ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Covid-19 Vaccination:ریاستوں کے پاس ہیں1کروڑسے زیادہ ویکسین کی خوارکیں،مرکزکی وضاحت

مرکزی حکومت کا کہنا ہے کہ اب تک ریاستوں اور مرکز کے زیرانتظام علاقوں (UTs) کو ویکسین کی مفت خوراکیں مفت میں دی جا چکی ہے۔ مرکزی وزارت صحت نے بدھ کے روز کہا کہ اس وقت ریاستوں اور مرکز کے زیرانتطام علاقوں کے پاس ایک کروڑ سے زیادہ کوویڈ 19 ویکسین کی خوراکیں دستیاب ہیں۔

  • Share this:
Covid-19 Vaccination:ریاستوں کے پاس ہیں1کروڑسے زیادہ ویکسین کی خوارکیں،مرکزکی وضاحت
علامتی تصویر

Covid-19 Vaccination:کورونا کے خلاف جاری جنگ میں ویکسی نیشن کا تیسرا مرحلہ 1مئی سے شروع ہورہاہے۔ مرکزی حکومت نے 18 سال سے زائدعمر کے لوگوں کو بھی ویکسی نیشن مہم میں حصہ لینے کا اہل قرار دیاہے۔ یکم مئی سے ، 18 سال سے زیادہ عمر کے لوگوں کو ویکسی دی جائیگی۔ اس کے لئے رجسٹریشن کا عمل 28 اپریل کو شام 4 بجے کو ون ایپ / پورٹل پر شروع ہوا۔ لیکن راجستھان ، مہاراشٹرا سمیت متعدد ریاستوں نے یہ واضح کر دیا ہے کہ وہ یکم مئی سے ویکسی نیشن کا نیا مرحلہ شروع نہیں کرسکیں گے ۔کیونکہ اس وقت ان کی ریاست میں کورونا کی کوئی ویکسین دستیاب نہیں ہے۔



وہیں مرکزی حکومت کا کہنا ہے کہ اب تک ریاستوں اور مرکز کے زیرانتظام علاقوں (UTs) کو ویکسین کی مفت خوراکیں مفت میں دی جا چکی ہے۔ مرکزی وزارت صحت نے بدھ کے روز کہا کہ اس وقت ریاستوں اور مرکز کے زیرانتطام علاقوں کے پاس ایک کروڑ سے زیادہ کوویڈ 19 ویکسین کی خوراکیں دستیاب ہیں۔ اس کے علاوہ اگلے تین دن میں 20 لاکھ سے زیادہ ویکسین کی خوراکیں ریاستوں کو پہنچائی جائیں گی۔


وزارت صحت نے کہا کہ حال ہی میں حکومت مہاراشٹر کی طرف سے بتایا گیا ہے کہ ریاست میں ویکسین ختم ہوگئی ہے ، جس کی وجہ سے ریاست میں ابھی تک ویکسی نیشن مہم شروع نہیں کی جاسکتی ہے۔وزارت صحت نے کہا یہ واضح کرنا چاہتے ہیں کہ 28 اپریل تک مہاراشٹر میں 1،58،62،470 ویکسین کی خوراک دستیاب ہے۔ وزارت نے کہا کہ 5،06،319 ویکسین خوراکوں کا بیلنس ابھی بھی ریاست کے پاس ہے۔ اس کے علاوہ ، ہم اگلے تین دن میں ریاست کو پہنچائے جانے والے ویکسین کی 5 لاکھ خوراکیں حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔


ملک بھر میں کورونا کیسوں میں اضافے کے ساتھ ہی ریاستوں میں بھی ویکسین کی طلب میں اضافہ ہونا شروع ہوگیا ہے۔ پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران 3،79،257 لاکھ نئے مقدمات درج ہوئے اور ملک میں بھی 3645 اموات ریکارڈ کیں۔ تازہ اعداد و شمار کے مطابق ، ملک میں کورونا متاثرین کی کل تعداد بڑھ کر 1،83،76،524 ہوگئی ہے۔ جبکہ پچھلے 24 گھنٹوں میں آنے والی نئی تعداد کے ساتھ ، اب تک مہلوکین کی کل تعداد 2،04،832 ہوگئی ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Apr 29, 2021 02:30 PM IST