ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

Mumbai Rains:ممبئی میں ایک بارپھربارش کاقہر،دیوار گرنے سے 11افراد کی موت، راحت کاکام جاری

دیوار گرنے سےآس پاس کے متعدد مکانات کو نقصان پہنچا ہے اور ملبے میں دب کر اب تک 11 افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔ دوسری جانب ، وکروولی میں بھی ، ایک منزلہ مکان کے گرنے سے 3 افراد کی موت ہوگئی ہے۔ یہاں بھی ریسکیو آپریشن جاری ہے۔

  • Share this:
Mumbai Rains:ممبئی میں ایک بارپھربارش کاقہر،دیوار گرنے سے 11افراد کی موت، راحت کاکام جاری
این ڈی آر ایف کی ٹیم چیمبورمیں موقع پر موجود ہے اور ریسکیو آپریشن جاری ہے

ممبئی میں پچھلے تین دن سے جاری بارش (Mumbai Rains)کی وجہ سے شہر کے نشیبی علاقوں میں سیلاب آگیا ہے۔ اتوار کی صبح میٹروپولیس کے علاقے چیمبورکے علاقے بھر نگر میں دیوار کے گرنے سے ایک بڑا حادثہ پیش آیا ہے۔ دیوار گرنے سےآس پاس کے متعدد مکانات کو نقصان پہنچا ہے اور ملبے میں دب کر اب تک 11 افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔ دوسری جانب ، وکروولی میں بھی ، ایک منزلہ مکان کے گرنے سے 3 افراد کی موت ہوگئی ہے۔ یہاں بھی ریسکیو آپریشن جاری ہے۔


این ڈی آر ایف کی ٹیم چیمبورمیں موقع پر موجود ہے اور ریسکیو آپریشن جاری ہے۔ این ڈی آر ایف کے مطابق ، 16 افراد کو بچایا گیا ہے لیکن ابھی بھی مزید افراد کے ملبے میں پھنس رہنے کا خدشہ ہے۔ بارش کا سلسلہ ابھی بھی جاری ہے ، جس کی وجہ سے بچاؤ کے کام کو بہت ساری پریشانیوں کا سامنا ہے۔ حکام کے مطابق ، تودے گرنے کی وجہ سے دیوار گر گئی ہے۔ شدید بارش کے بعد اس علاقے میں تودے گرنے کے واقعات بھی پیش آئے ہیں۔



ممبئی میں بارش کی وجہ سے سیلاب کی صورتحال

ہم آپ کو بتادیں کہ گذشتہ جمعرات سے ممبئی اور اس کے آس پاس کے علاقوں میں موسلا دھار بارش ہو رہی ہے۔ کندیولی ایسٹ اور بوریولی ایسٹ میں بھی سیلاب کی صورتحال برقرار ہے۔ ممبئی کا دہی سر (Dahisar)علاقہ رات سے لگاتار شدید بارش کے بعد سیلاب میں ڈوبا تھا اور مولونڈسے سائن تک ایسٹرن ایکسپریس ہائی وے پر ٹریفک جام ہے۔


گاندھی مارکٹ کے علاقے میں بھی کافی پانی بہہ گیا ہے ۔ جس سے آمدورفت متاثر ہوگئی ہے۔ اس کے علاوہ صہیون ریلوے اسٹیشن کا ریلوے ٹریک مکمل طور پر پانی سے بھرا ہوا ہے۔ زون کے علاقے میں مین روڈ پر کمر تک پانی آگیا ہے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق ، ممبئی میں آج بارش کا سلسلہ جاری رہے گا اور متعدد علاقوں میں موسلا دھار بارش کا امکان ہے۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jul 18, 2021 09:00 AM IST