உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اکاؤنٹ ہولڈرکی حیثیت کومائنر (Minor) سے میجر (Major) میں تبدیل کرنےکاکیاہےمطلب؟ کیاہےیہ عمل؟

    فکسڈ ڈپازٹ کے ساتھ واپسی صرف ایک مقررہ مدت کے لیے طے ہوتی ہے۔

    فکسڈ ڈپازٹ کے ساتھ واپسی صرف ایک مقررہ مدت کے لیے طے ہوتی ہے۔

    عام طور پر میوچل فنڈز (Mutual Funds) سرپرست اور نابالغ کو ضروری دستاویزات پیشگی جمع کرانے کے لیے نوٹس بھیجتے ہیں۔ مائنر اسٹیٹس کو میجر میں تبدیل کرنے کے لیے درخواست قانونی سرپرست یا والدین کو ہی دینا پڑتا ہے۔

    • Share this:
      نابالغ افراد (Minors) اپنے والدین/سرپرستوں کے ذریعے میوچل فنڈز میں سرمایہ کاری کر سکتے ہیں۔ نابالغ اس معاملے میں پہلا اور واحد اکاؤنٹ ہولڈر ہے اور اس کی نمائندگی یا تو سرپرست (والد/ماں) یا قانونی سرپرست (عدالت کی طرف سے مقرر کردہ) کرتا ہے۔

      سرمایہ کاری کے ضمن میں ایک نابالغ کی نمائندگی ایسے سرپرست کے ذریعہ کی جاتی ہے، جس پر اس نالغ کو کامل یقین ہو اور سرپرست بھی نابالغ کی بھلائی کے لیے بہتر سے بہتر اقدام اٹھائیں۔ وہ 18 سال کی عمر میں اکثریت majority حاصل کرلیتا ہے جبکہ قانونی سرپرستوں کی طرف سے نمائندگی کرنے والے 21 سال کی عمر میں اکثریت حاصل کرتے ہیں۔

      ہندوستان میں سرکردہ بینکوں کی طرف سے تعلیمی قرض (Education Loan) کی پیشکش کی جاتی ہے۔
      ہندوستان میں سرکردہ بینکوں کی طرف سے تعلیمی قرض (Education Loan) کی پیشکش کی جاتی ہے۔


      ایک بار جب نابالغ اکثریت حاصل کر لیتا ہے، تو آپ کو واحد اکاؤنٹ ہولڈر کی حیثیت کو مائنر Minor سے میجر Major میں تبدیل کرنے کے لیے درخواست دینا پڑتا ہے ورنہ مستقبل کے تمام لین دین (SIP/SWP/STP) کو اکاؤنٹ میں معطل کر دیا جائے گا۔ عام طور پر میوچل فنڈز (Mutual Funds) سرپرست اور نابالغ کو ضروری دستاویزات پیشگی جمع کرانے کے لیے نوٹس بھیجتے ہیں۔ گارڈین کو اسٹیٹس کو میجر میں تبدیل کرنے کے لیے درخواست دینے کی ضرورت ہے جس کے ساتھ ساتھ نابالغ کے دستخط بھی بینک کے اہلکار سے تصدیق شدہ ہوں۔ درخواست کے ساتھ بینک اکاؤنٹ رجسٹریشن فارم اور نابالغ کا کے وائی سی KYC بھی جمع کرنا ہوگا۔

      ٹیکس کے اثرات اب واحد کھاتہ دار (میجر) کو برداشت کرنا ہوں گے۔ جب تک بچہ نابالغ نہ ہو، بچے کے اکاؤنٹ سے ہونے والی تمام آمدنی اور حاصلات کو والدین/سرپرست کی آمدنی میں جمع کر دیا جاتا ہے اور والدین/سرپرست قابل اطلاق ٹیکس ادا کرتے ہیں۔ جس سال نابالغ اکثریت حاصل کر لیتا ہے، اس کے ساتھ ایک الگ فرد سمجھا جائے گا اور وہ اس سال میں جتنے مہینوں کے لیے میجر رہے گا ٹیکس ادا کرے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: