உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Cyclone: جزائرانڈمان و نکوبار میں سمندری طوفان Asani کا خدشہ، ’آسانی‘ سے متعلق یہ ہیں تمام تفصیلات

    Youtube Video

    آئی ایم ڈی کی پیشین گوئی کے مطابق 20 مارچ 2022 کو جزائر انڈمان میں زیادہ تر مقامات پر ہلکی سے درمیانی بارش یا گرج چمک کے ساتھ اور چند مقامات پر بھاری سے بہت زیادہ بارش اور انتہائی موسلادھار بارش ہوگی جبکہ جزائر نکوبار میں بھاری بارش ہوگی۔

    • Share this:
      انڈمان اور نکوبار جزائر کی انتظامیہ ضروری انتظامات کر رہی ہے کیونکہ سمندری طوفان آسانی کے ساحلوں تک پہنچنے کا امکان ہے۔ ہندوستان کے محکمہ موسمیات (IMD) نے پیشن گوئی کی ہے کہ جنوب مشرقی خلیج بنگال اور اس سے ملحقہ جنوبی انڈمان سمندر پر نشان زدہ کم دباؤ کا علاقہ اسی خطے پر برقرار ہے۔ یہ انڈمان اور نکوبار جزائر کے ساتھ اور اس کے قریب شمال کی طرف بڑھنے کا امکان ہے اور 20 مارچ کی صبح تک ڈپریشن میں اور 21 مارچ کو ایک طوفانی طوفان میں شدت اختیار کر جائے گا۔

      آئی ایم ڈی پیشن گوئی

      آئی ایم ڈی کی پیشین گوئی کے مطابق 20 مارچ 2022 کو جزائر انڈمان میں زیادہ تر مقامات پر ہلکی سے درمیانی بارش یا گرج چمک کے ساتھ اور چند مقامات پر بھاری سے بہت زیادہ بارش اور انتہائی موسلادھار بارش ہوگی جبکہ جزائر نکوبار میں  بھاری بارش ہوگی۔

      آئی ایم ڈی کے مطابق 21 مارچ کو زیادہ تر مقامات پر ہلکی سے اعتدال پسند بارش یا گرج چمک کے ساتھ چند جگہوں پر بھاری سے بہت زیادہ بارش اور الگ تھلگ انتہائی بھاری بارش انڈیمان جزائر پر بہت زیادہ امکان ہے۔ آئی ایم ڈی نے کہا کہ نکوبار جزائر پر چند مقامات پر ہلکی سے درمیانی بارش کا امکان ہے۔


      یہ بھی پڑھئے :  تین دن میں دوسرے صحافی کی موت، فاکس نیوز کیلئے کرتا تھا کام


       

      انڈین کوسٹ گارڈ ان ایکشن

      انڈین کوسٹ گارڈ (آئی سی جی) حرکت میں آ گیا ہے اور وہ پیشگی اقدامات کر رہا ہے کیونکہ سمندری طوفان آسانی کے انڈمان اور نکوبار جزائر کے ساحلوں سے ٹکرانے کا امکان ہے۔ جنوب مشرقی خلیج بنگال اور اس سے ملحقہ جنوبی بحیرہ انڈمان میں ICG جہازوں اور ہوائی جہازوں نے سمندر میں موجود تمام بحری جہازوں اور ماہی گیروں کو موسم کی وارننگ جاری کی۔

      ماہی گیروں کے لیے مشورے

      تمام ماہی گیروں کو ایڈوائزری بھی جاری کی گئی ہے، ان پر زور دیا گیا ہے کہ وہ انڈمان سمندر اور اس سے ملحقہ جنوب مشرقی خلیج بنگال میں نہ جانے دیں۔

       

       

      سیاحتی سرگرمیاں معطل

      دریں اثنا، انڈمان اور نکوبار جزائر میں سیاحتی سرگرمیاں 19 مارچ سے 22 مارچ تک معطل کر دی گئی ہیں، طوفانی موسم کے بارے میں آئی ایم ڈی کی وارننگ کے پیش نظر۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: