உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    میوچل فنڈز میں سرمایہ کاری (Investing in Mutual Funds) کے کیا ہیں فوائد؟ جانیے تفصیلات

    ہم میں سے بہت سے لوگ اپنے انکم ٹیکس ریٹرن فائل کرنے کے لیے کسی کو نوکری پر رکھتے ہیں-

    ہم میں سے بہت سے لوگ اپنے انکم ٹیکس ریٹرن فائل کرنے کے لیے کسی کو نوکری پر رکھتے ہیں-

    ایک سرمایہ کار کے طور پر آپ یا تو اپنے مالی معاملات خود سنبھال سکتے ہیں، یا کسی پیشہ ور فرم کی خدمات حاصل کر سکتے ہیں۔ ہم میں سے بہت سے لوگ اپنے انکم ٹیکس ریٹرن فائل کرنے کے لیے کسی کو نوکری پر رکھتے ہیں، یا تقریباً سبھی کو اپنا گھر بنانے کے لیے ایک آرکیٹیکٹ مل جاتا ہے۔

    • Share this:
      ہم میں سے بہت سے لوگ اپنی سرمایہ کاری (investments) کے انتظام کے بارے میں سوچنے سے ڈرتے ہیں۔ ایک پیشہ ور فنڈ مینجمنٹ کمپنی میں لوگوں کو ان کی تعلیم، تجربے اور مہارتوں کی بنیاد پر مختلف کاموں کا انچارج بنایا جاتا ہے۔

      ایک سرمایہ کار کے طور پر آپ یا تو اپنے مالی معاملات خود سنبھال سکتے ہیں یا کسی پیشہ ور فرم کی خدمات حاصل کر سکتے ہیں۔ آپ مؤخر الذکر کا انتخاب کرتے ہیں تو ان باتوں کا خیال ضروری ہے:

      علامتی تصویر
      علامتی تصویر


      آپ نہیں جانتے کہ کام کو بہترین طریقے سے کیسے کرنا ہے۔ ہم میں سے بہت سے لوگ اپنے انکم ٹیکس ریٹرن فائل کرنے کے لیے کسی کو نوکری پر رکھتے ہیں یا تقریباً سبھی کو اپنا گھر بنانے کے لیے ایک آرکیٹیکٹ مل جاتا ہے۔
      آپ کے پاس زیادہ وقت نہیں ہے۔ یہ ڈرائیوروں کی خدمات حاصل کرنے جیسا ہے حالانکہ ہم گاڑی چلانا جانتے ہیں۔
      جب آپ کام کو خود کرنے کے بجائے آؤٹ سورس کر کے پیسے بچانے کا امکان رکھتے ہیں۔ جیسے سفر پر جانا اپنی گاڑی چلانا ٹرین لینے سے کہیں زیادہ مہنگا ہے۔
      آپ اپنا وقت اپنی پسند/ ناپسند کی دوسری سرگرمیوں کے لیے صرف کر سکتے ہیں۔

      پروفیشنل فنڈ مینجمنٹ میوچل فنڈز کے بہترین فوائد میں سے ایک ہے۔ بائیں طرف کا انفوگرافک باقی سب کو نمایاں کرتا ہے۔ ان فوائد کو دیکھتے ہوئے کوئی وجہ نہیں ہے کہ کسی کو کسی دوسرے سرمایہ کاری کے راستے کو دیکھنا چاہیے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: