پاکستان کو اب ورلڈ بینک نے دیا انتباہ! مدد کے باوجود ڈوب رہی ہے معیشت، فوراً اٹھانے ہوں گے قدم

Oct 15, 2019 08:07 AM IST | Updated on: Oct 15, 2019 11:09 AM IST
پاکستان کو اب ورلڈ بینک نے دیا انتباہ! مدد کے باوجود ڈوب رہی ہے معیشت، فوراً اٹھانے ہوں گے قدم

پاکستان کے وزیراعظم عمران خان۔

گہرے معاشی بحران سے جوجھ رہے پاکستان کے لئے اب ورلڈ بینک نے ایک بری خبر دی ہے۔ حال ہی میں، ایف اے ٹی ایف کے یونٹ ایشیا پیسیفک گروپ کی رپورٹ کی  طرف سے جاری کردہ ایک حالیہ رپورٹ میں ورلڈ بینک  نے کہا ہے کہ مالی خسارے اور غیر ملکی ذخائر بہت کم ہونے کی وجہ سے پاکستان زیادہ معاشی بحران کا شکار ہے۔  یہی وجہ ہے کہ پاکستانی معیشت مزید سستی کا شکار ہوتی جارہی ہے۔ ورلڈ بینک نے اس رپورٹ میں کہا ہے کہ بین الاقوامی مالیاتی فنڈ کے ذریعہ امدادی پیکیج جاری کئے جانےکے بعد مستقبل میں پاکستانی معیشت سست روی کا شکار ہوگی۔

خراب معاشی پالیسیوں کی وجہ سے چرمرائی پاکستانی معیشت

تاہم ، اس رپورٹ سے درمیانی مدت میں ہلکے استحکام کی توقع کی گئی ہے۔ اس رپورٹ کے مطابق خراب معاشی پالیسیوں کی وجہ سے پاکستان قرض کے بوجھ کے نیچے ڈوبتا جارہا ہے۔ بڑھتے ہوئے مالی خسارے کی وجہ سے معیشت گر رہی ہے۔ ایسی صورتحال میں اگرپاکستان کی معاشی حالت نہیں سدھرتی ہے تو عالمی مالیاتی بازار میں اتار چڑھاؤ کی وجہ سے پرائیویٹ ایکسٹرنل فائنینسنگ میں بھی دقتیں آسکتی ہیں۔

Loading...

معاشی ترقی پر بھی پڑے گا برا اثر

اس رپورٹ میں پاکستان کےآؤٹ لک کے بارے میں کہا گیا ہے کہ مالی سال 2020 میں پاکستان کی معاشی گروتھ گھٹ کر 2.4 فیصد کی سطح پر آسکتی ہے۔ اسی وقت مالی سال 2021 تک یہ صرف 3 فیصد تک ہی پہنچ سکے گی۔ حالانکہ رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ اس ری کوری بھی عالمی بازار میں  استحکام ، خام تیل کی قیمتوں میں نرمی اورگھٹتے  سیاسی اور سکیورٹی خطروں پر منحصر کرتا ہے۔

 

Loading...