உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نیٹ اسیٹ ویلیو (NAV) کیا ہے؟ سیکیورٹیز (securities) کی مارکیٹ ویلیو کو کیسے طئے کیا جاتا ہے؟

    میوچل فنڈز سرمایہ کاروں سے جمع کی گئی رقم کو سیکیورٹی بازاروں میں لگاتے ہیں۔

    میوچل فنڈز سرمایہ کاروں سے جمع کی گئی رقم کو سیکیورٹی بازاروں میں لگاتے ہیں۔

    میوچل فنڈز سرمایہ کاروں سے جمع کی گئی رقم کو سیکیورٹی بازاروں میں لگاتے ہیں۔ چونکہ سیکیورٹیز کی بازاری قدر (market value ) ہر روز بدلتی ہے، اس لیے اسکیم کا نیٹ اسیٹ ویلیو بھی روزانہ کی بنیاد پر مختلف ہوتا ہے۔

    • Share this:
      میوچل فنڈ (Mutual Fund) کی کسی خاص اسکیم کی کارکردگی کو نیٹ اثاثہ ویلیو (NAV) سے ظاہر کیا جاتا ہے۔ آسان الفاظ میں این اے وی میوچل فنڈ کی مخصوص اسکیم میں موجود سیکیورٹیز (securities) کی مارکیٹ ویلیو ہے۔

      میوچل فنڈز سرمایہ کاروں سے جمع کی گئی رقم کو سیکیورٹی بازاروں میں لگاتے ہیں۔ چونکہ سیکیورٹیز کی بازاری قدر (market value ) ہر روز بدلتی ہے، اس لیے اسکیم کا نیٹ اسیٹ ویلیو بھی روزانہ کی بنیاد پر مختلف ہوتا ہے۔ نیٹ اسیٹ ویلیو فی یونٹ کسی اسکیم کی سیکیورٹیز کی مارکیٹ ویلیو کو کسی خاص تاریخ پر اسکیم کے یونٹوں کی کل تعداد سے تقسیم کیا جاتا ہے۔

      اگر کسی کو تفصیلی معلومات درکار ہوں تو اسکیم انفارمیشن دستاویز کو دیکھنا چاہیے۔ یہ سب ہر میوچل فنڈ کی ویب سائٹ پر آسانی سے قابل رسائی ہیں۔
      اگر کسی کو تفصیلی معلومات درکار ہوں تو اسکیم انفارمیشن دستاویز کو دیکھنا چاہیے۔ یہ سب ہر میوچل فنڈ کی ویب سائٹ پر آسانی سے قابل رسائی ہیں۔


      سیبی SEBI میوچل فنڈ کے مطابق تمام میوچل فنڈ اسکیموں کے نیٹ اسیٹ ویلیو کا اعلان تجارتی دن کے اختتام پر بازاروں کے بند ہونے کے بعد کیا جاتا ہے۔

      ایک بار جب کوئی سرمایہ کار میوچل فنڈز (Mutual Funds) میں سرمایہ کاری (invest) کرنے کا فیصلہ کر لیتا ہے، تو اسے یہ فیصلہ کرنا ہوتا ہے کہ کس سکیم میں سرمایہ کاری کرنا ہے۔ آپ کو یہ سوچنا پڑتا ہے کہ فکسڈ انکم فنڈ (Fixed Income Fund)، ایکویٹی فنڈ (Equity Fund) یا بیلنسڈ اور ایسیٹ مینجمنٹ کمپنی (AMC) کے ساتھ سرمایہ کاری کرنی ہے؟

      سب سے پہلے اپنے مشیر کے ساتھ آزادانہ طور پر بات کریں کہ آپ کا مقصد کیا ہے، آپ کس وقت سرمایہ کاری کرنے کے قابل ہیں اور آپ کی خطرے کو برداشت کرنے کی کتنی صلاحیت ہے۔ ان معلومات کی بنیاد پر فیصلہ کیا جائے گا کہ کس فنڈ میں سرمایہ کاری کی جائے۔

      اگر آپ کا ایک طویل مدتی مقصد ہے۔ جیسے ریٹائرمنٹ کی منصوبہ بندی اور کچھ خطرہ مول لینے کے لیے تیار ہیں، تو ایکویٹی یا بیلنسڈ فنڈ Equity or Balanced Fund مثالی ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: