உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sonu Sood on Election:اداکارسونوسودکااہم اعلان،بہن مالویکاسودپنجاب اسمبلی انتخابات کریں گی مقابلہ

    اداکار سونو سود نے اتوار کو بتایا کہ ان کی بہن مالویکا سود پنجاب اسمبلی انتخابات میں حصہ لیں گی۔

    اداکار سونو سود نے اتوار کو بتایا کہ ان کی بہن مالویکا سود پنجاب اسمبلی انتخابات میں حصہ لیں گی۔

    خود سیاست میں شامل ہونے پر، سود نے کہا، "سب سے پہلے مالویکا کی حمایت کرنا ضروری ہے۔ وہ موگا میں ہماری جڑوں سے جڑی ہوئی ہے۔ میں اپنا پلان بعد میں بتاؤں گا۔ شعبہ صحت کے مسائل ملاویکا کی پہلی ترجیح ہو گی۔ اگر ا نہیں منتخب کیا جاتا ہے، تو وہ اس بات کو یقینی بنائے گی کہ مریضوں کا مفت علاج کیا جائے۔

    • Share this:
      اداکار سونو سود نے اتوار کو بتایا کہ ان کی بہن مالویکا سود پنجاب اسمبلی انتخابات میں حصہ لیں گی۔ سود نے تاہم کہا کہ انہوں نے ابھی تک پارٹی کے بارے میں کوئی فیصلہ نہیں کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس کا اعلان "صحیح وقت آنے پر" کیا جائے گا۔ موگا میں پریس کانفرنس کے دوران انہوں نے کہا کہ مالویکا تیارہیں، عوام کی خدمت کے ان کے عزم کا کوئی مقابلہ نہیں ہے۔ امکان ہے کہ مالویکا سود موگا سیٹ سے الیکشن لڑ سکتی ہیں۔

      خود سیاست میں شامل ہونے پر، سود نے کہا، "سب سے پہلے مالویکا کی حمایت کرنا ضروری ہے۔ وہ موگا میں ہماری جڑوں سے جڑی ہوئی ہے۔ میں اپنا پلان بعد میں بتاؤں گا۔ شعبہ صحت کے مسائل ملاویکا کی پہلی ترجیح ہو گی۔ اگر ا نہیں منتخب کیا جاتا ہے، تو وہ اس بات کو یقینی بنائے گی کہ مریضوں کا مفت علاج کیا جائے۔ اس کے ساتھ وہ ریاست میں بے روزگاری کا مسئلہ بھی اٹھائیں گی۔ پنجاب کے نوجوان اسی وقت منشیات کے راستے پر چلتے ہیں جب ان کے پاس کام نہیں ہوتا۔ ہم پہلے ہی اس پر کام کر رہے ہیں۔"

      سونو سود نے حال ہی میں پنجاب کے وزیر اعلی چرنجیت سنگھ چنی سے ملاقات کی۔ قیاس آرائیوں کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ وہ دوسری جماعتوں کے رہنماؤں سے مل سکتے ہیں۔ پچھلے سال، سونو سود نے کورونا وائرس کی وبا کو پھیلنے سے روکنے کے لیے لگائے گئے لاک ڈاؤن کے دوران بہت سے تارکین وطن مزدوروں کو ان کی آبائی ریاستوں تک پہنچنے کے لیے ریل، ہوائی اور سڑک کے ذریعے مفت بسوں کا انتظام کرنے کے بعد سرخیوں میں آئے تھے۔ اس کے علاوہ کووڈ کی دوسری لہر کے دوران بھی انہوں نے لوگوں کی بہت مدد کی تھی۔

      اروند کیجریوال سے بھی کی تھی ملاقات

      اس سے پہلے انہوں نے دہلی کے وزیر اعلیٰ اور عام آدمی پارٹی (AAP) کے سربراہ اروند کیجریوال سے بھی ملاقات کی۔ حالانکہ اس وقت انہوں نے کہا تھا کہ سیاست کے معاملے پر کوئی بات نہیں ہوئی۔ دہلی حکومت نے اگست میں اعلان کیا تھا کہ بالی ووڈ اداکار سونو سود 'دیش کے مینٹور' پروگرام کے برانڈ ایمبیسیڈر ہوں گے۔

      ستمبر میں، سینٹرل بورڈ آف ڈائریکٹ ٹیکس (سی بی ڈی ٹی) نے سونو سود اور ان کی تنظیم پر 20 کروڑ روپے کی ٹیکس چوری کا الزام لگایا۔ ان کی تنظیم پر بھی محکمہ انکم ٹیکس نے چھاپہ مارا تھا۔ اس کے بعد، سی بی ڈی ٹی نے دعویٰ کیا کہ چھاپوں میں یہ پتہ چلا کہ سود نے کئی فرضی اداروں سے دھوکہ دہی کے قرضوں کی شکل میں "بے نامی آمدنی" حاصل کی تھی۔ ان الزامات پر، سود نے کہا تھا کہ ان کی تنظیم کا ہر روپیہ ضرورت مند اور قیمتی جانوں کو بچانے کے لیے "اپنی باری کا انتظار" کر رہا ہے۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: