உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    High Court News:صرف آریہ سماج مندر کے میریج سرٹیفکیٹ سے شادی ثابت نہیں ہوتی-الہ آباد HC

    High Court News:صرف آریہ سماج مندر کے میریج سرٹیفکیٹ سے شادی ثابت نہیں ہوتی-الہ آباد HC

    High Court News:صرف آریہ سماج مندر کے میریج سرٹیفکیٹ سے شادی ثابت نہیں ہوتی-الہ آباد HC

    High Court News: جسٹس سوربھ شیام شمشیری کی بنچ نے کہا کہ درخواست گزاروں کے پاس مجرمانہ اور شہری قوانین کے تحت دیگر اقدامات دستیاب ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Allahabad | Mumbai | Hyderabad
    • Share this:
      High Court News: شادی ثابت کرنے کے لئے آریہ سماج مندر کا شادی کا سرٹیفکیٹ کافی نہیں ہے۔ یہ تبصرہ الہ آباد ہائی کورٹ نے ایک درخواست پر سماعت کےدوران کیا ہے۔ اسی کے ساتھ ہائی کورٹ نے ایک شخص کی جانب سے اپنی بیوی کو واپس پانے کے لئے دائر کی گئی ہیبیس کارپس کی درخواست بھی خارج کر دی گئی۔ درخواست گزار بھولا سنگھ نے ثبوت کے طور پر آریہ سماج مندر کی جانب سے جاری کیے گئے شادی کے سرٹیفکیٹ جمع کیا تھا۔

      درخواست گزار نے عدالت میں ہیبیس کورپس کی درخواست دائر کرتے ہوئے الزام لگایا کہ کور درخواست گزار کی بیوی ہے۔ اس کے ساتھ ہی درخواست گزار نے آریہ سماج مندر غازی آباد کی جانب سے شادی کے حوالے سے جاری کردہ نکاح نامہ بھی عدالت میں پیش کیا تھا اور کچھ تصاویر بھی پیش کی تھیں۔

      آریہ سماج دستاویزوں کی حقیقت پر غور نہیں کرتا-HC
      ہائی کورٹ نے کہا کہ آریہ سماج سوسائٹی کی طرف سے جاری کیے گئے شادی کے سرٹیفکیٹس کا سیلاب آگیا ہے، جن پر اس عدالت اور دیگر ہائی کورٹس نے سنجیدگی سے سوال اٹھائے ہیں۔ عدالت نے مشاہدہ کیا کہ آریہ سماج دستاویزات کی اصلیت پر غور کیے بغیر شادیوں کے انعقاد میں عقائد کا غلط استعمال کرتا ہے۔ عدالت نے کہا کہ چونکہ شادی رجسٹرڈ نہیں ہوئی تھی اس لیے یہ نہیں مانا جا سکتا کہ فریقین نے آریہ سماج مندر کے سرٹیفکیٹ کی بنیاد پر شادی کی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Centre tells SC: ازدواجی حقوق کےتحفظ کیلئےشوہراور بیوی دونوں ذمہ داری مرکزی حکومت کی وضاحت

      یہ بھی پڑھیں:
      علی گڑھ ریلوے اسٹیشن پر بغیر شادی شدہ ماں نے ٹرین میں بچے کو دیا جنم، لیکن بچہ لینے سے کیا

      عدالت نے درخواست مسترد کردی
      جسٹس سوربھ شیام شمشیری کی بنچ نے کہا کہ درخواست گزاروں کے پاس مجرمانہ اور شہری قوانین کے تحت دیگر اقدامات دستیاب ہیں۔ اس لئے ہیبیس کورپس کے لئے موجودہ رٹ درخواست قابل غور نہیں تھی۔ عدالت نے درخواست کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ’اس کے علاوہ، ہیبیس کورپس ایک خصوصی حق رٹ اور ایک غیر معمولی قدم ہے۔ اسے ایک حق کے طور پر استعمال نہیں کیا جاسکتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: