உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    امریکہ نے ہندوستان کو اپنی کرنسی مانیٹرنگ فہرست سے باہر نکالا، چین سمیت دیگر ممالک فہرست میں ہے برقرار

    امریکہ نے ہندوستان کو اپنی کرنسی مانیٹرنگ فہرست سے باہر نکالا، چین سمیت دیگر ممالک فہرست میں ہے برقرار

    امریکہ نے ہندوستان کو اپنی کرنسی مانیٹرنگ فہرست سے باہر نکالا، چین سمیت دیگر ممالک فہرست میں ہے برقرار

    رپورٹ میں کہا گیا ہے، ’ایک بار جب کوئی معیشت واچ لسٹ میں آجائے تو، یہ کم از کم دو مسلسل رپورٹوں تک برقرار رہے گی، تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ بینچ مارکس کے مقابلے کارکردگی میں کوئی بہتری پائیدار ہے اور عارضی عوامل کی وجہ سے نہیں۔‘

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Washington
    • Share this:
      امریکی محکمہ خزانہ نے ہندوستان کو اپنی کرنسی مانیٹرنگ لسٹ سے باہر نکال دیا ہے۔ محکمہ نے دیگر جن ممالک کو اس فہرست سے باہر نکالا ہے، ان میں اٹلی، میکسیکو، ویتنام اور تھائی لینڈ شامل ہیں۔ محکمہ ٹریزری نے کانگریس کو اپنی رپورٹ میں کہا کہ، چین، جاپان، کوریا، جرمنی، ملیشیا، سنگاپور اور تائیوان ابھی بھی موجودہ واچ لسٹ کا حصہ ہیں۔

      بتادیں کہ ٹریزری نے اہم تجارتی شراکت داروں کی ایک واچ لسٹ بنائی ہے، جو ان کے کرنسی کے طریقوں اور میکرو اکنامک پالیسیوں میں نمایاں ہیں۔ امریکہ نے یہ قدم وزیر خزانہ جینٹ ییلن کے ہندوستان کے دورے اور وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن سے بات چیت کے بعد اٹھایا ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ جو معیشتیں 2015 کے ایکٹ میں تین میں سے دو معیار پر پورا اترتی ہیں انہیں واچ لسٹ میں رکھا گیا ہے۔

      رپورٹ میں کہا گیا ہے، ’ایک بار جب کوئی معیشت واچ لسٹ میں آجائے تو، یہ کم از کم دو مسلسل رپورٹوں تک برقرار رہے گی، تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ بینچ مارکس کے مقابلے کارکردگی میں کوئی بہتری پائیدار ہے اور عارضی عوامل کی وجہ سے نہیں۔‘ ٹریژری کسی بھی بڑے امریکی تجارتی پارٹنر کو واچ لسٹ میں شامل کرے گا اور اسے برقرار رکھے گا جو کل امریکی تجارتی خسارے کا ایک بڑا اور غیر متناسب حصہ رکھتا ہے، چاہے وہ معیشت 2015 کے ایکٹ کے تین معیارات میں سے دو کو پورا نہ کرے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کیاکووڈ۔19 کےدوران آپ کےکاروبارمیں نقصان ہوا؟ کیسےکی جائےبھرپائی؟ فرنچائزکمپنی ایک آپشن!

      یہ بھی پڑھیں:
      ٹویٹر سمیت پانچ کمپنیوں کے مالک ایلون مسک، ہفتے میں کرتے ہیں 120 گھنٹے کام، جانئے کیوں

      امریکی ٹریژری نے کہا، واچ لسٹ میں چین، جاپان، کوریا، جرمنی، ملیشیا، سنگاپور اور تائیوان شامل ہیں۔ اٹلی، ہندوستان، میکسیکو، تھائی لینڈ اور ویتنام کو اس رپورٹ میں واچ لسٹ سے ہٹادیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ غیر ملکی زرمبادلہ مداخلت کو شائع کرنے میں چین کی ناکامی اور اس کی ایکسچینج ریٹ میکانزم کی کلیدی خصوصیات کے ارد گرد شفافیت کا وسیع فقدان اسے بڑی معیشتوں اور ٹریژری کی طرف سے قریبی نگرانی کی ضمانت دیتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: