உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Debit Card: ہندوستان میں کتنے طرح کے ڈیبٹ کارڈز دستیاب ہیں؟ جانیے ہرایک کے بارے میں تفصیلی معلومات

    ہندوستان میں دستیاب شدہ ڈیبٹ کارڈ میں سے ایک ویزا ڈیبٹ کارڈز (Visa Debit Cards) بھی ہے۔

    ہندوستان میں دستیاب شدہ ڈیبٹ کارڈ میں سے ایک ویزا ڈیبٹ کارڈز (Visa Debit Cards) بھی ہے۔

    ہندوستان میں دستیاب شدہ ڈیبٹ کارڈ میں سے ایک ویزا ڈیبٹ کارڈز (Visa Debit Cards) بھی ہے۔ یہ ڈیبٹ کارڈز بینک کی جانب سے ویزا کی رقم کی ادائیگی کی خدمات کے ساتھ ٹائی اپ کے ساتھ جاری کیے جاتے ہیں جو آن لائن لین دین کے لیے ویزا (VbV) کے ذریعے تصدیق شدہ پلیٹ فارم فراہم کرتے ہیں۔

    • Share this:
      ڈیبٹ کارڈز (Debit cards) کے ذریعہ رقم کو پلاسٹک کیش (plastic cash) کے نام سے جانا جاتا ہے، یہ وہ کارڈ ہیں جو بینک کے ذریعے جاری کیے جاتے ہیں اور آپ کی روزمرہ کی زندگی میں لین دین کو فروغ دینے کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔ ڈیبٹ کارڈ آپ کو اے ٹی ایم کے ذریعے کسی بھی بینک میں اپنے بچت اکاؤنٹ تک الیکٹرانک رسائی فراہم کرتا ہے۔ کارڈ آپ کو اپنے بینک اکاؤنٹ میں رقم نکالنے اور جمع کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ڈیبٹ کارڈ بہت سے لوگوں کے لیے ایک سہولت ہے۔

      ہندوستان میں ڈیبٹ کارڈز کی اقسام:

      ویزا ڈیبٹ کارڈز (Visa Debit Cards) یہ ڈیبٹ کارڈز بینک کی جانب سے ویزا کی رقم کی ادائیگی کی خدمات کے ساتھ ٹائی اپ کے ساتھ جاری کیے جاتے ہیں جو آن لائن لین دین کے لیے ویزا (VbV) کے ذریعے تصدیق شدہ پلیٹ فارم فراہم کرتے ہیں۔

      ویزا الیکٹران ڈیبٹ کارڈز (Visa Electron Debit Cards) ویزا الیکٹران ڈیبٹ کارڈز ویزا ڈیبٹ کارڈز سے بہت ملتے جلتے ہیں لیکن یہ کارڈ اوور ڈرافٹ کی خصوصیت فراہم نہیں کرتے ہیں۔

      کنٹیکٹ لیس ڈیبٹ کارڈز (Contactless Debit Cards) صارفین پی او ایس ٹرمینلز کے قریب اپنے کنٹیکٹ لیس ڈیبٹ کارڈز کے صرف ایک ٹیپ یا لہر کے ساتھ ادائیگی کر سکتے ہیں، نیئر فیلڈ ٹیکنالوجی (NFC) پر کام کرنے والے کارڈز اس طرح الیکٹرانک ادائیگیوں کو محفوظ تر بناتے ہیں۔

      روپے ڈیبٹ کارڈز (RuPay Debit Cards) NPCI کی طرف سے گھریلو کارڈ اسکیم کے طور پر متعارف کرائے گئے ہیں۔ RuPay ڈیبٹ کارڈز ڈسکور نیٹ ورک پر آن لائن خریداری اور ٹرانزیکشنز اور نیشنل فنانشل سوئچ نیٹ ورک کے تحت اے ٹی ایم ٹرانزیکشنز کی سہولت فراہم کرتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: