உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ویب سائٹس اور اسٹریمنگ ایپس میںChristmas Shopping سے قبل زبردست خلل، ایمیزون کی سرویس بھی متاثر

    ایمیزون نے کہا کہ اس بندش کا تعلق نیٹ ورک ڈیوائسز سے تھا

    ایمیزون نے کہا کہ اس بندش کا تعلق نیٹ ورک ڈیوائسز سے تھا

    ایمیزون نے کہا کہ وہ اس مسئلے کو حل کرنے کے لیے کام کر رہا ہے اور پیش رفت کر رہا ہے، لیکن اس نے کوئی اندازہ نہیں لگایا کہ خدمات کب مکمل طور پر بحال ہوں گی۔

    • Share this:
      منگل کے روز ایمیزون کی کلاؤڈ سروسز بڑی پیمانے پر متاثر ہوئی ہے۔ وہیں اسٹریمنگ پلیٹ فارمز جیسے نیٹ فلیکس، ڈیزنی پلس اور رابن ہوڈ ایپس وغیرہ اسٹریمنگ ایپس اور ای کامرس ویب سائٹ کو ناک آؤٹ کر دیا کیونکہ صارفین کرسمس سے پہلے خریداری کر رہے تھے۔

      ایمیزون نے کہا کہ وہ اس مسئلے کو حل کرنے کے لیے کام کر رہا ہے اور پیش رفت کر رہا ہے، لیکن اس نے کوئی اندازہ نہیں لگایا کہ خدمات کب مکمل طور پر بحال ہوں گی۔ ایمیزون کے سیکیورٹی کیمرے، موبائل بینکنگ ایپ چائم اور روبوٹ ویکیوم کلینر بنانے والی کمپنی iRobot اپنے سوشل میڈیا پیجیس کے مطابق مسائل کی اطلاع دی ہے۔ جو Amazon Web Services (AWS) کا استعمال کرتے ہیں۔

      ویب سائٹ Downdetector.com کے مطابق ٹریڈنگ ایپ Robinhood اور Walt Disney کی سٹریمنگ سروس Disney+ اور Netflix بھی نیچے تھیں۔ اینالیٹکس فرم کینٹِک کے انٹرنیٹ تجزیہ کے سربراہ ڈوگ میڈوری نے کہا ہے کہ ’’ Netflix جو AWS پر اپنا تقریباً تمام بنیادی ڈھانچہ چلاتا ہے، ایسا لگتا ہے کہ اس کی 26 فیصد ٹریفک ضائع ہو گئی ہے‘‘۔

      ایمیزون نے کہا کہ اس بندش کا تعلق نیٹ ورک ڈیوائسز سے تھا اور اس کا تعلق ایپلیکیشن پروگرامنگ انٹرفیس، یا API سے ہے، جو ایپلیکیشن سافٹ ویئر کی تعمیر اور انٹیگریٹ کرنے کے لیے پروٹوکول کا ایک سیٹ ہے۔ کمپنی نے اپنے اسٹیٹس ڈیش بورڈ پر کہا کہ "یہ مسئلہ ہماری کچھ مانیٹرنگ اور واقعے کے جوابی ٹولنگ کو بھی متاثر کر رہا ہے، جس سے اپ ڈیٹ فراہم کرنے کی ہماری صلاحیت میں تاخیر ہو رہی ہے‘‘۔ ویب ٹول کا جائزہ لینے والی ویب سائٹ ٹول ٹیسٹر کے مطابق ایمیزون نے گزشتہ 12 مہینوں میں اپنی خدمات سے متعلق 27 بندشوں کا تجربہ کیا ہے۔

      جون میں Reddit، Amazon، CNN، PayPal، Spotify، الجزیرہ میڈیا نیٹ ورک اور نیویارک ٹائمز سمیت ویب سائٹس کو ایک گھنٹہ طویل بندش کا سامنا کرنا پڑا جو کہ AWS کے چھوٹے حریف US میں مواد کی ترسیل کے نیٹ ورک فراہم کرنے والے Fastly Inc سے منسلک تھے۔
      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: