உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اروند کیجریوال کا اعلان، حکومت بنی تو گجرات میں عام آدمی پارٹی پرانی پینشن اسکیم کرے گی بحال

    اروند کیجریوال کا اعلان، حکومت بنی تو گجرات میں عام آدمی پارٹی پرانی پینشن اسکیم کرے گی بحال

    اروند کیجریوال کا اعلان، حکومت بنی تو گجرات میں عام آدمی پارٹی پرانی پینشن اسکیم کرے گی بحال

    دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے بڑا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ گجرات میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بننے کے بعد پرانی پینشن اسکیم بحال کی جائے گی ۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Gujarat | Vadodara | Ahmadabad
    • Share this:
    نئی دہلی : دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے بڑا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ گجرات میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بننے کے بعد پرانی پینشن اسکیم بحال کی جائے گی ۔ آج وڈودرا میں یہ اعلان کرتے ہوئے عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ سرکاری ملازمین پرانی پینشن کا مطالبہ کرتے ہوئے سڑکوں پر ہیں اور وہ بہت غمگین اور ناراض ہیں۔ جیسے پنجاب میں ہماری حکومت نے پرانی پینشن نافذ کرنے کا حکم دیا ہے۔ اسی طرح ہم اسے گجرات میں بھی نافذ کریں گے۔ اگر گجرات حکومت پرانی پینشن نافذ کرتی ہے تو ٹیکس ادا کریں اور اگر نہیں کرتی تو ہم اسے نافذ کریں گے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: کرناٹک حجاب تنازع: جے ڈی ایس کے ریاستی صدر نے حجاب کا گھونگھٹ سے کیا موازنہ


    کیجریوال نے بی جے پی پر نشانہ سادھتے ہوئے کہا کہ 27 سال اقتدار میں رہنے کی وجہ سے ان میں تکبر آگیا ہے۔ تو اس بار انہیں ہٹانا  ہے ۔  یہ لوگ بار بار موقع مانگنے آتے ہیں لیکن ہم صرف ایک موقع مانگ رہے ہیں۔ اگلی بار آکر کہیں گے کہ ہم نے اچھا کام کیا ہے، تب ہی ووٹ دیں۔ اسی دوران تعلیم پر بات کرتے ہوئے اروند کیجریوال نے کہا کہ  پچھلے 70-75 سالوں سے عوام کو ناخواندہ اور غریب رکھنے کا گھناؤنا کام کیا گیا ہے۔ سیاست اس لیے کی جاتی ہے کہ لوگ ان کا ووٹ بینک بن سکیں۔ مجھے ووٹ بینک نہیں چاہیے۔ میں ایک تعلیم یافتہ، خوشحال اور طاقتور ہندوستان چاہتا ہوں اور میں اس کے لیے کام کر رہا ہوں۔

     

    یہ بھی پڑھئے: مدھیہ پردیش: بھوپال کے عالمی تبلیغی اجتماع کی تاریخ کا اعلان، دو سال منعقد ہوگا اجتماع


    اروند کیجریوال نے وڈودرا میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرنے کے بعد تعلیم پر ٹاؤن ہال میٹنگ میں والدین اور اساتذہ سے بات چیت کی۔ پریس کانفرنس میں انہوں نے کہا کہ گزشتہ کئی دنوں سے حکومت گجرات ملازمین کارکردگی دکھا رہے ہیں۔ جس طرح کلکٹریٹ کا گھیراؤ کیا گیا اور اتنی بڑی تعداد میں سرکاری ملازمین سڑکوں پر ہیں۔ میں ملازمین کو یقین دلاتا ہوں اور ضمانت دیتا ہوں کہ اگر عام آدمی پارٹی کی حکومت بنتی ہے تو ہم گجرات کے اندر پرانی پینشن اسکیم کو نافذ کریں گے۔

    ساتھ ہی ساتھ اروند کیجریوال نے کہا کہ میں سبھی سرکاری ملازمین سے اپیل کرتا ہوں کہ اپنی جدوجہد جاری رکھیں۔ اگر موجودہ حکومت پرانی پینشن نافذ کرتی ہے تو ٹیکس دے اور اگر نہیں دیتی تو دو ماہ بعد جب گجرات میں حکومت اگر حکومت بدلے گی اور عام آدمی پارٹی کی حکومت بنے گی تو ہم اسے نافذ کریں گے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: