உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Aadhaar Card Update: کیا آدھار کا غلط استعمال کیا جا رہا ہے؟ کیسے معلوم کریں؟ جانیے تفصیلات

    آپ کا فون نمبر آپ کے آدھار کارڈ سے منسلک کرنا ضروری ہے۔

    آپ کا فون نمبر آپ کے آدھار کارڈ سے منسلک کرنا ضروری ہے۔

    ہم اس مضمون میں اس بات کا تعین کرنے کے لیے ایک طریقہ بتائیں گے کہ آیا آپ کے آدھار کارڈ کا غلط استعمال ہو رہا ہے یا نہیں۔ اس طریقہ کا استعمال اس بات کا تعین کرنے کے لیے بھی کیا جا سکتا ہے کہ آپ کا آدھار کارڈ کہاں استعمال ہو رہا ہے؟

    • Share this:
      آدھار کارڈ ہر ہندوستانی کے لیے ضروری دستاویز ہے۔ یہ عام طور پر کسی شخص کی شناخت کی تصدیق کے لیے عوامی اور نجی خدمات کی ایک حد میں استعمال ہوتا ہے۔ سرکاری خدمات حاصل کرنے کے لیے آدھار کارڈ کی ضرورت ہے۔ بینک اکاؤنٹ کھولنے اور نوکری کے لیے رجسٹر کرنے سمیت ہر چیز کے لیے آدھار نمبر کی ضرورت ہوتی ہے۔ تاہم اگر آپ کے آدھار کارڈ کی معلومات لیک ہو جاتی ہے تو اسے آپ کے خلاف استعمال کیا جا سکتا ہے۔

      ایسے میں آپ کو ہر وقت چوکنا رہنا چاہیے۔ ہم اس مضمون میں اس بات کا تعین کرنے کے لیے ایک طریقہ بتائیں گے کہ آیا آپ کے آدھار کارڈ کا غلط استعمال ہو رہا ہے یا نہیں۔ اس طریقہ کا استعمال اس بات کا تعین کرنے کے لیے بھی کیا جا سکتا ہے کہ آپ کا آدھار کارڈ کہاں استعمال ہو رہا ہے؟ یہ سروس یونیک آئیڈینٹی فکیشن اتھارٹی آف انڈیا (UIDAI) کی طرف سے فراہم کی جاتی ہے، جو آدھار کارڈ کا مسودہ تیار کرنے کے لیے ذمہ دار ہے۔ یہ آپ کو یہ جاننے کی اجازت دیتا ہے کہ آپ کا آدھار کارڈ کہاں استعمال ہو رہا ہے۔

      آپ اپنی مدد کے لیے اتھارٹی سے میل help@uidai.gov.in پر بھی رابطہ کر سکتے ہیں۔
      آپ اپنی مدد کے لیے اتھارٹی سے میل help@uidai.gov.in پر بھی رابطہ کر سکتے ہیں۔


      ایسا کرنے کے لیے پہلے UIDAI کی آفیشل ویب سائٹ پر جائیں۔ اس کے بعد آدھار سروسز پر جائیں اور آدھار کی توثیق کی تاریخ کا انتخاب کریں۔ اس کے بعد آپ سے اپنا آدھار نمبر اور سیکیورٹی کوڈ داخل کرنے کو کہا جائے گا۔ اب آپ کو ڈراپ ڈاؤن مینو سے جنریٹ OTP کا انتخاب کرنا ہوگا۔

      اس کے بعد آپ سے OTP داخل کرنے کو کہا جائے گا جو آپ کے فون پر پہنچایا گیا تھا۔ OTP داخل کرنے کے بعد آپ اپنے آدھار کارڈ کی توثیق کی تاریخ دیکھ سکیں گے۔

      یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ آپ یہ طریقہ صرف اس صورت میں استعمال کر سکتے ہیں جب آپ کا فون نمبر آپ کے آدھار کارڈ سے منسلک ہو۔ اگر آپ کو شک ہے کہ آپ کے آدھار کارڈ کا غلط استعمال کیا جارہا ہے اور آپ کا فون نمبر آپ کے آدھار سے منسلک نہیں ہے، تو آپ UIDAI کی ہنگامی ہاٹ لائن 1947 پر کال کر کے شکایت کر سکتے ہیں۔ آپ اپنی مدد کے لیے اتھارٹی سے میل help@uidai.gov.in پر بھی رابطہ کر سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: