ہوم » نیوز » جنوبی ہندوستان

ملک بھرمیں آج سے لاک ڈاؤن نافذ:تمل ناڈومیں درجہ ہوئی پہلی موت،متاثرین کی تعداد523 تک پہنچی

ہندوستان میں کورونا وائرس سےہونے والی ہلاکتوں کی تعداد 11 ہوگئی ہے۔ 11 ویں موت تامل ناڈو میں ہوئی۔اطلاعات کے مطابق ،ایک 54 سالہ شخص کی کوئی سفری تاریخ نہیں تھی

  • Share this:
ملک بھرمیں آج سے لاک ڈاؤن نافذ:تمل ناڈومیں درجہ ہوئی پہلی موت،متاثرین کی تعداد523 تک پہنچی
کورونا وائرس کی وباء پرقابو پانے کےلیے ملک بھرمیں لاک ڈاؤن نافذ

آج سے ملک بھر میں 21 دن کا لاک ڈاؤن شروع ہوگیاہے۔وزیر اعظم نریندر مودی نے منگل کو کورونا وائرس کے وباءپر قابو پانے کے لئے آدھی رات سے تین ہفتوں تک ملک میں مجموعی طور پر لاک ڈاؤن کا اعلان کیا۔ ملک کے بیشتر علاقوں میں لاک ڈاؤن پہلے ہی 31 مارچ تک موجودنافذ کردیا گیاتھا اور مودی کے اعلان کے بعد اسے اب ت تمام ریاستوں اسے مزید دو ہفتوں کے بڑھا دیاگیاہے۔


وہیں دوسری جانب ہندوستان میں کورونا وائرس سےہونے والی ہلاکتوں کی تعداد 11 ہوگئی ہے۔ 11 ویں موت تامل ناڈو میں ہوئی۔اطلاعات کے مطابق ،ایک 54 سالہ شخص کی کوئی سفری تاریخ نہیں تھی ، لیکن اسے 23 مارچ کو کورونا مثبت پایا گیا تھا۔ اس کے بعد ، انہیں چنئی کے راجاجی اسپتال کے تنہائی والے وارڈ میں داخل کیا گیا۔ بدھ کی صبح ان کا انتقال ہوگیا۔ اس کے ساتھ ہی ، ملک میں کورونا مثبت کی تعداد 523 ہوگئی ہے۔ جس میں سے 11 کی موت ہوگئی ہے۔ وہیں اسپتال سے 44 افراد بازیاب اور گھر گئے ہیں۔


تمل ناڈو کے وزیرصحت نے کی تصدیق


وجئے بھاسکر نے بتایا کہ بدھ اولین ساعتوں میں کورونا وائرس سے متاثر ایک 54 سالہ شخص نے یہاں کے ایک اسپتال میں دم توڑدیا۔تامل ناڈو میں اس بیماری کی وجہ سے پہلی موت ریکارڈ کی گئی۔انہوں نے یہ بھی کہا کہ اس شخص کی "بے قابو ذیابیطس" کے ساتھ طویل بیماری کی طبی تاریخ ہے۔ منگل کو ، ریاست میں کوویڈ 19 کے کیسوں کی مجموعی تعداد 18 ہوگئی ۔ جب تین خواتین سمیت چھ مزید افراد میں کورونا وائرس کی تصدیق ہوئی ہے۔
First published: Mar 25, 2020 08:53 AM IST