உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Punjab Elections 2022: عام آدمی پارٹی کا بی جے پی پر پنجاب میں خرید و فروخت کرنے اور پارٹی توڑنے کی سازش کا الزام

    عام آدمی پارٹی کا بی جے پی پر پنجاب میں خرید و فروخت کرنے اور پارٹی توڑنے کی سازش کا الزام

    عام آدمی پارٹی کا بی جے پی پر پنجاب میں خرید و فروخت کرنے اور پارٹی توڑنے کی سازش کا الزام

    عام آدمی پارٹی کے رکن اسمبلی اور پنجاب کے شریک انچارج راگھو چڈھا نے کہا کہ بی جے پی کے پاس پنجاب میں الیکشن لڑنے کے لئے لوگ نہیں ہیں۔ اسی لئے بی جے پی قیادت میں عام آدمی پارٹی کے ایم پی اور اراکین اسمبلی کو خریدنے کی کوشش کر رہی ہے۔

    • Share this:
    نئی دہلی: پنجاب میں اپنی سیاسی بنیاد کھونے والی بی جے پی کی اعلیٰ قیادت کے بارے میں عام آدمی پارٹی نے ایک بڑا انکشاف کیا ہے۔ عام آدمی پارٹ کے رکن اسمبلی اور پنجاب کے شریک انچارج راگھو چڈھا نے کہا کہ بی جے پی کے پاس پنجاب میں الیکشن لڑنے کے لئے لوگ نہیں ہیں۔ اسی لئے بی جے پی قیادت میں عام آدمی پارٹی کے ایم پی اور اراکین اسمبلی کو خریدنے کی کوشش کر رہی ہے۔ مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اور ان کا دفتر ہمارے ایم پی اور ایم ایل اے کو فون کرکے بی جے پی میں شامل ہونے کے لیے کہہ رہے ہیں اور بدلے میں انہیں مطلوبہ رقم اور عہدہ کی پیشکش کی جا رہی ہے۔

    پارٹی لیڈران کو فون ریکارڈنگ پر رکھنے کی ہدایت

    راگھو چڈھا نے کہا کہ بی جے پی کے پاس الیکشن لڑنے کے لیے لوگ نہیں ہیں، اس لیے کانگریس کے 25 اراکین اسمبلی کو لے جائیں گے، جو عام آدمی پارٹی میں آنا چاہتے ہیں۔ بی جے پی کے پاس چاہے کتنا ہی پیسہ ہو، وہ ہمارے ایک رضاکار کو بھی نہیں خرید سکتی، ایم پی اور ایم ایل اے کو خریدنے سے تو دور کی بات ہے۔ ہم نے اپنے پنجاب کے رہنماؤں کو ہدایت کی ہے کہ وہ اپنے فون ریکارڈنگ پر رکھیں۔ اگلی بار جب بی جے پی والے کال کریں گے اور خرید و فروخت کے بارے میں بات کریں گے، تو ان کی تمام گفتگو کو ریکارڈ کریں، جسے پارٹی عوامی کرے گی۔

    راگھو چڈھا نے مزید کہا کہ ہمارے اراکین پارلیمنٹ اور پنجاب کے ہمارے اراکین اسمبلی کو فون کرتے ہوئے بی جے پی کے سینئر لیڈر اور مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اور ان کے دفتر سے براہ راست فون کر رہے ہیں اور کہا جا رہا ہے کہ آپ عام آدمی پارٹی چھوڑ کر بی جے پی میں شامل ہو جائیں۔
    راگھو چڈھا نے مزید کہا کہ ہمارے اراکین پارلیمنٹ اور پنجاب کے ہمارے اراکین اسمبلی کو فون کرتے ہوئے بی جے پی کے سینئر لیڈر اور مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اور ان کے دفتر سے براہ راست فون کر رہے ہیں اور کہا جا رہا ہے کہ آپ عام آدمی پارٹی چھوڑ کر بی جے پی میں شامل ہو جائیں۔


    راگھو چڈھا نے کیا یہ انکشاف

    عام آدمی پارٹی کے ایم ایل اے اور پنجاب کے شریک انچارج راگھو چڈھا نے آج پارٹی ہیڈکوارٹر میں ایک اہم پریس کانفرنس کی، جس میں یہ انکشاف کیا گیا کہ کس طرح بی جے پی کے سب سے سینئر لیڈر پنجاب میں عام آدمی پارٹی کے اراکین پارلیمنٹ، اراکین اسمبلی اور لیڈروں کو خریدنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ راگھو چڈھا نے کہا کہ بی جے پی نے ہمارے ملک کے کسانوں کو ایک سال سے زیادہ عرصے تک سردیوں، گرمیوں اور بارشوں میں سڑک پر سونے پر مجبور کیا۔ بی جے پی کی وجہ سے 750 سے زیادہ کسانوں کو اپنی جانوں کی قربانی دینی پڑی، تاکہ بی جے پی لیڈروں سے کسان اپنے مطالبات کے لیے روئیں۔ بی جے پی وہ پارٹی ہے جو ملک اور سماج کو تقسیم کرنے کا کام کرتی ہے۔ بی جے پی وہ پارٹی ہے، جسے آج پنجاب کے، دیہاتوں میں داخلہ نہیں ملتا۔ آج پنجاب میں اپنے سیاسی وجود اور زمین کو تلاش کرنے کی کوشش کرنے والی بی جے پی نے اب عام آدمی پارٹی کے لوگوں کو لالچ دینا شروع کر دیا ہے۔

    یہ بھی پڑھیں۔

    بابری مسجد شہادت کی برسی: متھرا میں زبردست سیکورٹی، ریل بس کی آپریٹنگ روکی گئی، ہندو تنظیموں کے پروگرام پر پابندی


    امت شاہ پر سازش میں ملوث ہونے کا الزام

    راگھو چڈھا نے مزید کہا کہ ہمارے اراکین پارلیمنٹ اور پنجاب کے ہمارے اراکین اسمبلی کو فون کرتے ہوئے بی جے پی کے سینئر لیڈر اور مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اور ان کے دفتر سے براہ راست فون کر رہے ہیں اور کہا جا رہا ہے کہ آپ عام آدمی پارٹی چھوڑ کر بی جے پی میں شامل ہو جائیں۔ میں کہنا چاہتا ہوں کہ بی جے پی کی سب سے سینئر قیادت جس میں خود مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اور پنجاب میں ان کا دفتر ہمارے رکن پارلیمنٹ بھگونت مان اور ہمارے اراکین اسمبلی کو فون کر رہے ہیں اور براہ راست کہہ رہے ہیں کہ آپ عام آدمی پارٹی سے استعفیٰ دے کر بی جے پی میں شامل ہو جائیں۔ اس کے لئے آپ جو بھی رقم چاہیں، جو بھی اسٹیٹس چاہیں اور جو بھی آپ کا مطالبہ ہو، ہم اسے پورا کریں گے۔ یہاں تک کہ ہمارے لوگوں کو بلا کرکہا جا رہا ہے کہ آپ بتائیں کہ آپ کو کتنا پیسہ چاہئے، کتنی زمین اور زیورات چاہئے، ہم لے آئیں گے، بس عام آدمی پارٹی سے استعفیٰ دے کر بی جے پی میں شامل ہو جائیں۔ اس طرح بی جے پی پنجاب میں اپنا سیاسی میدان بنانے کی کوشش کر رہی ہے۔ پنجاب انچارج راگھو چڈھا نے کہا کہ میں بی جے پی سے دو باتیں کہنا چاہتا ہوں۔  پہلے، اگر آپ کے پاس پنجاب میں الیکشن لڑنے کے لیے لوگ نہیں ہیں، تو ہمارے پاس کانگریس کے 25 لوگوں کی فہرست ہے۔ کانگریس کے 25 اراکین اسمبلی پارٹی چھوڑنا چاہتے ہیں، وہ ہمیں اپنی پارٹی میں لینے کے لئے ہم سے رابطہ کر رہے ہیں، لیکن ہمیں کانگریس کا کچرا پسند نہیں ہے۔


    قومی، بین الااقوامی، جموں و کشمیر کی تازہ ترین خبروں کے علاوہ  تعلیم و روزگار اور بزنس  کی خبروں کے لیے  نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں.

    Published by:Nisar Ahmad
    First published: