உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Canada: ویکسینیشن کے خلاف اوٹاوا شہر میں احتجاج میں شدت، ہندوستانیوں کے لئے ہیلپ لائن نمبر جاری، ہائی کمیشن نے کہا-الرٹ رہیں

    کینیڈا میں ویکسین کے خلاف مظاہرے شدت اختیار کر گئے۔

    کینیڈا میں ویکسین کے خلاف مظاہرے شدت اختیار کر گئے۔

    ہائی کمیشن نے ہندوستانی شہریوں سے بھی کہا ہے کہ وہ کرفیو سمیت مقامی حکام کی ہدایات پر عمل کریں۔ ہندوستانی شہریوں کو مدد فراہم کرنے کے لیے، ہائی کمیشن نے ایک ہیلپ لائن نمبر (+1) 6137443751 جاری کیا ہے۔

    • Share this:
      اوٹاوا:کورونا بحران سے نمٹنے کے لیے کینیڈین حکومت نے امریکا-کینیڈا بارڈر (US-Canada border) پر تمام ٹرک ڈرائیوروں کے لیے کورونا ویکسینیشن لازمی قرار دے دیا ہے۔ حکومت نے حکم دیا ہے کہ ڈرائیورز کو کورونا کی ویکسین لگوانے کے بعد ہی ٹرک کینیڈا میں داخل ہو سکیں گے۔ اس کے بعد سے ٹرک ڈرائیورز زبردست تحریک چلا رہے ہیں۔ اس کو ذہن میں رکھتے ہوئے، اوٹاوا، کینیڈا میں ہندوستان کے ہائی کمیشن(High Commission of India in Ottawa, Canada) نے منگل کو وہاں رہنے والے یا ملک کا سفر کرنے کی منصوبہ بندی کرنے والے ہندوستانی شہریوں کے لیے ایک ایڈوائزری جاری کی ہے۔


      ہائی کمیشن نے ہندوستانیوں سے کہا ہے کہ وہ ان علاقوں میں جانے سے گریز کریں جہاں احتجاج ہو رہا ہے۔ ہائی کمیشن نے ہندوستانی شہریوں سے بھی کہا ہے کہ وہ کرفیو سمیت مقامی حکام کی ہدایات پر عمل کریں۔ ہندوستانی شہریوں کو مدد فراہم کرنے کے لیے، ہائی کمیشن نے ایک ہیلپ لائن نمبر (+1) 6137443751 جاری کیا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ کینیڈا کے دارالحکومت اوٹاوا میں ایمرجنسی کا اعلان کر دیا گیا ہے۔ آپ کو بتادیں کہ مظاہرین کا کہنا ہے کہ وہ تب تک نہیں جائیں گے جب تک کہ کووڈ-19 سے متعلق ویکسینیشن سے متعلق تمام قوانین اور پابندیوں کو مکمل طور پر ختم نہیں کیا جاتا۔

      احتجاجی مظاہروں کو ہوا نہ دے امریکہ: کینیڈا
      دوسری جانب کینیڈا نے امریکہ سے اپیل کی ہے کہ وہ اوٹاوا میں کووڈ-19 سے متعلق پابندیوں کے خلاف احتجاج کو ہوا نہ دے۔ کینیڈا کے پبلک سیفٹی منسٹر نے کہا کہ امریکی حکام کو ان کے ملکی معاملات میں مداخلت سے گریز کرنا چاہیے۔ دراصل، امریکہ کے سابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ سمیت ریپبلکن پارٹی آف امریکہ کے کئی لیڈروں نے کووڈ-19 سے متعلق پابندیوں کے خلاف مظاہروں کی حمایت کی ہے۔ ٹرمپ نے کینیڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو کو ’مکمل بائیں بازو‘ قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ ٹروڈو احمقانہ COVID-19 پابندیاں لگا کر کینیڈا کو برباد کر رہے ہیں۔ بتا دیں کہ مظاہروں کی وجہ سے شہر میں انتظامات مکمل طور پر درہم برہم ہوگئے ہیں اور اس کی وجہ سے معاشی سرگرمیاں بھی بری طرح متاثر ہو رہی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: