آج سے بدل رہے ہیں یہ قوانین ، آپ کی زندگی پر بھی اس کا پڑے گا اثر اس لئے ضرور جان لیں

اب آپ آئی آر سی ٹی سی کے ذریعہ ٹکٹ بک کرائیں گے تو اس پر سروس چارج دینا ہوگا ۔ بینک سے ایک سال میں ایک کروڑ سے زیادہ نکالتے ہیں تو دو فیصد ٹیکس لگے گا ۔

Sep 01, 2019 10:38 AM IST | Updated on: Sep 01, 2019 10:38 AM IST
آج سے بدل رہے ہیں یہ قوانین ، آپ کی زندگی پر بھی اس کا پڑے گا اثر اس لئے ضرور جان لیں

آج سے بدل رہے ہیں یہ قوانین ، آپ کی زندگی پر بھی اس کا پڑے گا اثر اس لئے ضرور جان لیں

آج سے نئے ماہ یعنی ستمبر کی شروعات ہورہی ہے ۔ آپ کی زندگی پر اثر ڈالنے والے کئی قوانین آج سے بدلنے والے ہیں ۔ اب آپ آئی آر سی ٹی سی کے ذریعہ ٹکٹ بک کرائیں گے تو اس پر سروس چارج دینا ہوگا ۔ بینک سے ایک سال میں ایک کروڑ سے زیادہ نکالتے ہیں تو دو فیصد ٹیکس لگے گا ۔ آئیے تبدیل ہوئے کچھ اہم قوانین کے بارے میں آپ کو بتاتے ہیں ۔

یکم ستمبر سے ٹریفک کے بدلے ہوئے قوانین نافذ ہوں گے ، جس کے بعد اب آپ کو سڑک پر ٹریفک قوانین توڑنے پر زیادہ جرمانہ ادا کرنا پڑے گا ۔ شراب پی کر گاڑی چلانے ، اوور اسپیڈ ، اور لوڈنگ پر جرمانہ میں اضافہ کردیا گیا ہے ۔

Loading...

بینک یا پوسٹ آفس سے ایک سال میں ایک کروڑ سے زیادہ پیسہ نکالنے پر دو فیصد ٹی ڈی ایس کاٹا جائے گا ۔ ایسا ڈیجیٹل ٹرانزکشن کو فروغ دینے کے مقصد سے کیا گیا ہے ۔

جنرل انشورینس کمپنیاں اب گاڑیوں کو زلزلہ ، سیلاب جیسی قدرتی آفات میں توڑ پھوڑ اور فسادات جیسے واقعات میں ہونے والے نقصان کیلئے الگ سے بیمہ کوور دستیاب کرائیں گی ۔

یکم ستمبر سے آن لائن ٹکٹ بک کرنا مہنگا ہوگا ۔ سلیپر کلاس کیلئے 20 روپے سروس چارج اور اے سی کلاس کیلئے 40 روپے دینا ہوگا ۔ جبکہ بھیم ایپ سے ادائیگی کرنے پر سلیپر کیلئے سروس چارج 10 روپے اور اے سی کیلئے سروس چارج 20 روپے دینا پڑے گا ۔

فی الحال سبھی بینک 10 بجے کھلتے ہیں ، لیکن نئے قوانین کے طابق صبح 9 بجے سے کھلنے لگیں گے ۔

جن لوگوں نے ابھی تک آدھار نمبر کو پین نمبر سے منسلک نہیں کیا ہے ، انہیں محکمہ انکم ٹیکس نیا پین کارڈ جاری نہیں کرے گا ۔

اب آپ اگر کوئی جائیداد خریدیں گے تو کار پارکنگ ، بجلی اور پانی کی سہولت اور کلب ممبر شپ جیسی دیگر سہولیات پر خرچ بھی ٹی ڈی ایس کے دائرے میں آئے گا ۔

Loading...