உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دہلی کیلئے پیش ہوا  76000کروڑ روپئے کا بجٹ، 20 لاکھ نوکریوں کا کیجریوال حکومت نے کیا وعدہ

    دہلی کیلئے پیش ہوا  76000کروڑ روپئے کا بجٹ

    دہلی کیلئے پیش ہوا  76000کروڑ روپئے کا بجٹ

    وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج اسمبلی میں نائب وزیر اعلیٰ اور وزیر خزانہ منیش سسودیا کے ذریعہ پیش کئے گئے 'روزگار بجٹ' کو بہت 'عمدہ اور اختراعی' قرار دیا گیا اور وزیر خزانہ کو مبارکباد دی اور کہا کہ 'آپ کی حکومت' نے بجٹ بنایا ہے، اس میں دہلی کے لوگوں کے لیے روزگار بڑھانے اور مہنگائی سے راحت دینے کا انتظام کیا گیا ہے۔

    • Share this:
    نئی دہلی: وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج اسمبلی میں نائب وزیر اعلیٰ اور وزیر خزانہ منیش سسودیا کے ذریعہ پیش کئے گئے 'روزگار بجٹ' کو بہت 'عمدہ اور اختراعی' قرار دیا گیا اور وزیر خزانہ کو مبارکباد دی اور کہا کہ 'آپ کی حکومت' نے بجٹ بنایا ہے، اس میں دہلی کے لوگوں کے لیے روزگار بڑھانے اور مہنگائی سے راحت دینے کا انتظام کیا گیا ہے۔ ہماری حکومت خواتین کے لیے تعلیم، صحت، بجلی، پانی اور ٹرانسپورٹ مفت کر کے مہنگائی کے مارے عوام کو کچھ ریلیف دینے کے لیے کوشاں ہے۔

    وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ آج ہم نے 76 ہزار کروڑ روپے کا بجٹ پیش کیا، جب کہ 2015 میں یہ 31 ہزار کروڑ روپئے تھا۔ دہلی کا بجٹ سات سالوں میں ڈھائی گنا بڑھ گیا ہے۔ یہ کسی معجزے سے کم نہیں۔ ’آپ’ ایک ایماندار پارٹی ہے اور ہماری حکومت بہت ایماندار حکومت ہے۔ بجٹ میں اضافہ اسی کا نتیجہ ہے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ بجٹ میں ہم نے اگلے پانچ سالوں میں 20 لاکھ نوکریاں پیدا کرنے کا پورا بلیو پرنٹ ملک کے سامنے رکھا ہے۔ یہ انتخابی وعدہ نہیں ہے۔ یہ 20 لاکھ ملازمتیں خوردہ، خوراک اور ویبری، لاجسٹکس اور سپلائی چین، سفر اور سیاحت، تفریح، تعمیرات، رئیل اسٹیٹ اور گرین انرجی جیسے شعبوں میں پیدا کی جائیں گی۔ دہلی کے پانچ بازاروں کی تزئین و آرائش کی جائے گی۔ دہلی شاپنگ فیسٹیول اور دہلی ہول سیل فیسٹیول کا انعقاد کیا جائے گا۔ اس سے معیشت کے ساتھ روزگار میں بھی اضافہ ہوگا۔ کلاؤڈ کچن کلسٹر کے قیام، الیکٹرانک سٹی، فلم پالیسی جیسے کئی اہم اقدامات سے بہت ساری ملازمتیں پیدا ہوں گی۔

    وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ آج ہم نے 76 ہزار کروڑ روپے کا بجٹ پیش کیا، جب کہ 2015 میں یہ 31 ہزار کروڑ روپئے تھا۔ دہلی کا بجٹ سات سالوں میں ڈھائی گنا بڑھ گیا ہے۔ یہ کسی معجزے سے کم نہیں۔ ’آپ’ ایک ایماندار پارٹی ہے اور ہماری حکومت بہت ایماندار حکومت ہے۔
    وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ آج ہم نے 76 ہزار کروڑ روپے کا بجٹ پیش کیا، جب کہ 2015 میں یہ 31 ہزار کروڑ روپئے تھا۔ دہلی کا بجٹ سات سالوں میں ڈھائی گنا بڑھ گیا ہے۔ یہ کسی معجزے سے کم نہیں۔ ’آپ’ ایک ایماندار پارٹی ہے اور ہماری حکومت بہت ایماندار حکومت ہے۔


    حکومت نے 7 سالوں میں غیر ضروری اخراجات اور بدعنوانی کا خاتمہ کیا: کیجریوال
    وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے آج دہلی اسمبلی میں پریس کانفرنس کی اور بجٹ اجلاس میں نائب وزیر اعلیٰ اور وزیر خزانہ منیش سسودیا کے ذریعہ پیش کئے گئے 'روزگار بجٹ' کو بہت اچھا قرار دیا۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ جب ہم نے 2015 میں پہلا بجٹ پیش کیا تھا تو یہ تقریباً 31 ہزار کروڑ کا بجٹ تھا۔ آج سات سال بعد جب بجٹ پیش کیا گیا تو یہ تقریباً 76 ہزار کروڑ کا بجٹ ہے۔ سات سالوں میں یہ بجٹ ڈھائی گنا ہو گیا ہے۔ آج اگر ہم ملک کی تمام ریاستی حکومتوں اور مرکزی حکومت کو دیکھیں تو یہ کسی اچمبے سے کم نہیں ہے۔ بجٹ میں اتنی بڑی بہتری کسی اچمبے سے کم نہیں۔ یہ صرف ایک وجہ سے ہوا ہے، کیونکہ ہماری پارٹی ایک کٹر ایماندار جماعت ہے، ہماری حکومت ایک کٹر ایماندار حکومت ہے اور یہ اسی ایمانداری کا نتیجہ ہے کہ بجٹ نے اتنی چھلانگ لگائی ہے۔ ہم نے سات سال میں غیر ضروری اخراجات کو ختم کیا۔ کرپشن ختم کیا۔ ریونیو کے اندر موجود تمام لیکیجز کو ختم کیا۔ اس کا نتیجہ ہے کہ آج اتنے بڑے بجٹ کا فائدہ دہلی کے عوام کو ملنے والا ہے۔
    ’آپ‘ حکومت نے 12 لاکھ نوکریاں پیدا کی ہیں: اروند کیجریوال
    وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ ہمارا ماننا ہے کہ آج اس ملک میں ایک عام آدمی کو جن دو سب سے بڑے مسائل کا سامنا ہے وہ روزگار اور مہنگائی ہیں۔ اس حوالے سے جیسا کہ اس وقت پنجاب میں ہماری حکومت ہے۔ پنجاب میں ہماری حکومت نے حکومت بنتے ہی 25 ہزار نئی سرکاری نوکریوں کا اعلان کیا۔  جو ایک ماہ بعد بھرتی ہونے جا رہے ہیں۔ پنجاب کی آپ حکومت نے 35,000 خام کارکنوں کو یقینی بنانے کا اعلان کیا ہے۔ اگر میں آج دہلی میں پیش کیے گئے بجٹ کو دیکھتا ہوں، تو آج یہ بجٹ دہلی کے لوگوں کے لیے روزگار اور مہنگائی، ان دو مسائل کو حل کرتا ہے۔ مجھے نہیں لگتا کہ آج تک کسی حکومت نے اتنے بڑے پیمانے پر ملازمتیں پیدا کرنے کے لیے اتنے تخلیقی اور اختراعی طریقے سے کوشش کی ہے، جو آج اس بجٹ کے ذریعے کی گئی ہے۔ پچھلے سات سالوں میں دہلی حکومت نے دہلی کے نوجوانوں کے لیے تقریباً 12 لاکھ نوکریاں پیدا کی ہیں۔ ان میں سے 1.88 لاکھ نوکریاں سرکاری شعبے میں تھیں اور تقریباً 10 لاکھ نوکریاں نجی شعبے میں تھیں۔ پچھلے سات سالوں میں عام آدمی پارٹی کی حکومت نے دہلی میں 12 لاکھ نوکریاں پیدا کی ہیں۔

    یہ بھی پڑھیں۔

    سی بی آئی نے شروع کی جانچ، جائے حادثہ پر بھیجی ماہرین کی ٹیم، جانیں پوری تفصیل
    کیجریوال نے منیش سسودیا کو پیش کی مبارکباد
    وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ آج پیش کئے گئے بجٹ کا مقصد اگلے پانچ سالوں میں 20 لاکھ نئی ملازمتیں پیدا کرنا ہے۔ یہ کہنا بھی ہمت کی ضرورت ہے کہ ہم اگلے پانچ سالوں میں 20 لاکھ نوکریاں دیں گے۔ یہ کوئی انتخابی وعدہ نہیں اور آج کوئی انتخابی اجلاس نہیں ہوا۔  آج بجٹ اسمبلی کے اندر رکھا گیا ہے اور بجٹ میں ملک کے سامنے 20 لاکھ نوکریاں پیدا کرنے کا مکمل بلیو پرنٹ رکھا گیا ہے۔ یہ بہت اچھا اور جدید بجٹ ہے۔ اس کے لیے میں نائب وزیر اعلیٰ اور وزیر خزانہ منیش سسودیا جی اور ان کی پوری ٹیم کو مبارکباد دیتا ہوں۔ آج لوگوں کو اس کی سب سے زیادہ ضرورت ہے۔

    کورونا کی وجہ سے بہت سی نوکریاں ختم ہو چکی ہیں۔ ہر گھر میں پریشانی ہے۔ لوگوں کے پاس نوکریاں نہیں ہیں۔ 20 لاکھ نوکریوں کے اس بجٹ میں بتایا گیا ہے کہ دہلی میں ایک کروڑ 68 لاکھ لوگ ایسے ہیں جو نوکری لینے کے قابل ہیں۔ دہلی کی آبادی 1.68 کروڑ نہیں، آبادی دو کروڑ سے زیادہ ہے۔  بچے وغیرہ ہیں۔ 1.68 کروڑ ایسے ہیں جو نوکری لینے کے قابل ہیں۔ آج 1.68 کروڑ لوگوں میں سے صرف ایک تہائی کے پاس نوکری ہے۔ باقی کے پاس نوکریاں نہیں ہیں۔ یہ 33 فیصد کی تعداد ہے، ہمیں پانچ سالوں میں اسے 45 فیصد تک بڑھانا ہے۔  ہمیں اسے تقریباً 12 فیصد تک بڑھانا ہوگا۔ اس کا مطلب ہے کہ آج دہلی میں 56 لاکھ لوگوں کی نوکریاں ہیں، اسے 76 لاکھ تک لے جانا ہے۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: