உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

      گجرات: عام آدمی پارٹی کا بے روزگاروں کو تین ہزار روپے ماہانہ دینے کا وعدہ 

    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے آج گجرات کے لوگوں کو روزگار کی ضمانت دیتے ہوئے کہا کہ اگر آپ کی حکومت بنتی ہے تو وہ گجرات کے ہر بے روزگار نوجوان کو روزگار دے گی۔

    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے آج گجرات کے لوگوں کو روزگار کی ضمانت دیتے ہوئے کہا کہ اگر آپ کی حکومت بنتی ہے تو وہ گجرات کے ہر بے روزگار نوجوان کو روزگار دے گی۔

    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے آج گجرات کے لوگوں کو روزگار کی ضمانت دیتے ہوئے کہا کہ اگر آپ کی حکومت بنتی ہے تو وہ گجرات کے ہر بے روزگار نوجوان کو روزگار دے گی۔

    • Share this:
    نئی دہلی: عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے آج گجرات کے لوگوں کو روزگار کی ضمانت دیتے ہوئے کہا کہ اگر آپ کی حکومت بنتی ہے تو وہ گجرات کے ہر بے روزگار نوجوان کو روزگار دے گی۔ نوکری ملنے تک ہر بے روزگار نوجوان کو 3 ہزار روپئے ماہانہ بے روزگاری الاؤنس دے گی، 10 لاکھ سرکاری نوکریاں ہم نکالیں گے، پیپرلیک کے خلاف قانون لائیں گے اور کوآپریٹیو میں رشوت اور سفارش کے بغیر نوکریاں دیں گے۔

    اس دوران اروند کیجریوال نے مفت ریوڑی پرکہا کہ یہ لوگ تمام مفت ریوڑی کو اپنے دوستوں میں بانٹ کر سوئس بینکوں میں لے جاتے ہیں، جبکہ کیجریوال ریوڑی کو سوئس بینک میں نہیں لے جاتے، عوام میں تقسیم کرتے ہیں، میں ملک کے عوام سے پوچھنا چاہتا ہوں کہ کیا ملک کی ریوڑی عوام کی جیبوں میں جائے یا ان کے دوستوں کے سوئس بینکوں میں جائے؟ ملک میں ریفرنڈم ہونا چاہئے کہ کیا ملک کے تمام بچوں کو مفت اچھی تعلیم اور سب کا مفت علاج ہونا چاہئے۔

    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروندکیجریوال نے کہا کہ حکومتیں عوام کو مفت سہولیات دینے کی وجہ سے خسارے میں نہیں ہیں بلکہ سوئس بینکوں میں پیسہ لے جانے اور بدعنوانی کرنے کی وجہ سے مقروض ہیں۔ گجرات کے سامنے دو ماڈل ہیں۔ ایک ان کا ماڈل ہے، جس میں زہریلی شراب ملے گی، کرپشن ملے گی، بچے خودکشی کریں گے اور سبریوادی سوئس بینکوں میں جائیں گے۔ جب کہ دوسرا ہمارا ماڈل ہے، جس میں سب کو مفت بجلی ملے گی، اسکول- اسپتال، روزگار ملے گا اور تمام ریوڑی کو لوگوں میں تقسیم کیا جائے گا۔
    گجرات کے وزیر اعلیٰ پر اروند کیجریوال کی تنقید
    گجرات کے دورے پر آئے عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے آج راجکوٹ میں جلسہ کرکے گجرات کے لوگوں کو روزگار کی ضمانت دی۔ اس سے پہلے، AAP کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے گزشتہ ہفتے گجرات میں جعلی شراب پینے سے جاں بحق ہونے والوں کے لئے کے دو منٹ کی خاموشی اختیار کرکے ذہنی سکون کی دعا کی۔ اس دوران انہوں نے کہا کہ گجرات میں گزشتہ ہفتے ایک بڑا حادثہ ہوا۔ ہمارے 50 سے زیادہ افراد جعلی شراب پی کر جان سے ہاتھ دھو بیٹھے۔ خدا سے دعا ہے کہ ان کی روح کو سکون ملے۔ حادثے کے اگلے روز متاثرین جو میں ان تمام لوگوں سے ملنے گیا جو اسپتال میں داخل تھے۔ تمام لوگ انتہائی غریب گھرانوں سے آتے ہیں۔ اس سے بات کرتے ہوئے دل دہل گیا۔ مجھے معلوم ہوا ہے کہ آج تک شاید گجرات کے وزیر اعلیٰ ان سے ملنے نہیں گئے۔ سی آر پاٹل بھی ان سے ملنے نہیں گئے۔ میں نے بی جے پی کے کسی سے پوچھا، آپ کے وزیراعلیٰ پاٹل ان سے ملنے کیوں نہیں گئے۔ تو انہوں نے بتایا کہ اس سے ووٹ پرکوئی اثر نہیں پڑے گا۔ ہرچیزکا ووٹ نہیں ہوتا۔ انسانی زندگی اہم ہے۔ ہر چیز میں ووٹ نہ دیکھیں۔

    اسکول، اسپتال اور بچوں کو روزگار کے لئے ووٹ دیں: کیجریوال
    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ جب میں اسپتال گیا تو میں نے متاثرین سے پوچھا کہ انہیں شراب کہاں سے ملی؟ ہرشام آتا ہے اور روزکھلے عام بکتی ہے۔ گاؤں میں کھلے عام شراب فروخت ہوتی ہے۔ جو چاہتا ہے، اسے آسانی سے مل جاتی ہے۔ ہم روزانہ پیتے ہیں۔ شہر میں بھی کھلے عام شراب فروخت ہوتی ہے اورفون کال پر ان کوگھر بھی پہنچا دیتے ہیں۔ جبکہ یہ لوگ کہتے ہیں کہ گجرات میں ممانعت ہے۔ گجرات میں ہزاروں کروڑکی غیر قانونی شراب کا کاروبار ہو رہا ہے۔ یہ کس کا کاروبار ہے؟گجرات میں یہ لوگ کئی سالوں سے امتناع کے نام پر ہزاروں کروڑ روپئے کا غیر قانونی کاروبار کر رہے ہیں۔

    دہلی میں 12 لاکھ بچوں کو روزگار دیا: کیجریوال
    سومناتھ کی مقدس سرزمین سے گجرات کے لوگوں کو روزگارکی ضمانت دینے کا اعلان کرتے ہوئے عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ میں روزگار میں پانچ چیزوں کی ضمانت دے رہا ہوں۔ سب سے پہلے ہم پانچ سال کے اندر ہر بے روزگار نوجوان کو روزگار فراہم کریں گے۔ دہلی میں پچھلے پانچ سالوں میں میں نے 12 لاکھ بچوں کو روزگار دیا ہے۔ میری نیت بھی صاف ہے اور میں ایک پڑھا لکھا آدمی ہوں۔ وزراء سے ملاقات میں میں نے یہ عہد کیا ہے کہ اگلے پانچ سالوں میں دہلی میں 20 لاکھ مزید نوکریاں دوں گا۔ اگر عام آدمی پارٹی گجرات میں حکومت بنائے گی تو اگلے پانچ سال کے اندرگجرات میں ہم ہر بے روزگار نوجوان کو روزگار دیں گے۔ دوسرا یہ نہیں کہ آج حکومت بنے گی اور اگلے دن سے سب کو روزگار ملے گا۔ اس میں کچھ وقت لگے گا۔ جب تک روزگار نہیں ملتا، ہر بے روزگارنوجوان کو تین ہزار روپئے ماہانہ بے روزگاری الاؤنس ملے گا۔

    تیسرا، 10 لاکھ سرکاری نوکریاں پیدا کی جائیں گی۔ میں پوری ٹیم کے ساتھ بیٹھا ہوں۔ اس کی مکمل منصوبہ بندی کی گئی ہے۔ چوتھا، گجرات میں تمام پرچے لیک ہو گئے۔ سب بچے اس سے بہت ناراض ہیں۔ پیپر لیک کے خلاف قانون بنائیں گے۔ اب کسی کو پیپر لیک ہونے کی اجازت نہیں دی جائے گی۔ اس کے پیچھے جو مافیا ہے، انہیں سخت سے سخت سزا ملے گی۔ پانچویں، کوآپریٹیو کے میدان میں ایک رہنما کی سفارش سے، نوکری مل جاتی ہے۔ کوآپریٹو سیکٹر میں جتنی نوکریاں ہیں، اس کا نظام ٹھیک کرکے شفاف بنائیں گے اور عام نوجوانوں کو نوکریاں ملیں گی، سفارش اور رشوت سے نوکری نہیں ملے گی۔ میں گجرات کے تمام بھائیوں بہنوں اور بچوں سے ہاتھ جوڑ کر درخواست کرتا ہوں کہ اب صرف پانچ مہینے رہ گئے ہیں، اب خودکشی نہ کریں۔ بڑی تکلیف ہوتی ہے۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: