உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    10 اعلی درجے کی کرپٹو اصطلاحات جو آپ کو 2022 میں جاننے کی ضرورت ہے

    10 اعلی درجے کی کرپٹو اصطلاحات جو آپ کو 2022 میں جاننے کی ضرورت ہے

    10 اعلی درجے کی کرپٹو اصطلاحات جو آپ کو 2022 میں جاننے کی ضرورت ہے

    کرپٹو کی دنیا مسلسل ارتقاء اور نئی اصطلاحات کو مستقل بنیادوں پر شامل کیے جانے کے ساتھ انتہائی تیز رفتاری سے آگے بڑھ رہی ہے۔ اگرچہ آپ بنیادی باتوں کو سمجھ سکتے ہیں، لیکن کچھ جدید ترین کرپٹو اصطلاحات سے آگے بڑھنا اور سمجھنا ضروری ہے۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے، یہاں 10 جدید کرپٹو اثاثے ہیں جو آپ کو 2022 میں جاننے کی ضرورت ہے۔

    • Share this:
      کرپٹو کی دنیا مسلسل ارتقاء اور نئی اصطلاحات کو مستقل بنیادوں پر شامل کیے جانے کے ساتھ انتہائی تیز رفتاری سے آگے بڑھ رہی ہے۔ اگرچہ آپ بنیادی باتوں کو سمجھ سکتے ہیں، لیکن کچھ جدید ترین کرپٹو اصطلاحات سے آگے بڑھنا اور سمجھنا ضروری ہے۔ یہ نہ صرف آپ کے علم میں اضافہ کرے گا بلکہ آپ کو آگے بڑھتے ہوئے سرمایہ کاری کے بہتر فیصلے کرنے میں بھی مدد کرے گا۔

      اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے، یہاں 10 جدید کرپٹو اثاثے ہیں جو آپ کو 2022 میں جاننے کی ضرورت ہے۔

      1 – اسکیلپنگ

      سب سے بنیادی طور پر، اسکیلپنگ یہ ہے کہ کرپٹو کیا جائے کہ اسٹاک مارکیٹ کے سرمایہ کاروں کے لیے دن کی تجارت کیا ہے۔ اسکیلپنگ کا بنیادی خیال یہ ہے کہ روزانہ کی بنیاد پر چھوٹے لیکن مستقل منافع اکٹھا کرنا اپنی کرپٹو سرمایہ کاری پر بڑی ادائیگی کے انتظار سے بہتر ہے۔ نیز، کرپٹو اسکیلپرز جیسا کہ انہیں کہا جاتا ہے، بنیادی طور پر کوائنز اور کمپنیوں کے تکنیکی تجزیہ پر انحصار کرتے ہیں بجائے اس کے کہ وہ بنیادی تکنیک جو دن کے تاجر استعمال کرتے ہیں۔ مزید گہرائی میں جانے اور کینڈل سٹک چارٹ کے نمونوں کے بارے میں جاننے کے لیے تیار رہیں، اگر آپ کرپٹو اسکیلپر ہونے سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں تو چارٹ پڑھیں اور سپورٹ اور مزاحمتی سطحوں کو سمجھیں۔

      2 - ہائی فریکونسی ٹریڈنگ

      ہائی فریکوئنسی ٹریڈنگ، یا HFT جیسا کہ اسے کہا جاتا ہے، تجارت کی ایک شکل ہے جو سیکنڈوں میں بڑے آرڈرز کو لین دین کرنے کے لیے جدید کمپیوٹر سسٹمز کی طاقت کا فائدہ اٹھاتی ہے۔ یہ سسٹم پیچیدہ الگورتھم کے ساتھ ایسے پروگرام استعمال کرتے ہیں جو متعدد مارکیٹوں کا تجزیہ کرتے ہیں اور مارکیٹ کے حالات کی بنیاد پر آرڈرز پر عمل درآمد کرتے ہیں۔ تجارت کے اس طریقے کو استعمال کرنے کے فائدے اور نقصانات ہیں جن کے بارے میں آپ ایک بار اس موضوع میں گہرائی میں ڈوبنے کے بعد مزید جان سکتے ہیں۔

      3 – Nonce

      Nonce "صرف ایک بار استعمال شدہ نمبر" کا مختصر ہے۔ ایک Nonce ایک واحد استعمال نمبر ہے جو مخصوص کرپٹوگرافک عمل کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ مزید گہرائی میں جائیں تو آپ کو 'ہیڈر ہیش' اور 'گولڈن نانس' جیسی اصطلاحات بھی نظر آئیں گی جن کا تعلق بلاک کی کان کنی اور اسے بلاکچین میں شامل کرنے سے ہے۔ درحقیقت، اگر آپ کرپٹو مائنر بننا چاہتے ہیں تو نانس اور اس کے کام کو سمجھنا ایک بنیادی ضرورت ہے۔

      4 - ہارڈ فورک اور سافٹ فورک

      پروگرامنگ کی اصطلاحات میں، فورک سے مراد اوپن سورس کوڈ میں ترمیم ہے۔ کرپٹو دنیا میں، ایک ہارڈ فورک عام طور پر بلاکچین سسٹم میں بنیادی تبدیلی کی وضاحت کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ تبدیلی پرانے ورژنز کو بھی غلط قرار دیتی ہے تاکہ الجھنوں اور غلطیوں سے بچا جا سکے۔ دوسری طرف، ایک سافٹ فورک بلاکچین میں ہونے والی تبدیلیوں کو ظاہر کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے جو پرانے ورژن کے ساتھ بھی مطابقت رکھتی ہے۔ یہ زیادہ تر بلاکچین میں چھوٹے فنکشن یا کاسمیٹک تبدیلیاں شامل کرنے سے متعلق ہیں۔

      5 – DEX

      DEX سے مراد ڈی سینٹرلائزڈ ایکسچینجز ہیں جو صارفین کو کسی مرکزی ثالث کے بغیر سمارٹ کنٹریکٹس اور بلاکچین ٹیکنالوجیز کا فائدہ اٹھا کر کوائنز اور ٹوکن کا تبادلہ کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ یہ آپ کو ایک کرپٹو اثاثہ جات کے مالک کے طور پر اپنے فنڈز اور نجی کلیدوں کی تحویل کو اس طریقے سے برقرار رکھنے کی اجازت دیتا ہے کہ آپ اپنے سرمایہ کاری کے اہداف کے لیے بہترین فیصلہ کرتے ہیں۔ DEXs کو بھی مرکزی ثالثوں کے مقابلے ہیکنگ کا کم خطرہ سمجھا جاتا ہے۔

      6 - ایوریج ٹرو رینج

      ایوریج ٹرو رینج (ATR) کرپٹو مالکان کو اتار چڑھاؤ کی پیمائش کرنے اور زیادہ سے زیادہ منافع حاصل کرنے کے لیے صحیح مارکیٹوں کو تلاش کرنے میں مدد کر کے کرپٹو مالکان کو درپیش سب سے بڑے چیلنجوں میں سے ایک کو حل کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ ATR خرید و فروخت کے سگنل کی عکاسی نہیں کرتا اور یہ کرپٹو ٹریڈنگ کے لیے صرف اتار چڑھاؤ کی پیمائش کرتا ہے۔ بالکل اسی طرح یہ فاریکس اور اسٹاک ٹریڈنگ کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ بنیادی طور پر، ATR اس بارے میں معلومات فراہم کرتا ہے کہ ایک خاص مدت میں اثاثہ کتنا منتقل ہو سکتا ہے۔ زیربحث کرپٹو اثاثہ کے لحاظ سے، اس معلومات کو کھلی پوزیشنوں کے انتظام کے ساتھ ساتھ سٹاپ لوس شروع کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

      7 – اسکیل ایبلٹی ٹریلیما

      اسکیل ایبلٹی ٹریلیما ایتھریم کے تخلیق کار وٹالک بٹیرن کے ذریعے تیار کی گئی تھی اور اس سے مراد ڈیولپرز کو کچھ بلاکچین خصوصیات کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے دوران بنانا ہوتا ہے۔ ٹریلیما سے مراد ایک مثلث ہے جس میں ہر ایک نقطہ پر تین اہم بلاکچین خصوصیات ہیں - اسکیل ایبلٹی، ڈی سینٹرلائزیشن اور سیکیورٹی اور ٹریڈ آف کو بنانے کے لیے ضروری ہے۔ کرپٹو اثاثہ جات کے طور پر ہر ایک جزو زیادہ سے زیادہ پیچیدہ تبدیلیوں سے گزرتا ہے۔

      8 – FUD

      FUD 'خوف، غیر یقینی صورتحال، اور شک' کا مخفف ہے جنہیں سرمایہ کاروں اور تاجروں کو متاثر کرنے والے بنیادی جذبات سمجھے جاتے ہیں۔ کچھ پارٹیاں ایسے افراد کے ساتھ رویے میں ہیرا پھیری کرنے اور ان کے تعصبات کا فائدہ اٹھاتے ہوئے جلدی کمانے کے لیے جانی جاتی ہیں۔ کرپٹو صارفین کے لیے، FUD عام طور پر اس کے بارے میں بولا جاتا ہے جب بدنیتی پر مبنی افراد حقیقی سرمایہ کاروں کے FUD جوابات میں ہیرا پھیری کرکے فوری رقم کے لیے مخصوص کرپٹو کرنسیوں یا حتیٰ کہ پہلے سے موجود کرپٹو مارکیٹ کو کم کرتے ہیں۔

      9 – میمپول

      بلاکچین ٹرانزیکشنز کا ایک گروپ، جن میں سے ہر ایک بلاک میں شامل کیے جانے کا انتظار کر رہا ہے، کو میمپول کہا جاتا ہے۔ یہ لفظ بنیادی طور پر میموری پول کی اصطلاح کو مختصر کرنا ہے اور اس سے مراد نوڈس کی توثیق اور جانچ پڑتال کا عمل ہے اس سے پہلے کہ اسے بلاکچین میں کامیابی سے شامل کیا جائے۔

      10 – ٹوکنومکس

      معاشیات پر آگے بڑھیں، اب ٹوکنومکس ہے، 'ٹوکن' اور 'اکنامکس' کا ایک پورٹ مینٹو جو ڈیجیٹل اثاثوں، خاص طور پر کرپٹو کرنسیوں اور ان کی قدر کے مطالعہ کا حوالہ دیتا ہے۔ اس وسیع فیلڈ میں ٹوکن کے تخلیق کاروں کا مطالعہ، تقسیم اور تقسیم کے طریقوں، مارکیٹ کیپٹلائزیشن، کاروباری ماڈلز، قانونی حیثیت، اور مختلف طریقے شامل ہیں جن میں مختلف ٹوکنز وسیع تر اقتصادی ماحولیاتی نظام میں کام کرتے ہیں کیونکہ کرپٹو کو زیادہ سے زیادہ قبولیت حاصل ہوتی ہے۔

      اگر آپ پہلے سے کرپٹو ٹوکنز اور اثاثوں کو استعمال نہیں کرتے ہیں تو ان تمام شرائط پر عمل کرنا مشکل ہوگا۔ اس نئے سرمایہ کاری کے زمرے کی بنیادی باتیں سیکھ کر گیم میں شامل ہونے اور شروع کرنے کے لیے ZebPay جیسے قابل اعتماد اور محفوظ کرپٹو اثاثوں کے تبادلے کا انتخاب کرنا بہتر ہے۔ ہم ZebPay کو کرپٹو اثاثوں کی وسیع فہرست، کرپٹو اسپیس میں طویل تاریخ اور مضبوط حفاظتی طریقہ کار کے لیے تجویز کرتے ہیں۔ اپنا اکاؤنٹ یہاں کھولیں۔

      #Partnered 
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: