اپنا ضلع منتخب کریں۔

    اتنے روپئے تک مہنگے ہوئے ایئرٹیل پری پیڈ پلانس، چیک کریں پوری تفصیل

    سوال یہ ہے کہ ٹیلی کام کمپنیوں کو ریچارج پلان کی قیمت میں اضافہ کیوں کرنا پڑتا ہے؟

    سوال یہ ہے کہ ٹیلی کام کمپنیوں کو ریچارج پلان کی قیمت میں اضافہ کیوں کرنا پڑتا ہے؟

    airtel prepaid recharge plans: جلد ہی Bharti Airtel نے اپنے پری پیڈ ریچارج کی قیمتوں میں اضافہ کر دیا ہے۔ اب ایئرٹیل صارفین کو اپنے موبائل کے ریچارج کے لیے زیادہ ادائیگی کرنی ہوگی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      بڑھتی مہنگائی کے دور میں ایئرٹیل صارفین کو ایک اور جھٹکا لگا ہے۔ جلد ہی Bharti Airtel نے اپنے پری پیڈ ریچارج کی قیمتوں میں اضافہ کر دیا ہے۔ اب ایئرٹیل صارفین کو اپنے موبائل کے ریچارج کے لیے زیادہ ادائیگی کرنی ہوگی۔ کمپنی کے مطابق 9 سرکلز میں پری پیڈ ریچارج مہنگا ہو گیا ہے۔ اس اضافے کے بعد اب صارفین کو 99 روپے کے ریچارج پر 155 روپے ادا کرنے ہوں گے۔ اس کا مطلب ہے کہ اب صارفین کو ایک ریچارج پر 56 روپے مزید ادا کرنے ہوں گے۔
      اس سے پہلے بھی ہوا تھا اضافہ
      Bharti Airtel نے ریچارج پلان میں اپنے کم از کم ریچارج میں یہ اضافہ کیا ہے۔ قیمت بڑھانے کے اعلان کے بعد اب صارفین کو کم از کم 155 روپے کا ریچارج کرانا ہوگا۔ اس سے قبل کمپنی نے اپنے 7 سرکلز میں قیمتوں میں اضافے کا اعلان کیا تھا جبکہ اب 2 میں کر دیا گیا ہے۔
      مجموعی طور پر، کمپنی نے اپنے 9 سرکل میں پلان کی قیمتوں میں اضافے کا اعلان کیا ہے۔ اس سے قبل کمپنی نے اوڈیشہ اور ہریانہ میں شرحیں بڑھا دی تھیں۔

      بجٹ2023: سرکاری ملازمین کیلئے ہو سکتےہیں دو بڑے فیصلے! گھر بنانے کو ملیں گے اور زیادہ پیسے

      ڈوبتے پاکستان نے بڑھادی فرک! ان ہندوستانی کمپنیوں کا بزنس پر بھی ہوگا اثر، جانئے کیوں۔۔

      اگر آپ بھی اٹھاتے ہیں حکومت کی مفت راشن اسکیم کا فائدہ تو یہ خبر پڑھ کرحیران رہ جائیں گےآپ

      آخر کیوں بڑھانی پڑیں قیمتیں ؟
      سوال یہ ہے کہ ٹیلی کام کمپنیوں کو ریچارج پلان کی قیمت میں اضافہ کیوں کرنا پڑتا ہے؟ دراصل، اس شعبے میں 3 میں سے 2 کمپنیاں منافع کے لیے جدوجہد کر رہی ہیں۔ خاص طور پر Vodafone-Idea قرضوں کے بھاری بوجھ سے جوجھ رہی ہے۔ Reliance Jio اور Bharti Airtel کا خالص قرض سے Ebitda بھی تین گنا سے زیادہ ہے۔

      مالیاتی سطح پر جدوجہد کے باوجود، کمپنیاں 5G نیٹ ورکس میں مسلسل سرمایہ کاری کر رہی ہیں۔ Jio اور Airtel سپیکٹرم نیلامی کے بعد ملک بھر کے مختلف علاقوں میں 5G خدمات شروع کر رہے ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: