உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia and Ukraine War:یوکرین میں پھنسے ہندوستانی شہریوں کے لئے ایڈوائزری جاری، راشن بچانے اور سفید پرچم ساتھ رکھنے کی دی صلاح

    یوکرین میں پھنسے ہندوستانی شہریوں کے لئے نئی ایڈوائزری کی گئی جاری۔

    یوکرین میں پھنسے ہندوستانی شہریوں کے لئے نئی ایڈوائزری کی گئی جاری۔

    Russia and Ukraine War: وزارت نے مشورہ دیا کہ ہنگامی استعمال کی کٹ میں پاسپورٹ، شناختی کارڈ، ضروری ادویات، زندگی بچانے والی دوائی، ٹارچ، ماچس، لائٹر، موم بتی، کیش، پاور بینک، پانی، فرسٹ ایڈ کٹ، دستانے، گرم جیکٹ وغیرہ جیسی چیزیں ہونی چاہئیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی/کیف:Russia and Ukraine War:وزارت دفاع نے جمعرات کی شام کو جنگ زدہ یوکرین کے خارکیف شہر میں پھنسے ہوئے ہندوستانیوں کے لیے ایڈوائزری کی ایک فہرست جاری کی، کیونکہ وہاں صورتحال مزید خراب ہونے کی امید ہے۔ وزارت دفاع نے ایک بیان میں کہا کہ ہندوستانیوں کے ہر گروپ یا دستے کو لہرانے کے لیے سفید جھنڈا یا سفید کپڑا ساتھ رکھنا چاہیے۔ ایڈوائزری میں کہا گیا ہے کہ خوراک اور پانی بچائیں۔ ساتھ ہی اسے شئیر بھی کریں، جسم میں پانی کی مقدار برقرار رکھیں، زیادہ کھانے سے پرہیز کریں اور راشن بچانے کے لیے کم کھائیں۔



      یہ بھی پڑھیں:

      وزارت دفاع نے کہا کہ فضائی حملے، توپ خانے سے فائر، چھوٹے ہتھیاروں سے فائرنگ، دستی بم کے دھماکے کچھ ممکنہ طور پر خطرناک یا مشکل حالات ہیں جن کا خدشہ خارکیف میں پیش آنے کی توقع ہے۔ بتایا گیا ہے کہ خارکیومیں پھنسے ہوئے ہندوستانی اپنے ساتھ ضروری اشیاء کی ایک چھوٹی کٹ چوبیس گھنٹے رکھیں۔وزارت نے مشورہ دیا کہ ہنگامی استعمال کی کٹ میں پاسپورٹ، شناختی کارڈ، ضروری ادویات، زندگی بچانے والی دوائی، ٹارچ، ماچس، لائٹر، موم بتی، کیش، پاور بینک، پانی، فرسٹ ایڈ کٹ، دستانے، گرم جیکٹ وغیرہ جیسی چیزیں ہونی چاہئیں۔ وزارت نے ایڈوائزری میں کہا، ’اگر آپ خود کو کسی کھلی جگہ یا میدان میں پائیں تو برف پگھلا کر پانی بنائیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      ہندوستانی شہریوں کو نکالنے کی کوششیں جاری
      ہندوستان اپنے شہریوں کو 26 فروری سے یوکرین کے مغربی پڑوسیوں جیسے رومانیہ، ہنگری اور پولینڈ کے ذریعے نکال رہا ہے۔ تاہم، ہندوستانیوں کا ایک حصہ — خاص طور پر طلباء — خارکیف میں پھنسے ہوئے ہیں، جو روس کی سرحد کے قریب مشرقی یوکرین میں ہے۔ وزارت نے مشورہ دیا ہے کہ وہاں کے ہندوستانی اپنے آپ کو 10 ہندوستانی طلباء کے چھوٹے گروپوں یا اسکواڈ میں رکھیں۔ نیز، 10 افراد کے ہر گروپ کے لیے ایک کوآرڈینیٹر اور ایک ڈپٹی کوآرڈینیٹر رکھیں۔ وزارت نے کہا کہ ذہنی طور پر مضبوط رہیں اور گھبرائیں نہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: