உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اخراجات کوکم کرنےکامنصوبہ، اسپائس جیٹ کے 80 پائلٹس کو بغیر تنخواہ کے چھٹی پر بھیجاگیا!

    اس اقدام سے پائلٹ کی طاقت کو معقول بنانے میں مدد ملے گی

    اس اقدام سے پائلٹ کی طاقت کو معقول بنانے میں مدد ملے گی

    ڈائریکٹوریٹ آف سول ایوی ایشن نے اسپائس جیٹ کو ہدایت دی کہ وہ 27 مارچ سے 29 اکتوبر تک اپنے موسم گرما کے شیڈول کو آٹھ ہفتوں کے لیے نصف سے کم کرے۔ ایئرلائن کے ایک پائلٹ نے کہا کہ اس وقت ایئر لائن کے ذریعے 35 سے زیادہ طیارے نہیں چلائے جا رہے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Hyderabad | Jammu | Bangarapet
    • Share this:
      اسپائس جیٹ (SpiceJet) نے منگل کے روز 80 پائلٹوں کو بغیر تنخواہ کے تین ماہ کی چھٹی پر بھیج دیا ہے کیونکہ پریشان ایئر لائن نے ایوی ایشن ریگولیٹر کی طرف سے عائد پروازوں کی پابندیوں کے درمیان لیکویڈیٹی کی کمی کا مقابلہ کیا ہے۔ ائیرلائن کے ایک اہلکار نے بتایا کہ بوئنگ 737 کو اڑانے والے چالیس پائلٹس اور 40 کو پائلٹس کو تین ماہ کے لیے منگل سے تنخواہ کے بغیر چھٹی پر بھیج دیا گیا اور انھیں اس کی کوئی وجہ نہیں بتائی گئی تھی۔

      گگورام میں قائم ایئرلائن کو لیکویڈیٹی بحران کا سامنا ہے۔ اسپائس جیٹ نے کہا کہ یہ اقدام کسی بھی ملازم کی چھانٹی نہ کرنے کی اس کی پالیسی کے مطابق کیا گیا ہے، جس پر ہم نے عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) کے دوران بھی عمل کیا تھے۔ اس اقدام سے پائلٹ کی طاقت کو معقول بنانے میں مدد ملے گی۔ بجٹ کیریئر نے کہا کہ پائلٹوں کو بغیر تنخواہ کے چھٹی پر رکھنے کے بعد بھی اسپائس جیٹ کے پاس اپنے مکمل شیڈول کو چلانے کے لیے کافی پائلٹ ہوں گے اور جب ریگولیٹر کی طرف سے پروازوں پر پابندی ہٹا دی جائے گی۔

      ڈائریکٹوریٹ آف سول ایوی ایشن نے اسپائس جیٹ کو ہدایت دی کہ وہ 27 مارچ سے 29 اکتوبر تک اپنے موسم گرما کے شیڈول کو آٹھ ہفتوں کے لیے نصف سے کم کرے۔ ایئرلائن کے ایک پائلٹ نے کہا کہ اس وقت ایئر لائن کے ذریعے 35 سے زیادہ طیارے نہیں چلائے جا رہے ہیں۔ یہ یقینی نہیں ہے کہ ایئر لائن نے یہ قدم تین ماہ کے لیے اٹھایا ہے یا اس سے زیادہ مدت کے لیے یہ قدم اٹھایا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      ایک اور اہلکار نے کہا کہ یہ پائلٹ زیادہ تر وہ ہیں جو حال ہی میں ایئر لائن میں شامل ہوئے ہیں۔ دونوں اہلکاروں نے نام ظاہر کرنے سے انکار کر دیا۔ ایئر لائن نے کہا کہ پائلٹ ملازمین کے دیگر تمام فوائد جیسے انشورنس فوائد اور ملازم کی چھٹی کے دوران سفر کے لیے اہل رہیں گے۔ اس نے کہا کہ لاگت کو معقول بنانے کے لیے یہ ایک عارضی اقدام ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: