உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    آسٹریلیائی پارلیمنٹ نےہندوستان کےساتھ معاہدےکودی منظوری ’یہ ہندوستان کےبڑھتےہوئےعالمی قد کاایک بڑااعتراف‘

    یہ ہندوستان کےبڑھتےہوئےعالمی قد کاایک بڑااعتراف (فائل فوٹو)

    یہ ہندوستان کےبڑھتےہوئےعالمی قد کاایک بڑااعتراف (فائل فوٹو)

    وزیر تجارت پیوش گوئل نے کہا کہ یہ ایک تاریخی پیشرفت ہے، جو اعتماد اور مضبوط بندھن کی عکاسی کرتی ہے جو کہ وزیر اعظم مودی نے آسٹریلیا کے ساتھ بنایا ہے کیونکہ ایک حکومت، جس کی قیادت اسکاٹ موریسن کی قیادت میں ہوئی تھی اور دوسری قیادت البانی کررہے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Australia
    • Share this:
      توقع ہے کہ ہندوستان-آسٹریلیا تجارتی معاہدہ (India-Australia trade agreement) سال 2023 کے اوائل تک فعال ہو جائے گا کیونکہ دونوں فریق تیزی سے رسمی کارروائیاں مکمل کر رہے ہیں، جب کہ نئی دہلی نے اس معاہدے کو صدارتی منظوری کے لیے بھیج دیا گیا ہے۔ آسٹریلیا کے وزیر اعظم انتھونی البانی (Anthony Albanese) نے منگل کو ٹویٹ کیا کہ یہ آسٹریلوی پارلیمنٹ میں منظور ہو گیا ہے۔

      وزیر تجارت پیوش گوئل نے کہا کہ یہ ایک تاریخی پیشرفت ہے، جو اعتماد اور مضبوط بندھن کی عکاسی کرتی ہے جو کہ وزیر اعظم مودی نے آسٹریلیا کے ساتھ بنایا ہے کیونکہ ایک حکومت، جس کی قیادت اسکاٹ موریسن کی قیادت میں ہوئی تھی اور دوسری قیادت البانی کررہے ہیں، اب انھوں نے اسے منظور کر لیا۔ انڈیا-آسٹریلیا اکنامک کوآپریشن اینڈ ٹریڈ ایگریمنٹ (ECTA) پر 2 اپریل کو دستخط کیے گئے۔ دو ماہ سے بھی کم عرصے کے بعد آسٹریلیا کی حکمران لبرل پارٹی کی جگہ قومی انتخابات میں لیبر پارٹی نے لے لی۔

      وزارت تجارت کے ایک اہلکار نے کہا کہ اب رسمی کارروائیوں کو دونوں فریقوں کو مکمل کرنے کی ضرورت ہے۔ اہلکار نے نام ظاہر نہ کرنے کی شرط پر مزید کہا کہ جب کہ ہندوستان صدارتی منظوری کا انتظار کر رہا ہے،۔آسٹریلیا کو شاہی منظوری حاصل کرنے کے لیے اپنی ایگزیکٹو کونسل کی منظوری درکار ہے، جو کہ کابینہ کی منظوری کی طرح ہے۔ تاہم یہ معاہدہ دونوں طرف سے عمل کی تکمیل پر تحریری اطلاعات کے تبادلے کے 30 دن بعد عمل میں آئے گا۔

      گوئل نے کہا کہ یہ ہندوستان اور آسٹریلیا دونوں کے لئے ایک جیت کا سودا ہے جہاں تمام اسٹیک ہولڈرز کو ایڈجسٹ کرنے کا خیال رکھا گیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ دونوں حکومتیں تمام عوامل پر تبادلہ خیال کریں گی اور اس کے آپریشنلائزیشن کے لیے ایک حتمی تاریخ طے کریں گی۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      وزیر نے کہا کہ کسی بھی ترقی یافتہ ملک کے ساتھ ایک دہائی کے بعد یہ ہندوستان کا پہلا آزاد تجارتی معاہدہ (FTA) ہے۔ انھوں نے کہا کہ آسٹریلیا کی پارلیمنٹ کا IndAusECTA# منظور کرنا ہندوستان کے بڑھتے ہوئے عالمی قد کا ایک بڑا اعتراف ہے۔ ہماری آئی ٹی انڈسٹری، طلبہ اور بہت سے شعبے جلد ہی اس تاریخی معاہدے کے فوائد حاصل کریں گے۔ ہندوستان نے آخری بار 2011 میں ایک ترقی یافتہ ملک جاپان کے ساتھ معاہدہ کیا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: