உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شاہ نے چنڈی گڑھ کو دئیے کئی پروجیکٹ، کہا-کیمرے پکڑ لیں گے، اب ٹریفک رولس مت توڑنا، نئے پروجیکٹ سے بڑھے گی شہر کی سیکورٹی

     وزیرداخلہ امت شاہ کا چنڈی گڑھ دورہ۔

    وزیرداخلہ امت شاہ کا چنڈی گڑھ دورہ۔

    انہوں نے کہا کہ انٹیگریٹڈ کنٹرول اینڈ کمانڈ سینٹر میں بہت سی سویلین سہولیات کا کام ہوگا۔ اس سنٹر کے کیمروں کے ذریعے سیکورٹی کو مزید مضبوط کیا جائے گا۔ اس کے ساتھ ساتھ ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی کے کیسز بھی کم ہوں گے۔

    • Share this:
      چنڈی گڑھ: مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اتوار کو شہر پہنچے۔ اس دوران سیکٹر 17 فٹ بال اسٹیڈیم میں ایک شاندار پروگرام کا انعقاد کیا گیا۔ ان کے ساتھ اسٹیج پر کئی دیگر رہنما بھی موجود تھے۔ امیت شاہ نے اپنی تقریر میں کہا کہ وہ طویل عرصے کے بعد سٹی بیوٹیفل میں آئے ہیں۔ یہاں آکر بہت اچھا لگا۔ انہوں نے میونسپل کارپوریشن میں ایک بار پھر بی جے پی کو جیت دلانے پر شہر کے باشندوں کا شکریہ ادا کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ جو چیز زمانے کے ساتھ نہیں بدلتی وہ متعلقہ نہیں رہتی۔ شاہ نے کہا کہ چندی گڑھ میں شروع کیے گئے ان نئے پروجیکٹوں میں کئی عوامی سہولیات شامل کی گئی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      دیوی دیوتاؤں کے خلاف متنازعہ پوسٹس پر Delhi HC نے ٹوئٹر کی سرزنش کی

      انہوں نے کہا کہ انٹیگریٹڈ کنٹرول اینڈ کمانڈ سینٹر میں بہت سی سویلین سہولیات کا کام ہوگا۔ اس سنٹر کے کیمروں کے ذریعے سیکورٹی کو مزید مضبوط کیا جائے گا۔ اس کے ساتھ ساتھ ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی کے کیسز بھی کم ہوں گے۔ ساتھ ہی انہوں نے شہر کے منتظم بی ایل پروہت سے کہا کہ وہ اسکول کے بچوں کو بھی یہ مرکز دکھائیں۔ نوجوان نسل کو اس سے بہت کچھ سیکھنے کو ملے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      عالمی منڈی میں Crude oil کی قیمت میں 26 فیصد کمی، ملک میں 7 روز میں بڑھ چکے ہیں 4 روپے

      دیسی ویکسین نے کمال کر دکھایا: شاہ
      امیت شاہ نے کہا کہ دیسی کورونا ویکسین کی تیاری سے دنیا حیران ہے۔ اس ویکسین نے ملک میں جانیں بچائی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے وزیر اعظم نریندر مودی کی طرف سے غریب لوگوں کو اناج اور رہائش کی سہولیات کی فراہمی کے بارے میں بھی جانکاری دی۔ انہوں نے کہا کہ مرکزی حکومت شہری اور دیہی ترقی کے بہت سے منصوبے چلا رہی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: