உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mohali: پی ایم مودی کے دورے سے پہلے پروگرام کے مقام کے پاس لکھے ملے ملک مخالف نعرے، سیکورٹی بڑھائی گئی

    وزیراعظم مودی

    وزیراعظم مودی

    Mohali: وزیر اعظم نریندر مودی ہوائی اڈے سے ہوائی جہاز کے ذریعے پنڈال پہنچیں گے۔ ریلی کے مقام پر ہیلی پیڈ بنایا جا رہا ہے لیکن ہنگامی صورت حال میں روڈ وے کو بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Chandigarh | New Delhi | Haryana | Punjab | Madhya Pradesh
    • Share this:
      Mohali: وزیر اعظم نریندر مودی کے نئے چندی گڑھ کے دورے سے قبل ملا پور میں ملک مخالف نعرے لکھنے کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ سخت سیکورٹی کے درمیان یہ نعرے کس نے لکھے یہ تحقیقات کا معاملہ ہے۔ یہ نعرے اتوار کی شب شرپسند عناصر کی جانب سے ملا پور ایئرفورس اسٹیشن کی دیوار پر لکھے گئے تھے۔ ایئر فورس اسٹیشن کی یہ دیوار وزیر اعظم نریندر مودی کے مقام سے کچھ ہی فاصلے پر واقع ہے۔

      اس کے بعد اس جگہ کی ویڈیو کو وائرل کرنے کی کوشش بھی کی گئی لیکن پولیس نے جلد بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے خالصتان نواز نعرے کو پینٹ کرکے اسے مٹا دیا۔ جس کے بعد انتظامیہ نے علاقے میں سیکورٹی بڑھا دی ہے۔ پولیس اس معاملے میں کچھ بھی کہنے سے گریز کر رہی ہے۔ سی سی ٹی وی فوٹیج کے ذریعے ملزمان کا سراغ لگایا جا رہا ہے۔

      نیو چنڈی گڑھ تیار، قافلے کا ٹرائل آج
      وزیر اعظم نریندر مودی بدھ کو نیو چنڈی گڑھ میں ہومی بھابھا کینسر اینڈ ریسرچ ہسپتال کا افتتاح کرنے پہنچے۔ اس دوران وہ ایک جلسہ عام سے بھی خطاب کریں گے۔ ہر اسمبلی حلقہ سے 10 سے 15 بسیں بی جے پی کے حامیوں اور لیڈروں کو لے کر پنڈال پہنچیں گی۔ اس کے لیے بی جے پی کے ضلعی سربراہ کی ڈیوٹی لگائی گئی ہے۔ وزیراعظم کی سیکیورٹی تین درجے ہوگی۔ انتظامیہ تیاریوں کو حتمی شکل دینے میں مصروف ہے۔ ملاپور چھاونی میں تبدیل ہو چکا ہے۔ سینئر آئی پی ایس افسران 24 گھنٹے نگرانی میں تعینات ہیں۔ سی سی ٹی وی کے ذریعے ہر سرگرمی پر نظر رکھی جا رہی ہے۔

      وزیر اعظم نریندر مودی ہوائی اڈے سے ہوائی جہاز کے ذریعے پنڈال پہنچیں گے۔ ریلی کے مقام پر ہیلی پیڈ بنایا جا رہا ہے لیکن ہنگامی صورت حال میں روڈ وے کو بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ منگل کو کئی گاڑیوں کے قافلے کے ساتھ روڈ ٹرائلز کیے جائیں گے۔ اس میں وزیراعظم کے قافلے میں چلنے والی گاڑیاں بھی شامل ہوں گی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      CJIرمن نے کہا-پہلے ملا تھا بہترین آئین اور بنا نقص کا قانون، اب پارلیمنٹ میں قانونی ۔۔۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Lumpy Virus:آٹھ ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام ریاستوں میں لمپی نے لی 7300مویشیوں کی جان

      اس کے ساتھ ہی جلسے کے لیے تقریباً 40 فٹ لمبا، 20 فٹ چوڑا اور 10 فٹ اونچا اسٹیج تیار کر لیا گیا ہے۔ اسٹیج کے اردگرد سی سی ٹی وی کیمرے لگائے جا رہے ہیں۔ جلسہ گاہ کے بالکل باہر تھری رِنگ سکیورٹی لگائی گئی تھی۔ اس کے علاوہ پنجاب اور مرکزی سیکورٹی ایجنسیوں کے جوان سادہ وردی میں تعینات ہیں۔ سیکورٹی ایجنسیاں آس پاس کے دیہاتوں پر بھی نظر رکھے ہوئے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: