உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اگنی ویروں کو الگ سے incentive دینے پر حکومت کر رہی ہے غور، جانئے وجہ

    Youtube Video

    ذرائع کے مطابق گزشتہ 10 دنوں میں اس حوالے سے کئی میٹنگز ہو چکی ہیں۔ وزارت دفاع نئے بھرتی ہونے والوں کو اضافی incentive دینے کے امکانات کا جائزہ لے رہی ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: مرکزی حکومت اگنی پتھ اسکیم کے تحت فوج میں بھرتی ہونے والے نوجوانوں کو الگ سے incentiveدینے پر غور کر رہی ہے۔ سینئر سرکاری عہدیداروں نے نیوز 18 کو بتایا کہ اگر چھ ماہ کی تربیتی مدت کے دوران کوئی معذوری واقع ہوتی ہے اور جس کی وجہ سے وہ فوج میں بھرتی کے لئے طبی لحاظ سے فٹ نہیں ہے تو اس صورت میں حوصلہ افزائی کی جاسکتی ہے۔ ذرائع کے مطابق گزشتہ 10 دنوں میں اس حوالے سے کئی میٹنگز ہو چکی ہیں۔ وزارت دفاع نئے بھرتی ہونے والوں کو اضافی incentive دینے کے امکانات کا جائزہ لے رہی ہے۔

      پچھلے مہینے شروع کی گئی اگنی پتھ اسکیم کے تحت بھرتی کیے گئے اگنیوروں کی خدمت کی مدت چار سال ہوگی۔ اس کی تربیتی مدت چھ ماہ ہوگی۔ اسکیم کے تحت، اگر کوئی بھرتی چار سال کی سروس کے دوران کسی بھی وقت معذوری کی وجہ سے طبی طور پر باہر ہو جاتا ہے، تو اسے سروس کے بقیہ مہینوں کی پوری تنخواہ اور اگنیویر سیوا ندھی کے تحت 11.75 لاکھ روپے دیے جائیں گے۔

      دفاعی ذرائع کا کہنا ہے کہ وزارت دفاع کے اعلیٰ افسران اور فوجی افسران کی حالیہ میٹنگوں میں اس بات پر تبادلہ خیال کیا گیا ہے کہ یہ موجودہ مراعات ایسے فائر فائٹرز کے لیے ناکافی ہو سکتے ہیں جو معذوری کی وجہ سے فوج میں خدمات انجام دینے سے قاصر ہیں۔ ایک سرکاری ذرائع نے نیوز 18 کو بتایا کہ اس پہلو کو دیکھتے ہوئے اس بات پر غور کیا جا رہا ہے کہ کیا کچھ الگ سے انسینٹو دیا جا سکتا ہے یا نہیں۔ یہ incentives رقم کی شکل میں دیا جا سکتا ہے یا دوسرے ذرائع جیسے کہ مقررہ ملازمت کے ذریعے دیا جا سکتا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: