உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    امیتابھ بچن کی میزبانی میں کے بی سی 13 میں حصہ لینے پر دی گئی چارج شیٹ! آخر کیا ہے وجہ؟

    ریلوے انتظامیہ نے کے بی سی 13 میں حصہ لینے پر دیش بندھو پانڈے کو چارج شیٹ دی ہے۔

    ریلوے انتظامیہ نے کے بی سی 13 میں حصہ لینے پر دیش بندھو پانڈے کو چارج شیٹ دی ہے۔

    ریلوے انتظامیہ نے کے بی سی 13 میں حصہ لینے پر دیش بندھو پانڈے کو چارج شیٹ دی ہے۔جس پر ریل ملازمین تنظیمیں ناراضگی کا اظہارکررہی ہیں۔

    • Share this:
      جب کوٹا، راجستھان کے دیش بندھو پانڈے Desh Bandhu Panday نے امیتابھ بچن Amitabh Bachchan کے شو کون بنےگا کروڑ پتی 13 Kaun Banega Crorepati 13 کی ہاٹ سیٹ حاصل کی، تب انھیں بہت کم معلوم تھا کہ ایک بڑا مسئلہ اس کے راستے میں آنے والا ہے۔ پیشے کے اعتبار سے ایک ریلوے اہلکار پانڈے نے6,40,000 روپے کا تخمینی جواب نہ ملنے کے بعد 3,40,000 روپے گھر لے لیے۔ پانڈے اچھا کھیل رہے تھے اور انھیں ایک لائف لائن کے ساتھ چھوڑ دیا گیا تھا، تاہم انھوں نے 11 ویں سوال کا غلط جواب دیا اور 3,40,000 روپے لے کر گھر چلا گئے۔

      پانڈے نے بچن سے ملنے اور کے بی سی میں آنے کا اپنا زندگی بھر کا خواب پورا کیا ، اب وہ شو میں شرکت کے نتائج بھگت رہے ہیں۔ تازہ ترین خبروں کے مطابق پانڈے نے خود کو قانونی مشکل میں پھنسا دیا ہے۔ ریلوے انتظامیہ نے کے بی سی 13 میں حصہ لینے پر پانڈے کو چارج شیٹ دی ہے۔

      معلومات کے مطابق پانڈے جو 9 سے 13 اگست تک شو میں رہنے کے لیے ممبئی میں رہے تھے، انھوں نے اپنے سینئرز کو چھٹی لینے کے بارے میں آگاہ کیا تھا۔ تاہم اس کی چھٹی کی درخواست پر غور نہیں کیا گیا۔ ریلوے انتظامیہ کی جانب سے انہیں بھیجی گئی چارج شیٹ اس معاملے پر خاموش ہے۔

      اس معاملے پر ریلوے ملازمین کی تنظیموں میں احتجاج ہوا ہے۔ ویسٹ سنٹرل ریلوے مزدور سنگھ West Central Railway Mazdoor Sangh کے ڈویژنل سکریٹری خالد نے کہا ہے کہ ریلوے انتظامیہ نے پانڈے کے ساتھ اچھا سلوک نہیں کیا ہے۔

      کیس سے متعلق مزید تفصیلات کا انتظار ہے۔

      دریں اثنا 6,40,000 روپے کا 11 واں سوال جس کا پانڈے نے غلط اندازہ لگایا تھا - "ان میں سے کون سا ملک مکمل طور پر یورپ میں آتا ہے؟" اختیارات تھے: روس ، ترکی ، یوکرین ، قازقستان۔ صحیح جواب یوکرائن ہے۔

      دوسری خبروں میں کے بی سی 13 اس سیزن کا پہلا کروڑ پتی حاصل کرنے کے لیے پوری طرح تیار ہے۔ اگلے ہفتے کی قسط میں بصارت سے محروم ہمنی بنڈیلا Himani Bundela تمام مشکلات کا مقابلہ کرے گی اور ایک کروڑ روپے گھر لے جائے گی۔ وہ 7 کروڑ روپے کے سوال کی بھی کوشش کرے گی ، یہ ایسا کارنامہ ہوگا جو ماضی میں کم ہی لوگوں نے حاصل کیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: