ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

Assembly Election Results 2021:ابتدائی رجحانات،مغربی بنگال میں ٹی ایم سی آگے، آسام میں این ڈی اے آگے

مغربی بنگال میں اس وقت پوسٹل بیلٹوں کی گنتی جاری ہے ۔اب تک 102 سیٹوں پر رحجانات آرہے ہیں ۔ جن میں ٹی ایم سی52 ، بی جے پی 50 سیٹوں پر آگے ہے۔

  • Share this:
Assembly Election Results 2021:ابتدائی رجحانات،مغربی بنگال میں ٹی ایم سی آگے، آسام میں این ڈی اے آگے
مغربی بنگال میں اس وقت پوسٹل بیلٹوں کی گنتی جاری ہے

مغربی بنگال میں اس وقت پوسٹل بیلٹوں کی گنتی جاری ہے ۔اب تک 138 سیٹوں پر رحجانات آرہے ہیں ۔ جن میں ٹی ایم سی72 ، بی جے پی 63 سیٹوں پر آگے ہے۔ اسی وقت ، یونائیٹڈ فرنٹ آف لیفٹ ، جس میں کانگریس بھی شامل ہے 2 نشستوں پر آگےہیں۔جبکہ 1سیٹ پردیگر آگے ہیں۔وہیں نندی گرام سے ممتا بنرجی پیچھے چل رہی ہے۔ مرکزی وزیر بابول سوپریوٹولی گنج سے آگے چل رہے ہیں۔



آسام میں این ڈی اے آگے

آسام کے تازہ ترین رجحانات کے مطابق ، این ڈی اے35 اور یو پی اے 19 نشستوں پر آگے ہیں ۔ آسام میں اسمبلی کی 126 سیٹیں ہیں۔ پہلے مرحلے میں آسام کے 12 اضلاع میں 47 اسمبلی حلقوں میں پولنگ کی گئی۔ ان میں سے بی جے پی نے 39 نشستوں پر امیدوار کھڑے کیے تھے اور باقی نشستوں پر آسام گن پریشد کے اس کے امیدواروں نے اپنے امیدوار کھڑے کیے تھے۔ اسی دوران کانگریس نے 43 نشستوں کے لئے امیدوار کھڑے کیے تھے۔


تمل ناڈو میں ڈی ایم کے آگے

تمل ناڈو کے بارے میں بات کریں تو ، وہاں پوسٹل بیلٹ کی گنتی میں ڈی ایم کے78 سیٹوں پر آگے ہے۔ اے آئی اے ڈی ایم کے اتحاد 55سیٹوں پر آگے چل رہا ہے۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: May 02, 2021 09:06 AM IST