உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Agnipath Scheme:ان علاقوں سے آنے والے اگنی ویروں کو ملے گی ٹیٹو بنانے کی چھوٹ، یہ ہے وجہ

    Agnipath Scheme:ان اگنی ویروں کو ملی ٹیٹو بنانے کی چھوٹ۔

    Agnipath Scheme:ان اگنی ویروں کو ملی ٹیٹو بنانے کی چھوٹ۔

    Tattoo for Agniveers from Tribal Aria: اگنی ویروں کو اس کے لیے اپنے علاقے کے ایس ڈی ایم یا کسی دوسرے انتظامی افسر سے سرٹیفکیٹ لینا ہوگا۔ ایسے اگنی ویر کو خود بھی فوج کو سیلف سرٹیفکیٹ دینا پڑے گا۔ فوج کے نوٹیفکیشن کے مطابق ہاتھ پر یعنی کلائیوں کے درمیان مستقل مذہبی ٹیٹو کی بھی اجازت ہوگی۔

    • Share this:
      Tattoo for Agniveers from Tribal Aria:امریکہ میں کل ہی فوجیوں کو اپنے جسم پر ٹیٹو بنوانے کی اجازت دی گئی ہے۔ ایسا اس لیے کیا جا رہا ہے تاکہ امریکی فوج میں فوجیوں کی بھرتی پوری ہو سکے۔ ہندوستان میں بھی فوجیوں کے لیے ٹیٹو پر پابندی(Tatoo Ban in India) ہے۔ اگنی ویروں(Agniveers) کے نوٹیفکیشن(Notification) میں فوج نے واضح کیا ہے کہ صرف قبائلی طبقے سے آنے والے اگنی ویر ہی اپنے رواج کے مطابق اپنے جسم پر ٹیٹو بنوا سکتے ہیں۔ لیکن قبائلی طبقے کے اگنی ویروں کو بھی اس کے لیے مقامی ایس ڈی ایم (Local SDM) وغیرہ سے سرٹیفکیٹ لینا ہوگا۔

      بھارتی فوج میں شامل ہونے والے قبائلی طبقے کے اگنی ویر کو اپنے جسم پر ٹیٹو کرنے کی اجازت ہوگی۔ اس کے علاوہ اگنی ویر اپنے ہاتھ پر مستقل مذہبی ٹیٹو بھی بنوا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ فوج میں کسی کو ٹیٹو کرانے کی اجازت نہیں ہوگی۔ جمعرات کو ہی امریکہ نے اپنے فوجیوں کو ٹیٹو بنوانے کی اجازت دے دی ہے۔ ہندوستانی فوج کے اگنی پتھ نوٹیفکیشن کے مطابق قبائلی طبقے اور قبائلی علاقوں سے آنے والے اگنی ویروں کو ان کے رواج کے مطابق اپنے جسم پر ٹیٹو بنوانے کی اجازت ہوگی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      GK Capsule: اگنیور میں بھرتی سے لے کر کوویڈ کیس تک، جانیے رواں ہفتے کی مکمل معلومات

      یہ بھی پڑھیں:
      Indian Embassy In Kabul:کابل کے ہندوستانی سفارتخانے میں تعینات ہوئی تکنیکی ٹیم

      ایس ڈی ایم سے لینا ہوگا ٹیٹو کے لئے سرٹیفکیٹ
      اگنی ویروں کو اس کے لیے اپنے علاقے کے ایس ڈی ایم یا کسی دوسرے انتظامی افسر سے سرٹیفکیٹ لینا ہوگا۔ ایسے اگنی ویر کو خود بھی فوج کو سیلف سرٹیفکیٹ دینا پڑے گا۔ فوج کے نوٹیفکیشن کے مطابق ہاتھ پر یعنی کلائیوں کے درمیان مستقل مذہبی ٹیٹو کی بھی اجازت ہوگی۔ اس کے علاوہ اگنی ویروں کو جسم کے کسی دوسرے حصے پر کسی قسم کا ٹیٹو بنوانے کی اجازت نہیں ہوگی۔آپ کو بتا دیں کہ جمعرات کو ہی امریکہ نے اپنے فوجیوں کو جسم پر ٹیٹو بنوانے کی اجازت دی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: