உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UPI-Credit Card Linking: یو پی آئی اور کریڈٹ کارڈ کے درمیان لنک ہونے کا امکان، آخر کیا ہے وجہ؟

    ’’کریڈٹ کارڈز کو یو پی آئی سے جوڑنے کا بنیادی مقصد صارفین کو آسانی فراہم کرنا ہے‘۔

    ’’کریڈٹ کارڈز کو یو پی آئی سے جوڑنے کا بنیادی مقصد صارفین کو آسانی فراہم کرنا ہے‘۔

    آسبے نے بینک آف انڈیا کے زیر اہتمام ایک تقریب میں کہا کہ ہم بی او بی کارڈز، ایس بی آئی کارڈز، ایکسس بینک اور یونین بینک آف انڈیا سے بات کر رہے ہیں۔ ہمیں دس دنوں میں ریزرو بینک آف انڈیا (آر بی آئی) کو اپنی تجویز پیش کرنے کی پوزیشن میں ہونا چاہئے

    • Share this:
      نیشنل پیمنٹ کارپوریشن آف انڈیا (National Payments Corporation of India) یا این پی سی آئی ملک میں خوردہ ادائیگیوں کا ادارہ ہے۔ اب یہ ادارہ کریڈٹ کارڈز کو یونیفائیڈ پیمنٹس انٹرفیس (UPI) نیٹ ورک سے منسلک کرنے کو لازمی کرسکتا ہے۔ تنظیم کے چیف ایگزیکٹیو دلیپ آسبے نے یہ بات کہی ہے۔ یہ اعلان ریزرو بینک آف انڈیا (Reserve Bank of India) کے گورنر شکتی کانتا داس کی جانب سے ادائیگیوں کو آسان بنانے کے لیے کریڈٹ کارڈز کو یو پی آئی سے لنک کرنے کی اجازت دینے کے اعلان کے ایک ماہ بعد سامنے آئی ہے۔

      آسبے نے بینک آف انڈیا کے زیر اہتمام ایک تقریب میں کہا کہ ہم بی او بی کارڈز، ایس بی آئی کارڈز، ایکسس بینک اور یونین بینک آف انڈیا سے بات کر رہے ہیں۔ ہمیں دس دنوں میں ریزرو بینک آف انڈیا (آر بی آئی) کو اپنی تجویز پیش کرنے کی پوزیشن میں ہونا چاہئے اور ایک بار جب ہمیں منظوری مل جاتی ہے، تو ہمیں دو ماہ میں اسے شروع کرنے کے قابل ہونا چاہئے۔

      8 جون کو شکتی کانت داس نے اپنی مانیٹری کمیٹی میٹ (MPC) کے اعلان کے دوران کہا کہ وہ یو پی آئی پلیٹ فارم پر کریڈٹ کارڈز کو لنک کرنے کی اجازت دینے کی تجویز پیش کر رہے ہیں۔ تاہم اس اقدام سے یو پی آئی کے صارفین کے لیے دستیاب مرچنٹ ڈسکاؤنٹ ریٹ (MDR) کے فائدے پر بھی بات چیت ہوگی۔ ماہرین کے مطابق یو پی آئی کے کارڈ استعمال کرنے کے بجائے تاجروں میں اس کی ترجیح کے پیچھے صفر-ایم ڈی آر فوائد ایک اہم وجہ ہے۔ کریڈٹ کارڈز پر بینک اور ادائیگی کی خدمات فراہم کرنے والے ہر کارڈ کے لین دین کے لیے مرچنٹ کے ذریعے ادا کی گئی رقم کو تقسیم کرتے ہیں۔

      یہ کریڈٹ کارڈز کی صورت میں کل ادائیگی کا تقریباً 2 تا 3 فیصد ہے۔ آسبے نے کہا کہ ہو سکتا ہے کہ ہم چھوٹے تاجروں کا خیال رکھیں اور انہیں ایم ڈی آر سے بچائیں جبکہ موجودہ کریڈٹ کارڈ سروسنگ مرچنٹس ادائیگی جاری رکھ سکتے ہیں۔

      یو پی آئی اور کریڈٹ کارڈز کی قیمتوں میں فرق کے بارے میں پوچھے جانے پر آر بی آئی کے ڈپٹی گورنر ٹی ربی نے جون میں کہا تھا کہ آر بی آئی دیکھے گا کہ اس کی قیمت کیسے رکھی جائے گی۔

      مزید پڑھیں: 

      کریڈٹ کارڈز کو یو پی آئی سے جوڑنے کا بنیادی مقصد صارفین کو ادائیگیوں کا وسیع انتخاب فراہم کرنا ہے۔ فی الحال یو پی آئی صرف ڈیبٹ کارڈز اور سیونگ بینک اکاؤنٹس سے منسلک ہے، لیکن اب اسے کریڈٹ کارڈز سے بھی جوڑا جائے گا۔ ہم یو پی آئی کے ساتھ کریڈٹ کارڈ کے ربط کو متعارف کرائیں گے ۔

      مزید پڑھیں: 


      1 جنوری 2020 سے نافذ العمل رہنما خطوط کے مطابق یو پی آئی اور روپے (RuPay) صفر-ایم ڈی آر کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں - جس کا مطلب ہے کہ ان لین دین پر کوئی چارجز نہیں ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: