உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ATGM:ڈی آر ڈی او اور ہندوستانی فوج نے اینٹی ٹینک گائیڈیڈ میزائل کا کیا کامیاب تجربہ، دیکھیے ویڈیو

    دفاعی تحقیق اور ترقی کی تنظیم (DRDO) نے اینٹی ٹینک گائیڈیڈ میزائل کا کیا کامیاب تجربہ۔

    دفاعی تحقیق اور ترقی کی تنظیم (DRDO) نے اینٹی ٹینک گائیڈیڈ میزائل کا کیا کامیاب تجربہ۔

    بیان میں کہا گیا ہے کہ وزیر دفاع راجناتھ سنگھ نے اینٹی ٹینک گائیڈیڈ میزائل کے کامیاب تجربے کے لئے ڈی آر ڈی او اور ہندوستانی فوج کو مبارکباد دی ہے۔

    • Share this:
      ATGM:وزارت دفاع نے کہا ہے کہ ڈی آر ڈی او اور ہندوستانی فوج نے منگل کے روز احمد نگر مہاراشٹر میں کے کے رینج میں دیسی ساختہ اینٹی ٹینک گائیڈڈ میزائل کا کامیاب تجربہ کیا۔ وزارت کے بیان میں کہا گیا ہے کہ ارجن جنگی ٹینک سے اینٹی ٹینک گائیڈڈ میزائل (اے ٹی جی ایم) کا کامیاب تجربہ کیا گیا۔

      ٹیسٹ میں، ATGM نے بلز آئی پر حملہ کیا اور ہدف کو کم از کم رینج میں درستگی اور کامیابی سے شکست دی۔ ٹیلی میٹری سسٹم نے میزائل کی تسلی بخش پرواز کی کارکردگی کو ریکارڈ کیا۔


      کم رینج میں ہدف کو نشانہ بنانا ایک چیلنج ہے جسے اینٹی ٹینک گائیڈڈ میزائل نے کامیابی سے حاصل کیا ہے۔ بیان میں کہا گیا کہ ٹیسٹ کے ساتھ، ٹینک شکن گائیڈڈ میزائل کی کم ازکم سے زیادہ سے زیادہ رینج میں اہداف کو نشانہ بنانے کی صلاحیت قائم ہو گئی ہے۔ اس سے پہلے ٹیسٹ زیادہ سے زیادہ حد تک کامیاب رہے ہیں۔


      یہ بھی پڑھیں:
      مرکزنےریاستوں سےچوکسی بڑھانےکی دی ہدایت! Covid-19 کیسزکےکلینیکل پروفائل پرتوجہ کی ضرورت

      یہ بھی پڑھیں:
      Delhi News:محمد زبیر کی گرفتاری کے خلاف محمود مدنی نے لکھا وزیر داخلہ کو خط، کیا یہ مطالبہ

      بیان میں کہا گیا ہے کہ وزیر دفاع راجناتھ سنگھ نے مہاراشٹر میں کیے گئے اینٹی ٹینک گائیڈیڈ میزائل کے کامیاب تجربے کے لئے ڈی آر ڈی او اور ہندوستانی فوج کو مبارکباد دی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: