ کال کا جواب دے سکتے ہیں۔

اب شاندار ڈسپلے سے لطف اندوز ہوں

پورے اسکرین ایریا کا بھر پور استعمال کرتے ہوئے، یہ فون 6.4 انچ کی ڈوئل پنچ ہول FHD+ Super AMOLED ڈسپلے کے ساتھ آتا ہے۔یہ فون اسکرین ٹو باڈی تناسب %90 سے زیادہ کے لیے اصلاح شدہ ہے، جو ‎2400 x 1080 پکسلز کی ایک اعلی ریزولوشن پیش کرتا ہے۔ سلسلہ وار میڈیا، موویز اور اب آپ کے پسندیدہ کھیل بہتر لگیں گے۔ صرف In-Display Fingerprint Unlock 3.0 (ان ڈسپلے فنگر پرنٹ انلاک 3.0) زپی 0.3 سیکنڈ انلاک ٹائم سے ہی اسے بہتر بناتا ہے۔



ColorOS 7.2 کے استعمال کا لطف اٹھائیں۔

مزید مختصر ترین ڈیزائن اور بدیہی انٹرفیس کے ساتھ، آپ کو پتلی لکیریں، بہتر طرز والا ڈیزائن اور نمایاں طور پر بڑھنے والی خُوش خَطی ملتی ہے۔ ہوم اسکرین پر ایپلی کیشنز کے سائز، شکل اور ترتیب کو ایڈجسٹ کرکے اپنے فون کو دکھنے کے اعتبار سے حسب ضرورت بنا سکتے ہیں۔ ملٹی یوزر موڈ آپ کو آزاد 'صارف اسپیسز' کے ذریعہ دفتر اور ذاتی زندگی کو الگ کر سکتے ہیں جو آپ کی رازداری کو برقرار رکھنے کے لئے پاس ورڈ سے محفوظ ہو سکتا ہے۔

حیرت انگیز ڈیزائنر وال پیپر کے علاوہ، آپ اپنی آنکھوں کی فکر کیے بغیر بھی اپنے فون کا استعمال کرسکتے ہیں۔ OPPO کا F17 Pro پہلے سے شامل ڈارک موڈ کے ذریعے پورے دن آنکھوں کو سکون دیتا ہے جس میں آئی کیئر موڈ شامل ہے، اس میں آسان تخصیص کی اجازت دی جاتی ہے اور بیٹری کی کھپت کو تقریبا ‎%38 تک کم کرتا ہے۔

شاندار آلات کا ماحولیاتی نظام

اس سال کے اوائل میں، OPPO نے IOT میں ڈيپ ڈائیو اور مستقبل کے لئے تیار صارف مرکوز، جدید ٹیک ماحولیاتی نظام بنانے کے بارے میں اپنے منصوبوں کا اعلان کیا تھا۔ اور اب، کمپنی نے ایک نہیں، بلکہ دو حیرت انگیز ڈیوائسز لانچ کیے ہیں۔ جی ہاں، ہم انتہائی واضح شور کی منسوخی کے ساتھ بالکل نئے  Enco W5، OPPO کے اصلی وائرلیس ہیڈ فون کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ یہ آپ کے OPPO اسمارٹ فون کے لئے بہترین جوڑی ہے اور ایسی بہت ساری خصوصیات سے لبریز ہے جن سے فوری اور غیر یقینی مدد ملے گی۔



OPPO  فی الحال Enco W51 میں پاورفل شور کی کمی کی بہترین کارکردگی پیش کر رہا ہے جس کا اس قیمت میں دستیاب ہونا مشکل ہے، اور یہ Hybrid Active Noise Cancellation (ہائبرڈ ایکٹیو شور کی منسوخی) کی خصوصیت کی وجہ سے ممکن ہو گیا ہے۔ انتا ہی نہیں، بلکہ یہ نئے ہیڈ فونز 24 گھنٹوں کے میوزک پلے بیک بھی دیتے ہیں، یہ IP54 توثيق شدہ دھول اور پانی کے مزاحم ہیں، آپ کی اہم کالوں کے لئے ®Binaural Low-Latency Bluetooth ٹرانسمیشن، اور ٹرپل مائیک شور کی کمی ہے۔ OPPO اس کا وعدہ کرتا ہے اور شاندار جامع کارکردگی کا مظاہرہ کرتا ہے۔

اس عمدہ آلات میں بہت سی خصوصیات ہیں جو آپ پسند آئیں گی، اس لیے جب آپ اس سال اپ گریڈ کرنے کا ارادہ کریں تو یہ آپ کی فہرست میں سرفہرست ہونا چاہئے۔



 

OPPO F17 Pro مختلف رنگوں میں دستیاب ہے اور اس کی قیمت کی شروعات22990  روپے سے ہوتی ہے، جبکہ OPPO Enco W51 کی قیمت 4999 ہوگی۔ فون اور وائرلیس ائیرفون دونوں کی پہلی فروخت 7 ستمبر کو ہوگی۔ اور یہ آف لائن اور آن لائن اسٹورز Amazon پر دستیاب ہوں گے۔

اگر آپ اس فون کا گرانڈ لانچ ایونٹ نہیں دیکھ پائے ہیں تو، آپ اس لنک پر کلک کر کے اسے یہاں دیکھ سکتے ہیں۔ نئے اور شاندار OPPO F17 Pro کے بارے میں مزید تفصیلات کے لئے، یہاں کلک کریں۔

ڈسکلیمیر : یہ ایک پروموٹیڈ آرٹیکل ہے ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Sep 03, 2020 07:47 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading