உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Monsoon Session:مونسون سیشن میں پارلیمنٹ میں رکھے جائیں گے24بل، جانیے کون-کون سے بل ہوں گے پیش

    پارلیمنٹ کے مونسون سیشن کی پیر سے ہورہی ہے شروعات۔

    پارلیمنٹ کے مونسون سیشن کی پیر سے ہورہی ہے شروعات۔

    Monsoon Session: لوک سبھا سکریٹریٹ کی طرف سے جاری کردہ بلیٹن کے مطابق، کنٹونمنٹ بل ملک بھر کی میونسپلٹیوں کے ساتھ صف بندی میں زیادہ ترقی کے مقاصد کو حاصل کرنے اور چھاؤنیوں میں رہنے میں آسانی پیدا کرنے کی تجویز کرتا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: مرکز نے پیر سے شروع ہونے والے پارلیمنٹ کے مونسون سیشن میں پیش کرنے کے لئے 24 بلوں کا اندراج کیا ہے، جن میں کنٹونمنٹ بل، ملٹی اسٹیٹ کوآپریٹو سوسائٹیز (ترمیمی) بل اور دیوالیہ پن اور دیوالیہ پن کوڈ (ترمیمی) بل شامل ہیں۔ لوک سبھا سکریٹریٹ کی طرف سے جاری کردہ بلیٹن کے مطابق، کنٹونمنٹ بل ملک بھر کی میونسپلٹیوں کے ساتھ صف بندی میں زیادہ ترقی کے مقاصد کو حاصل کرنے اور چھاؤنیوں میں رہنے میں آسانی پیدا کرنے کی تجویز کرتا ہے۔

      ملٹی اسٹیٹ کوآپریٹو سوسائٹیز (ترمیمی) بل اہم
      ملٹی اسٹیٹ کوآپریٹو سوسائٹیز (ترمیمی) بل کوآپریٹیو میں حکومت کے کردار کو معقول بنانے اور ملٹی اسٹیٹ کوآپریٹو سوسائٹیز کے کام میں شرکت بڑھانے کی تجویز ہے، تاکہ ان سوسائٹیوں پر عوام کا اعتماد بڑھے اور اس کے لیے سازگار ماحول تیار کیا جا سکے۔ اسی طرح دیوالیہ پن اور دیوالیہ پن کوڈ (ترمیمی) بل سرحد پار دیوالیہ پن سے متعلق دفعات متعارف کر کے ضابطہ کو مضبوط بنانے کی کوشش کرتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      EXCLUSIVE: بڑاانکشاف! 52,000 سےزیادہ کشمیری منشیات کےعادی! 95 فیصدہیروئن میں ملوث

      یہ بھی پڑھیں:
      جامعہ ملیہ اسلامیہ کا تاریخی کارنامہ، این آئی آر ایف 2022 کی فہرست میں حاصل کیا تیسرا مقام

      یہ بھی ہوں گے پیش
      کافی اہم مانے جارہے اس سیشن کے دوران پارلیمنٹ میں پیش کیے جانے والے کچھ دیگر بلوں میں کافی (پروموشن اینڈ ڈویلپمنٹ) بل، انٹرپرائزز اینڈ سروسز کے حب کی ترقی کا بل شامل ہیں، جو خصوصی اقتصادی زونز ایکٹ، 2005 اور فریم رولز میں ترمیم کرنا چاہتے ہیں۔ سامان کے جغرافیائی اشارے (رجسٹریشن اور تحفظ) (ترمیمی) بل، گودام (ترقی اور ضابطہ) (ترمیمی) بل اور مقابلہ (ترمیمی) بل۔ حکومت نے قدیم یادگاروں اور آثار قدیمہ کے مقامات اور باقیات (ترمیمی) بل کو بھی درج کیا ہے، جس میں ممنوعہ علاقوں کو معقول بنانے اور دیگر ترامیم لانے کی تجویز ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: