உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    WhatsApp Payment: واٹس ایپ کے ذریعے ادائیگی پر 51 روپے کا کیش بیک! جانیے اسےکیسےکریں حاصل؟

    واٹس ایپ پرائیویسی اور سیکیورٹی کی ایک اور پرت کا اضافہ کر رہا ہے

    واٹس ایپ پرائیویسی اور سیکیورٹی کی ایک اور پرت کا اضافہ کر رہا ہے

    واٹس ایپ WhatsApp ہندوستان میں آن لائن ادائیگی کی خدمت کے لیے مزید خریداروں کو حاصل کرے گا اور وہ اسی امید میں وہ ایک کیش بیک اسکیم شروع کر رہا ہے۔ جس کے تحت 51 روپے کیش بیک ملیں گے۔

    • Share this:
      ہندوستان میں آن لائن ادائیگی کے سلسلے میں خدمات فراہم کرنےوالی کمپنیوں کے درمیان زبردست مقابلہ آرائی جاری ہے۔ جس میں گوگل پے سے لے کر پی ڈی ایم اور فون پے سبھی شامل ہیں۔ اب واٹس ایپ WhatsApp کے بارے میں کہا جارہا ہے کہ وہ ہندوستان میں ادائیگی کی خدمت کے لیے مزید خریداروں کو حاصل کرے گا اور وہ اسی امید میں ایک کیش بیک اسکیم شروع کر رہا ہے۔

      فیس بک Facebook کی ملکیت والا انسٹنٹ میسجنگ ایپ واٹس ایپ WhatsApp Payment بہت جلد صارفین کو آن لائن ادائیگی کرنے پر 51 روپے کا کیش بیک دے گا۔ کیش بیک آپشن واٹس ایپ کے اینڈرائیڈ بیٹا ورژن 2.21.20.3 میں پایا گیا۔ ایپ میں ’’نقد دیں، 51 روپے واپس حاصل کریں‘‘ Give cash, get Rs 51 back کا بینر نظر آرہا ہے۔

      ۔ 51 روپے کا کیش بیک صرف اینڈرائیڈ پر صارفین کے لیے دستیاب ہے، لیکن یہ فیچر بیٹا میں ہے۔ صارفین کو مختلف رابطوں کو رقم بھیج کر پانچ گنا تک 51 روپے کا گارنٹی شدہ کیش بیک ملے گا۔ واٹس ایپ نے اس رقم کی کوئی حد مقرر نہیں کی ہے جو صارفین کو اس کیش بیک کے لیے منتقل کرنے کی ضرورت ہوگی۔ لہذا بنیادی طور پر صارف 1 روپے بھیج سکتا ہے اور 51 روپے واپس لے سکتا ہے۔ جب آپ ادائیگی کرتے ہیں تو 51 روپے فوری طور پر آپ کے اکاؤنٹ میں جمع ہو جاتے ہیں۔
      جب کہ کیش بیک کی ضمانت دی گئی ہے جس کی رقم بھیجنے کی ضرورت ہے اس پر کوئی حد نہیں، WhatsApp صرف ایپ کے ذریعے پہلی پانچ ادائیگیوں کے لیے آپ کو انعام دے گا۔ اگرچہ یہ خصوصیت صرف اینڈرائیڈ پر واٹس ایپ صارفین کے لیے دستیاب ہے، امید ہے کہ اسے ہندوستان میں وسیع تر صارف کی بنیاد پر متعارف کرایا جائے گا۔

      یہ کیش بیک اپنے ابتدائی دنوں میں گوگل پے پر ملتا تھا۔ جسے اس وقت "Tez" کے نام سے جانا جاتا تھا، صارفین کو ریفرل بونس کے طور پر بالکل 51 روپے دیتی تھی جب ان کے ریفر کیے گئے رابطوں سے پہلی ادائیگی کی گئی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: