உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دیہی ہندوستان میں بہت کم لوگ آن لائن ادائیگی کیلئےUPI کاکرتے ہیں استعمال، Digital India کہاں ہے؟

    Youtube Video

    معروف دیہاتی کامرس نیٹ ورکس 1Bridge کے مطابق سروے میں شامل تقریباً 40 فیصد دیہی صارفین نے انکشاف کیا کہ وہ UPI اور ڈیجیٹل ادائیگیوں سے ناواقف ہیں اور اسے استعمال کرنے کا طریقہ نہیں جانتے ہیں۔ اس طرح کی ادائیگیوں کے ذریعے اپنے پیسے ضائع ہونے کا خدشہ ظاہر کیا جاتا ہے۔

    • Share this:
      مارچ میں پہلی بار ایک مہینے میں 5 بلین لین دین کو عبور کرنے کے باوجود پیر کے روز ایک نئی رپورٹ میں کہا گیا کہ یونیفائیڈ پیمنٹس انٹرفیس (UPI) ابھی تک دیہی ہندوستان میں داخل نہیں ہوا ہے جہاں یہ استعمال صرف 3 تا 7 فیصد ہی کیا جاتا ہے۔

      معروف دیہاتی کامرس نیٹ ورکس 1Bridge کے مطابق سروے میں شامل تقریباً 40 فیصد دیہی صارفین نے انکشاف کیا کہ وہ UPI اور ڈیجیٹل ادائیگیوں سے ناواقف ہیں اور اسے استعمال کرنے کا طریقہ نہیں جانتے ہیں۔ اس طرح کی ادائیگیوں کے ذریعے اپنے پیسے ضائع ہونے کا خدشہ ظاہر کیا جاتا ہے۔

      ان میں سے تقریباً 20 فیصد نے نقد پر مبنی ادائیگیوں کو ترجیح دی جبکہ 10 فیصد نے کم بینک بیلنس یا غیر فعال بینک اکاؤنٹس کو UPI تجربہ نہ ہونے کی وجہ بتائی۔ 1Bridge کے بانی اور سی ای او مدن پڈاکی نے کہا کہ ہم مالیاتی اور ڈیجیٹل شمولیت کو تیز کرنا چاہتے ہیں، تاکہ ہر کوئی فائدہ اٹھا سکے، حتیٰ کہ دور دراز علاقوں میں بھی اس کا استعمال بڑھے۔ کرناٹک اسٹیٹ رورل لائیولی ہڈ پروموشن سوسائٹی اور واٹس ایپ کے ساتھ ہماری شراکت داری ہمیں اس مقصد کی طرف کئی قدم اٹھانے کے قابل بناتی ہے۔

      کمپنی نے 30 دن کی مخصوص مدت میں دیہی صارفین کے گروپ سے ہزاروں UPI لین دین کا پتہ لگایا۔ اعداد و شمار کے تجزیہ سے پتہ چلتا ہے کہ لین دین کی اوسط قیمت 1,450 روپے تھی۔ سروے کے نتائج سے پتہ چلتا ہے کہ اسٹوروں میں سامان اور خدمات کی ادائیگی تمام لین دین کا 40 فیصد ہے۔ UPI کا استعمال ہوٹلوں، پروویژن اسٹورز اور ہارڈ ویئر اسٹورز میں سب سے زیادہ ہے۔۔

      مزید پڑھیں: EXPLAINED: پاکستان میں سیاسی ہلچل کا باقی دنیا کے لیے کیا ہےمطلب؟ کیاعالمی سیاست ہوگی متاثر؟

      جبکہ 11 فیصد UPI لین دین افراد کے درمیان قرض یا ادائیگی ہیں، 6 فیصد نقد پاس کے ذریعے ادائیگیاں ہیں جو UPI کے بغیر، کسی اور کے لیے ہیں۔ یو پی آئی کے بارے میں آگاہی پیدا کرکے اور ہینڈ ہولڈنگ صارفین اپنا پہلا UPI لین دین اس کے نیٹ ورک کے ذریعے کرتے ہیں۔ 1Bridge توقع کرتا ہے کہ وہ اگلے 12 مہینوں میں دیہی ہندوستان میں UPI کے استعمال کو 20 تا 25 فیصد تک بڑھا سکتا ہے۔ 1برج 10,000 سے زیادہ مقامی کاروباریوں کے نیٹ ورک کے ذریعے 77 اضلاع کے 10,000 سے زیادہ دیہاتوں میں کام کرتا ہے۔

      یہ بھی پڑھئے : کیا رمضان کے مہینہ میں میک اپ کرنے سے ٹوٹ جاتا ہے روزہ؟


      پڈاکی نے کہا کہ اس محاذ پر ایک مستقل کوشش ہمیں جلد ہی UPI کے فوائد کو ظاہر کرنے کے قابل بنائے گی، جس سے پورے دیہی ہندوستان میں اس کی رسائی بڑھ جائے گی۔

      نیشنل پیمنٹ کارپوریشن آف انڈیا (این پی سی آئی) کے مطابق یو پی آئی نے 29 مارچ تک 5.04 بلین لین دین پر کارروائی کی تھی، جس کی رقم 8.88 ٹریلین روپے تھی۔ یہ فروری میں پروسیس شدہ لین دین کے حجم سے 11.5 فیصد زیادہ اور پروسیس شدہ لین دین کی مالیت کے لحاظ سے 7.5 فیصد زیادہ ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: